Tuurlijk levert het jou niks op, alsof jij ook meer enig voorbeeld hierin bent.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Succes ermee, ik kook al 10 jaar voor mezelf en ik kan best goed koken inmiddels al zeg ik het zelf, maar mij levert het verder niks op
Eenmaal heeft er een meid voor mij gekookt, en toen ik haar uitnodigde bij mij thuis en dat ik dan zou gaan koken is ze nooit op ingegaan. Wel jammer. En dat terwijl ik haar helemaal bestookte met complimentjes.
Nah niet echt ;P, maar toen hadden we al een keer sex gehad dus ik dacht dat ik op de goede weg was, om vervolgens keihard afgewezen te worden zonder dat de reden me word verteld.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:04 schreef Spork het volgende:
[..]
het een hoeft toch niet meteen het ander te betekenen? of dacht je dat met genoeg complimentjes je haar wel om je vinger zou winden?
Als dit serieus is, dan ben je nog een grotere mongool dan ik dacht.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
ik was niet eens negatief, ik zeurde maar 10 keer over mijn uiterlijk per dag. maar maybe had ik helemaal niks moeten zeggen erover ofzo.
Oh shit, die 10 moest 1 zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:08 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als dit serieus is, dan ben je nog een grotere mongool dan ik dacht.
Maar ik heb nog enige hoop dat het een grapje is.
heb jij ook weleens een meisje gekend die eigenlijk vooral heel onzeker over haar uiterlijk was.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nah niet echt ;P, maar toen hadden we al een keer sex gehad dus ik dacht dat ik op de goede weg was, om vervolgens keihard afgewezen te worden zonder dat de reden me word verteld.
Ik snap het niet, ik was niet eens negatief, ik zeurde maar 10 keer over mijn uiterlijk per dag. maar maybe had ik helemaal niks moeten zeggen erover ofzo.
Ik word gewoon heel smooth gehosseld hier.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:04 schreef missyB het volgende:
daarom zei ik al, of het de naam nog mag hebben?
tis in elk geval missy b spaghetti en hartstikke lekker hoor.
Kom maar eens proeven hahahahaha
Die uit het oosten was heel onzeker over haar uiterlijk, maar dat heb ik uit haar hoofd gepraat een beetje omdat ze was aangenomen om in een restaurant te werken en ik haar heb overtuigd dat een restaurant alleen mooie meiden aanneemt, en ze geloofde het, ze werd wat blijer ofzo zo leek het.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
heb jij ook weleens een meisje gekend die eigenlijk vooral heel onzeker over haar uiterlijk was.
die uit het oosten, en de psych student waren allebei nogal verzekerd van hunzelf ofzoiets toch, van hun uiterlijk?
aaaaaaah nietes! ik ben gewoon erg sociaal, hou enorm van mensen, gezelschap en lekker eten!quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik word gewoon heel smooth gehosseld hier.
ah oke, leuk om te horen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:12 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Die uit het oosten was heel onzeker over haar uiterlijk, maar dat heb ik uit haar hoofd gepraat een beetje omdat ze was aangenomen om in een restaurant te werken en ik haar heb overtuigd dat een restaurant alleen mooie meiden aanneemt, en ze geloofde het, ze werd wat blijer ofzo zo leek het.
Die andere is heel zeker over haar uiterlijk inderdaad en gelijk heeft ze.
Af en toe een compliment okay, maar "bestoken met complimenten" kan al snel erg slijmerig overkomen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:02 schreef richard_prf het volgende:
En dat terwijl ik haar helemaal bestookte met complimentjes.
Ja misschien is dat het ook wel. Maar het kan ook zo zijn dat ik teveel zeurde over mijn uiterlijk al deed ik dat echt maar een paar keer in totaal. Misschien dat ik dus te negatief was.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Af en toe een compliment okay, maar "bestoken met complimenten" kan al snel erg slijmerig overkomen.
Ik laat alleen maar zien hoe makkelijk het gaat.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:12 schreef missyB het volgende:
aaaaaaah nietes! ik ben gewoon erg sociaal, hou enorm van mensen, gezelschap en lekker eten!
van 10 keer naar 1 keer naar een paar keer?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:14 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja misschien is dat het ook wel. Maar het kan ook zo zijn dat ik teveel zeurde over mijn uiterlijk al deed ik dat echt maar een paar keer in totaal. Misschien dat ik dus te negatief was.
das waar, zo makkelijk kan het zijn dusquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik laat alleen maar zien hoe makkelijk het gaat.
dat is het stukje waar ik ook de fout in ga denk ik.. teveel bezig met hoe ik dingen zie en wat ik wil vertellen in plaats van gewoon een beetje luchtig kletsenquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:16 schreef missyB het volgende:
[..]
Als jij een gesprek hebt met een meisje bijv die 2,hoe verlopen die gesprekken dan? waar gaan ze over? wat deel je met elkaar?
Als je die 2 leert combineren zou je een ideale gesprekspartner kunnen zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:18 schreef Spork het volgende:
[..]
dat is het stukje waar ik ook de fout in ga denk ik.. teveel bezig met hoe ik dingen zie en wat ik wil vertellen in plaats van gewoon een beetje luchtig kletsen
Als je met een meid praat moet je gewoon never NOOIT niet over je uiterlijk gaan zeiken. Niet een keer. Niet een paar keer. Gewoon NIET. Als iets een moodkiller is...quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:14 schreef richard_prf het volgende:
Ja misschien is dat het ook wel. Maar het kan ook zo zijn dat ik teveel zeurde over mijn uiterlijk al deed ik dat echt maar een paar keer in totaal. Misschien dat ik dus te negatief was.
Of erger nog, opdringerig of stalkerig.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:13 schreef Catbert het volgende:
Af en toe een compliment okay, maar "bestoken met complimenten" kan al snel erg slijmerig overkomen.
Helemaal in combinatie met gezeik over eigen uiterlijk. Ik zou er als kerel al kriegel van worden.quote:
dan moet je tegen je natuurlijke drangen ingaan, en inhouden. dat is moeilijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Of erger nog, opdringerig of stalkerig.
een ioi?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dan moet je tegen je natuurlijke drangen ingaan, en inhouden. dat is moeilijk
het is zo oneerlijk he, voor vrouwen werkt het wel, dan is het een ioi.
al zou ik neit weten wat voor vrouwen wel werkt als de man nog niet geintereseerd is, en het hem bang maakt
Sorry hoor maar dat is geen "natuurlijke drang". Het is absoluut niet normaal of natuurlijk een vrouw continue met complimentjes te bestoken. De meeste kerels plaatsen een vrouw niet op een voetstuk. Het zijn ook gewoon maar mensen (die bovendien minder hard rennen, minder sterk zijn, vaak weinig rationeel denken, emoties voorrang geven, te veel lullen en niet kunnen inparkeren).quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja maar dat is zo oneerlijk he, dan moet je tegen je natuurlijke drangen ingaan.
Bij een kerel als jou misschien. We hebben een paar jaar terug nog een raar wijf gehad die achter een teamgenoot van me aanzat. Daar moest ook niemand wat van hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja als een meisje je gaat "stalken" is dat een grote ioi. dus dan bof je zwaar.
Ik denk dat 99,999% van de mannen ook niets moeten hebben van wanhopige vrouwen hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dan moet je tegen je natuurlijke drangen ingaan, en inhouden. dat is moeilijk
het is zo oneerlijk he, voor vrouwen werkt het wel, dan is het een ioi.
al zou ik neit weten wat voor vrouwen wel werkt als de man nog niet geintereseerd is, en het hem bang maakt
Kijk maar naar minnemin of hoe heet ze.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik denk dat 99,999% van de mannen ook niets moeten hebben van wanhopige vrouwen hoor.
maar waar staat het voor?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja als een meisje je gaat "stalken" is dat een grote ioi. dus dan bof je zwaar.
maar als je het bekijkt dat de man eigenlijk de zwakkere sekse is, die zich moet aanpassen aan wat de vrouw wil. dan is een ioi dat hij haar zover heeft gekregen dat ze hem gaat stalken, heel knap van hem.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat 99,999% van de mannen ook niets moeten hebben van wanhopige vrouwen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |