quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:43 schreef TheSofaKing het volgende:
[..]
En jouw UI is facking lelijk, achterlijke kut-kloon die je rondloopt.
Je moest je schamen, zo'n mongool als ik na-apen, aap!Mammieeeee Mammaaaaaa, die jongen moet lief doen op internet. MEHEHEHEHEHEHEE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef hem je morgen wel terug.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:43 schreef TheSofaKing het volgende:
[..]
En jouw UI is facking lelijk, achterlijke kut-kloon die je rondloopt.
Je moest je schamen, zo'n mongool als ik na-apen, aap!Jij hebt hem gewoon van mij gejat, bij mij staat er tenminste mijn naam in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens het bewijs dat ik hem niet gejat kan hebben, anders had jou naam erin gestaan!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij hebt hem gewoon van mij gejat, bij mij staat er tenminste mijn naam in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zarGon schreef het volgende:
SwJ, waarom probeer je het nog?
Compliment schreef het volgende:
SofaKing heeft de sterkste argumenten! De winnaar van deze mentale battle _O_
Boo fucking hoo. Mijn avatar is ook al vele malen gejat. Maar ja... Da's ook heel begrijpelijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij hebt hem gewoon van mij gejat, bij mij staat er tenminste mijn naam in.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:45 schreef TheSofaKing het volgende:
[..]
Tevens het bewijs dat ik hem niet gejat kan hebben, anders had jou naam erin gestaan!Jij hebt gewoon mijn naam eruit gewist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogmaals, jij bent echt facking domquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon mijn naam eruit gewist.
Waarom ben ik dom. Jij bent echt stom dat je gum hebt gepakt in paint en mijn naam hebt weg gegumt, ik haat jou.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:47 schreef TheSofaKing het volgende:
[..]
Nogmaals, jij bent echt facking dom
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:49 schreef LethalP het volgende:
[..]Jij ook al? Waarom moeten jullie nu mijn UI jatten, ik vind het echt niet leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt gelijk, toch heb ik hem via google.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:52 schreef LethalP het volgende:
Ik meen dat ik nog altijd als eerste op Fok! zat van ons 3'en,
maar ik snap dat jullie zo'n prachtige UI willen;)
Nee.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:53 schreef Dimens het volgende:
Mijn UI is nog steeds het mooiste, daar staat tenminste mijn naam in.
Dankje, net voordat ik in huilen zou uitbarsten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:54 schreef DutchSpike het volgende:
Jongens, stfu en Dimens verwijder die UI want TheSofaKing had hem eerst. Echt fucking flauw dit...![]()
Kijk, mooie kleurtjes.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:54 schreef DutchSpike het volgende:
Jongens, stfu en Dimens verwijder die UI want TheSofaKing had hem eerst. Echt fucking flauw dit...![]()
Wat?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:09 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Na de Socios UI nu weer deze.![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |