Wie?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
belachelijk dat Deze user er niet tussen staat.
wat een sukkel
Ik ben diep gekwetstquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
belachelijk dat Deze user er niet tussen staat.
wat een sukkel
Wtf die link komt op mijn profiel?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:11 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Wtf die link komt op mijn profiel?
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:11 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Wtf die link komt op mijn profiel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zarGon schreef het volgende:
SwJ, waarom probeer je het nog?
Compliment schreef het volgende:
SofaKing heeft de sterkste argumenten! De winnaar van deze mentale battle _O_
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:15 schreef TheSofaKing het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drank is sneller op dan je lief is...
http://communistischberichting.wordpress.com/ Binnenkort naar Tsjechië! 13 juni naar Tsjechië
Pleur op met die kut links.quote:
Wat deze mooiboi zegt.quote:
quote:
Ik sta er bij..... en nu?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:30 schreef TheSofaKing het volgende:
Ik dacht dat ik de kleinste piemel had![]()
Als ik er nou eens bij stond
[..]
Dat zegt meer over de topics dan mijquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vind jou helemaal niet zo'n kutuser, de topics die je af en toe maakt echter...
Ik ken dat gevoel hoor, dat je gewoon dat moeilijk (quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:33 schreef MuVo het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de topics dan mij![]()
Maar dank u dat ik geen kutuser ben!![]()
OK.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel hoor, dat je gewoon dat moeilijk () kutte topic MOET aanmaken, niets mis mee, wellicht een snufje autisme, maar dat heeft toch iedereen hier.
Rotjong, ik dacht dat we vrienden waren!quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:56 schreef Dimens het volgende:
Trouwens, user 318475 is ook echt hatelijk.
Het is SuperwormJim.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:42 schreef TheSofaKing het volgende:
[..]
Lullig dat je SuperWormJim er tóch nog bij zet!
En je bent mij vergeten, mag ik erbij alsjeblieft? Dan voel ik me ook enigszins waardevol.
Jij bent user 324954.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:05 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Rotjong, ik dacht dat we vrienden waren!
Maar mijn usernaam maakt wel onderdeel uit van jouw haatlijstje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |