Dat is eigenlijk het vrienden lijstje van Fok!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:24 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Maar mijn usernaam maakt wel onderdeel uit van jouw haatlijstje.
Waarom zo hatelijk allemaalquote:
Anders ga jij ff gluuren ofzo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
smegmanus natuurlijk.. Altijd de kwaliteitstopics sluiten maar de baggertopics openlaten..
Ik bedoelde jou ook eigenlijk nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij wilde dat graag, maar tegen jou ben ik toch best liev?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:39 schreef TheSofaKing het volgende:
[..]
Ik bedoelde jou ook eigenlijk niet![]()
Jij bent zuper sgattig.
Rawr,quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
oeh, ik vind jou ook wel poezelig.
Het interesseert me werkelijk geen ene tyfustering.quote:
Bek houden, grafnetel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:41 schreef TheSofaKing het volgende:
[..]
Het interesseert me werkelijk geen ene tyfustering.
Dus hou die wijze kutpraat voor je, papzak.
En jouw UI is facking lelijk, achterlijke kut-kloon die je rondloopt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zarGon schreef het volgende:
SwJ, waarom probeer je het nog?
Compliment schreef het volgende:
SofaKing heeft de sterkste argumenten! De winnaar van deze mentale battle _O_
quote:
Nee, ik word snel beïnvloed.quote:
dus dittttquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
smegmanus natuurlijk.. Altijd de kwaliteitstopics sluiten maar de baggertopics openlaten..
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:43 schreef TheSofaKing het volgende:
[..]
En jouw UI is facking lelijk, achterlijke kut-kloon die je rondloopt.
Je moest je schamen, zo'n mongool als ik na-apen, aap!Mammieeeee Mammaaaaaa, die jongen moet lief doen op internet. MEHEHEHEHEHEHEE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef hem je morgen wel terug.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:43 schreef TheSofaKing het volgende:
[..]
En jouw UI is facking lelijk, achterlijke kut-kloon die je rondloopt.
Je moest je schamen, zo'n mongool als ik na-apen, aap!Jij hebt hem gewoon van mij gejat, bij mij staat er tenminste mijn naam in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens het bewijs dat ik hem niet gejat kan hebben, anders had jou naam erin gestaan!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij hebt hem gewoon van mij gejat, bij mij staat er tenminste mijn naam in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zarGon schreef het volgende:
SwJ, waarom probeer je het nog?
Compliment schreef het volgende:
SofaKing heeft de sterkste argumenten! De winnaar van deze mentale battle _O_
Boo fucking hoo. Mijn avatar is ook al vele malen gejat. Maar ja... Da's ook heel begrijpelijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij hebt hem gewoon van mij gejat, bij mij staat er tenminste mijn naam in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |