Geen droomuitlegger hier, maar ik zou denken dat je naar het nieuws hebt gekeken en dat je erge zin had in een gebakje. Ik zou alleen een lekkerdere uitkiezen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:24 schreef conleche het volgende:
Oké, ik heb nu wel hééééél raar gedroomd.Tink, jij bent toch droomuitlegger? Ben benieuwd wat je hier van maakt:
Waar kan ik dat botje vinden?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
die docent die hier meelas had een botje dat haar naam filterde uit Google!
Ik ben 4 jaar lang marketeer geweest in een zeer commerciële omgeving. Ook daar heb ik me nooit ziekgemeld als ik het niet was.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:24 schreef Probability het volgende:
[..]
Jaaaa maar jij bent niet voor niets juf.
Ik heb gesproken.
Ik viel er niet echt over, ik begreep het gewoon niet omdat ik uit eigen ervaring geen nutteloze lessen, dan wel onredelijke docenten gewend ben.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:26 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben het met Mo eens. Je kan zelf wel inschatten of een keer college skippen handiger is en dat is gewoon op eigen risico. Verder vind ik het nogal oneerlijk dat er zo overheen gevallen wordt, net alsof Mo skipt om te gaan luiwammesen.
Yup, dat zou je ook zelf moeten kunnen inschatten. Daar ben ik het ook mee eens.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:26 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben het met Mo eens. Je kan zelf wel inschatten of een keer college skippen handiger is en dat is gewoon op eigen risico. Verder vind ik het nogal oneerlijk dat er zo overheen gevallen wordt, net alsof Mo skipt om te gaan luiwammesen.
Ook aan het dromen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:29 schreef Perruche het volgende:
Edit: maar ik denk niet dat mijn 40 minuutjes fietsen 250 kcal zijn, eerder 100? want in de sportschool sport ik keihard en dat zijn dan 100 kcal per minuut, fietsen kost me geen extra energie!
Het is wel iets anders of je je ziek meldt terwijl je salaris krijgt, of terwijl je voor jezelf een studie doet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben 4 jaar lang marketeer geweest in een zeer commerciële omgeving. Ook daar heb ik me nooit ziekgemeld als ik het niet was.
Zijn er ook mensen die zich in hun vakantie ziekmelden?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:34 schreef loveli het volgende:
Bij ons op het werk zijn rond feestdagen vaker mensen ziek en in de vakantie minder vaak. Toch apart.
Ga wegquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:32 schreef Perruche het volgende:
Billy wat een kwaliteiten, word columniste!
Ja natuurlijk!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Zijn er ook mensen die zich in hun vakantie ziekmelden?
Als ik me ziek meld, krijg ik 70% van mijn salaris. Ik meld me dus zelden ziek!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:32 schreef Mini. het volgende:
[..]
Het is wel iets anders of je je ziek meldt terwijl je salaris krijgt, of terwijl je voor jezelf een studie doet.
Dat gebeurt en dat mag ook helemaal, de vraag is of men daar altijd eerlijk over is.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Ook mensen die een doktersbriefje uit vakantieland A tonen en foto's uit vakantieland B. Dat was een enkeltje UWV.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Op school heb ik me ook nooit ziek gemeld als ik dat niet was. Ik bedoelde alleen dat het niks te maken heeft met het feit dat ik zelf docent bentquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:32 schreef Mini. het volgende:
Het is wel iets anders of je je ziek meldt terwijl je salaris krijgt, of terwijl je voor jezelf een studie doet.
En inderdaad wat de reden is, zoals Muis zegt.
Ja, je kunt je dan gewoon ziekmelden en dan krijg je je vrije dagen weer terug. Toevallig vertelde iemand mij dat gisteren nog.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:39 schreef Mini. het volgende:
Ik ben er ook meerdere keren tegenaan gelopen dat er veel te kinderachtige aanwezigheidseisen werden gesteld op de universiteit. Bijvoorbeeld bij mijn vriend, die zijn studie met 2 vingers in zijn neus had kunnen doen maar door afspraken voor zijn bedrijf soms niet naar college kon komen en daardoor vakken al bij voorbaat niet kon halen. Kom op, we zijn allemaal volwassenen die een studie doen omdat we dat zelf willen. In theorie dan tenminste.
Je meldt je toch niet ziek als je toch al vrije dagen hebt opgenomen? Of krijg je dan met terugwerkende kracht die vrije dagen terug ofzo?
Sowieso snap ik mensen niet die koste wat kost al hun vrije dagen willen opnemen, af en toe kun je toch best iets meer doen dan het bare minimum. Maar misschien komt dat omdat ik bij twee stages hard heb gewerkt zonder er een cent voor te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |