abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? donderdag 12 mei 2011 @ 10:26:57 #276
70532 loveli
N
pi_96687883
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:24 schreef conleche het volgende:
Oké, ik heb nu wel hééééél raar gedroomd. :') Tink, jij bent toch droomuitlegger? Ben benieuwd wat je hier van maakt:
Geen droomuitlegger hier, maar ik zou denken dat je naar het nieuws hebt gekeken en dat je erge zin had in een gebakje. Ik zou alleen een lekkerdere uitkiezen.
crap in = crap out
pi_96687906
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
die docent die hier meelas had een botje dat haar naam filterde uit Google :')!
Waar kan ik dat botje vinden?
Worry is a misuse of imagination
pi_96687920
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:24 schreef Probability het volgende:

[..]

Jaaaa maar jij bent niet voor niets juf.

Ik heb gesproken.
Ik ben 4 jaar lang marketeer geweest in een zeer commerciële omgeving. Ook daar heb ik me nooit ziekgemeld als ik het niet was.
pi_96687958
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:26 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben het met Mo eens. Je kan zelf wel inschatten of een keer college skippen handiger is en dat is gewoon op eigen risico. Verder vind ik het nogal oneerlijk dat er zo overheen gevallen wordt, net alsof Mo skipt om te gaan luiwammesen.
Ik viel er niet echt over, ik begreep het gewoon niet omdat ik uit eigen ervaring geen nutteloze lessen, dan wel onredelijke docenten gewend ben. :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_96687988
Ik hou me buiten de ziekmelden discussie. In het algemeen meld ik me ziek als ik ziek ben.

Coco als ik vragen mag, wat heb je?

Vaizor, thanks voor de uiteenzetting! ik denk dat ik nog wat meer voedsel tot mij zal nemen, dat is zeker geen straf!
Edit: maar ik denk niet dat mijn 40 minuutjes fietsen 250 kcal zijn, eerder 100? want in de sportschool sport ik keihard en dat zijn dan 100 kcal per 10/12 minuten, fietsen kost me geen extra energie!
pi_96688042
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:26 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben het met Mo eens. Je kan zelf wel inschatten of een keer college skippen handiger is en dat is gewoon op eigen risico. Verder vind ik het nogal oneerlijk dat er zo overheen gevallen wordt, net alsof Mo skipt om te gaan luiwammesen.
Yup, dat zou je ook zelf moeten kunnen inschatten. Daar ben ik het ook mee eens.

Mocht je mij bedoelen, ik heb het niet eens over Mo persoonlijk. Maar over ziekmelden in het algemeen, als je dat niet bent. In principe vind ik dat onacceptabel en ik zou het zelf nooit doen (nogmaals, dat kan komen door mijn 'situatie').
pi_96688044
Als ik gister moest zeggen waarom ik te laat was: Er stonden Jehova's aan de deur, dat zijn ook een soort CE'ers, maar dan gewoon wat minder effectief. En ja, voor je concullega's moet je wel vriendelijk zijn, ze hebben het al zo zwaar. Nou ja en vervolgens belde mijn vriendje tijdens het inpakken -waardoor ik mijn fietssleutels niet kon vinden- en ik natuurlijk zeker wist dat mijn fiets was gestolen omdat ik ze in mijn fiets had laten steken -8 neer en 8 trappen op- stond hij er nog gewoon! Ik kwam weer tot rust, vond mijn sleutels - bracht mijn vriendje zijn lenzen, die was hij vergeten en ja hij moest de hele dag lezen en aan zijn scriptie lenzen en hij heeft cylindrische lenzen dus ja ik MOEST wel afspreken. En ja je weet hoe dat gaat hè, u bent vast ook jong geweest, dan heb je elkaar al een paar uur niet gezien en dan wordt er heftig afscheid genomen.

Maar ik dacht, nee de waarheid, daar trapt hij niet in, ik glimlach wel gewoon lief.

:')!
  Vis een optie? donderdag 12 mei 2011 @ 10:32:04 #283
70532 loveli
N
pi_96688085
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:29 schreef Perruche het volgende:
Edit: maar ik denk niet dat mijn 40 minuutjes fietsen 250 kcal zijn, eerder 100? want in de sportschool sport ik keihard en dat zijn dan 100 kcal per minuut, fietsen kost me geen extra energie!
Ook aan het dromen?
crap in = crap out
pi_96688098
Billy wat een kwaliteiten, word columniste!
pi_96688106
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Ook aan het dromen?
Uh per 10 minuten :')
pi_96688110
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:27 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik ben 4 jaar lang marketeer geweest in een zeer commerciële omgeving. Ook daar heb ik me nooit ziekgemeld als ik het niet was.
Het is wel iets anders of je je ziek meldt terwijl je salaris krijgt, of terwijl je voor jezelf een studie doet.
En inderdaad wat de reden is, zoals Muis zegt.
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_96688149
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:29 schreef Perruche het volgende:
Coco als ik vragen mag, wat heb je?
Colitis ulcerosa (chronische darmontsteking; lijkt op de ziekte van Crohn).
  Vis een optie? donderdag 12 mei 2011 @ 10:34:01 #288
70532 loveli
N
pi_96688166
Bij ons op het werk zijn rond feestdagen vaker mensen ziek en in de vakantie minder vaak. Toch apart.
crap in = crap out
pi_96688195
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:34 schreef loveli het volgende:
Bij ons op het werk zijn rond feestdagen vaker mensen ziek en in de vakantie minder vaak. Toch apart.
Zijn er ook mensen die zich in hun vakantie ziekmelden? :o
pi_96688200
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:32 schreef Perruche het volgende:
Billy wat een kwaliteiten, word columniste!
Ga weg :P

Ik lieg eigenlijk nooit, de waarheid is vaak al raar genoeg :')!
pi_96688207
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:34 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja natuurlijk!
pi_96688217
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:32 schreef Mini. het volgende:

[..]

Het is wel iets anders of je je ziek meldt terwijl je salaris krijgt, of terwijl je voor jezelf een studie doet.
Als ik me ziek meld, krijg ik 70% van mijn salaris. Ik meld me dus zelden ziek!

Voor de rest, eens met Muis. Niemand is roomser dan il Pape.
pi_96688231
Op m'n werk waar mensen van me afhankelijk zijn en ik er geld voor krijg word ik meestal zelf naar huis gestuurd omdat ik toch kom werken, ondanks koorts en/of nog niet genoeg hersteld. Dat is ook mijn eer te na.

Maargoed, ik vind mijn leugen om bestwil hier gerechtvaardigd, al begrijp ik het 'niet ziek is niet ziek' idee wel, maargoed, ik moet wat, als de docenten je niet de gelegenheid geven om zelf inschattingen te maken. ^O^

Zo, nu even de rest afmaken en dan door met 't volgende! Ben iig op dreef 8-)
Ja doei.
pi_96688271
quote:

[..]

Dat gebeurt en dat mag ook helemaal, de vraag is of men daar altijd eerlijk over is.
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 12 mei 2011 @ 10:38:03 #295
70532 loveli
N
pi_96688332
quote:

[..]

Dat dan weer wel. Ook mensen die een doktersbriefje uit vakantieland A tonen en foto's uit vakantieland B. Dat was een enkeltje UWV.
crap in = crap out
pi_96688392
Damn, wat ben ik blij dat ik geen personeel heb. Als ik zoiets zou merken zou ik wóest worden. :D
pi_96688407
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:32 schreef Mini. het volgende:

En inderdaad wat de reden is, zoals Muis zegt.
Op school heb ik me ook nooit ziek gemeld als ik dat niet was. Ik bedoelde alleen dat het niks te maken heeft met het feit dat ik zelf docent bent :P

Maarrrr, nogmaals, van mij mag je best een smoes verzinnen. Ik ben zelf nooit een voorbeeldstudent geweest (ik ging heel vaak niet naar colleges, bijvoorbeeld), maar nooit gezegd dat ik ziek was als ik dat niet was.

Ik denk trouwens dat deze discussie helemaal niet nodig is. Ook ik vind dat Mo lekker dat college moet skippen als het niks toevoegt. Ik zou zelf alleen niet gezegd hebben dat ik ziek ben, want voor mij persoonlijk zou het niet goed voelen.
pi_96688416
Ik ben er ook meerdere keren tegenaan gelopen dat er veel te kinderachtige aanwezigheidseisen werden gesteld op de universiteit. Bijvoorbeeld bij mijn vriend, die zijn studie met 2 vingers in zijn neus had kunnen doen maar door afspraken voor zijn bedrijf soms niet naar college kon komen en daardoor vakken al bij voorbaat niet kon halen. Kom op, we zijn allemaal volwassenen die een studie doen omdat we dat zelf willen. In theorie dan tenminste.

Je meldt je toch niet ziek als je toch al vrije dagen hebt opgenomen? Of krijg je dan met terugwerkende kracht die vrije dagen terug ofzo?
Sowieso snap ik mensen niet die koste wat kost al hun vrije dagen willen opnemen, af en toe kun je toch best iets meer doen dan het bare minimum. Maar misschien komt dat omdat ik bij twee stages hard heb gewerkt zonder er een cent voor te krijgen. :')
Net als elk extra uurtje betaald willen krijgen terwijl je ook heus weleens een uur zit te surfen of koffie zit te drinken omdat je je dag niet hebt.
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_96688473
Oh dat mensen al hun vrije dagen opnemen, snap ik dan weer wel. Als ik in loondienst zou zijn zou ik dat ook doen.
pi_96688495
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 10:39 schreef Mini. het volgende:
Ik ben er ook meerdere keren tegenaan gelopen dat er veel te kinderachtige aanwezigheidseisen werden gesteld op de universiteit. Bijvoorbeeld bij mijn vriend, die zijn studie met 2 vingers in zijn neus had kunnen doen maar door afspraken voor zijn bedrijf soms niet naar college kon komen en daardoor vakken al bij voorbaat niet kon halen. Kom op, we zijn allemaal volwassenen die een studie doen omdat we dat zelf willen. In theorie dan tenminste.

Je meldt je toch niet ziek als je toch al vrije dagen hebt opgenomen? Of krijg je dan met terugwerkende kracht die vrije dagen terug ofzo?
Sowieso snap ik mensen niet die koste wat kost al hun vrije dagen willen opnemen, af en toe kun je toch best iets meer doen dan het bare minimum. Maar misschien komt dat omdat ik bij twee stages hard heb gewerkt zonder er een cent voor te krijgen. :')
Ja, je kunt je dan gewoon ziekmelden en dan krijg je je vrije dagen weer terug. Toevallig vertelde iemand mij dat gisteren nog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')