Ik maak er nu ook weer in discussie van dus je hebt gelijk ik moet er niet op reageren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:48 schreef Chai het volgende:
[..]
En dat is mijn schuld? Als iemand er niet mee verder wil gaan moet diegene er niet op ingaan. Simpel.
Ik snap ook niet dat je reageert op een post die je inhoudelijk totale onzin vind, wat bereik je daar nu mee?
Mijn post had ook gewoon ter kennisgeving genomen kunnen worden en verder niets.
En hoe komt dat?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:44 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik lees af en toe een paginaatje mee inderdaad.
[..]
Bij het versieren? Er überhaupt aan beginnen lukt me eigenlijk al niet.Ik kom in het dagelijks leven sowieso nauwelijks vrouwen tegen dus dan wordt het al lastig.
Jij lijkt op mijquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:44 schreef mstx het volgende:
Bij het versieren? Er überhaupt aan beginnen lukt me eigenlijk al niet.Ik kom in het dagelijks leven sowieso nauwelijks vrouwen tegen dus dan wordt het al lastig.
Hij zit vast op een opleiding die dames niet zo aanspreekt.quote:
Inderdaad. Klopt niks van. Ik denk dat ik binnenkort wegga en nooit weer terugkom. Ik heb het gevoel dat ze mij bewust wegpesten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:46 schreef minibeer het volgende:
dikke fittie hier, en wat zit iedereen iwannabehigh te bashen? de fuck man
Maar wat ik me dan afvraag is hoe het dan zit met sporten/hobby's/uitgaanquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij zit vast op een opleiding die dames niet zo aanspreekt.
same here, informatica en voetbal, niet zo veel uitgaan. voilaquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:54 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Maar wat ik me dan afvraag is hoe het dan zit met sporten/hobby's/uitgaan
Nou bij mij is A doe ik al niet meer sinds ik 11 ben | B voetbal en Radio DJ dus tja daar kom je ook geen vrouwen mee tegen denk ik | Doe ik niet echt en mag ook niet meer van mijn moeder voorlopig.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:54 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Zoietsquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
á la schuren tegen vreemden in de trein
Ik heb ooit geschuurd tegen Geraldine aan onder het mom "dichterbij een lekker wijf kom ik niet".quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
á la schuren tegen vreemden in de trein
?? Waarom mag je voorlopig niet meer uit van je moeder? Heb je het zo bont gemaakt of zo?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou bij mij is A doe ik al niet meer sinds ik 11 ben | B voetbal en Radio DJ dus tja daar kom je ook geen vrouwen mee tegen denk ik | Doe ik niet echt en mag ook niet meer van mijn moeder voorlopig.
Ja voetballen doe ik niet meer sinds ik 11 ben verder nog in een sportschool rondgelopen en gekick-bokst een lesje dat wel. Heb eigenlijk nog steeds spijt dat ik daar nooit ben terug ben gegaan. Ze hadden me graag terug gezien.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:59 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
?? Waarom mag je voorlopig niet meer uit van je moeder? Heb je het zo bont gemaakt of zo?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij zit vast op een opleiding die dames niet zo aanspreekt.
Ik doe al 12 jaar een teamsport, maar 90% van die vrouwen zijn allemaal uiteraard al bezet (kan verder wel goed met ze omgaan). Hardlopen in het bos doen we met een groepje dus dan is het een beetje raar als je onderweg achter de vrouwen aangaat.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:54 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Als straf of zo?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:56 schreef heloef het volgende:
en mag ook niet meer van mijn moeder voorlopig.
Mijn moeder moet er niet aan wennen hoor dat is het niet. Ze is heel bezorgd dat wel maar zeer redelijk qua uitgaan enzo. Ik heb me een paar keer op rij niet aan de afspraken gehouden dan krijg je dit he.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:04 schreef Chai het volgende:
heloef: Denk dat het al heel veel scheelt als je niet meer geisoleerd leeft van het vrouwelijke geslacht met uitzondering van je moeder. Op deze manier lijkt me dat het wel erg lastig als je per toeval een leuke tegenkomt.
Zodra je weer uit mag moet je het langzaam een beetje uitbouwen zodat je moeder er aan went.
Niet aan de afspraken gehouden dus ja ik heb het zelf verkloot.quote:
Ben je niet 'simpelweg de baas'quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet aan de afspraken gehouden dus ja ik heb het zelf verkloot.
Ja, wel dusquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:11 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Good luck.
Maar toch niet in je dorp waar alleen dezelfde mensen altijd komen?
Ja behoorlijk, ik was nogal dik geworden. Altijd heel mager geweest dus dan voel je je al helemaal een tientonnerquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Succes.Was je onzeker over je lichaam dat je dat al 4 jaar niet meer gedaan hebt?
Ik vind het wel prettig om te lezen dat er nog moeders zijn die hun jong nog in het gareel weten te houden. Respect voor je moeder!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet aan de afspraken gehouden dus ja ik heb het zelf verkloot.
Hij is 17 en het een beetje beu dat iedereen het vraagt volgens mijquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:16 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ben je niet 'simpelweg de baas'? Maareh: hoe lang mag je niet meer uit denk je, en hoe oud ben je?
ow lol. dan heb ik het niet gevraagdquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij is 17 en het een beetje beu dat iedereen het vraagt volgens mij
Ik wacht geduldig af.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
-knip want lange quotes zijn irri-
Als ik nu op de versiertoer zou gaan zou het in no-time lukken volgens mij. Ben zo relaxed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |