Mag ik even vragen waarom jij een doodgelopen ruzie om niks weer nieuw leven in blaast?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:29 schreef Chai het volgende:
Bespreek het dan niet in het topic.
En volgens mij hoef ik dat ook niet te weten, jouw manier van reageren zegt genoeg.
Ze begon er zelf mee, een steek onder water om het zo maar te noemen. Anders had ik dat ook niet gezegd hé. Logisch.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:29 schreef Chai het volgende:
Bespreek het dan niet in het topic.
En volgens mij hoef ik dat ook niet te weten, jouw manier van reageren zegt genoeg.
Ik dacht misschien dringt het beter door als een buitenstaander ook een kritische noot plaatst.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Mag ik even vragen waarom jij een doodgelopen ruzie om niks weer nieuw leven in blaast?
Nja, ik dacht dat we vrienden waren. Het feit dat ze me daarna vermeed duidt erop dat we dat nooit zijn geweest. Het is ook lastig uit te leggen. In de context toen leek het me leuk om haar een roos te geven, maar dat viel niet echt in de smaak dus.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:41 schreef dyna18 het volgende:
Huh, say what?
Je wilde (alleen maar) vrienden worden met een vrouw en daarom gaf je haar een roos?
Dat geeft inderdaad een erg ander signaal af.
Zeer jammer dat ze daarna al het contact vermeed...
Daarom is de TT op een gegeven moment ook veranderd. Sloot beter aan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:32 schreef mstx het volgende:
Ik dacht altijd dat dit topic voor wat oudere mensen was maar aan het meet-aanmeld-topic te zien zijn er toch wel wat leeftijdsgenoten dus toch maar even volgen.
Er hoeft niks door te dringen bij mij want ik weet zelf het beste wat ik bewust en onbewust doe. Beetje raar dus wat je probeert te doen aangezien je niks weet (wie ben jij sowieso).quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik dacht misschien dringt het beter door als een buitenstaander ook een kritische noot plaatst.
"Jij creep!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Dan iets semi-spontaans als: mis je deze soms? *houdt sleutel omhoog*
Maar als jij je zegje per PM of wat dan ook al gedaan hebt, waarom je dan tot dat niveau verlagen en er weer opnieuw op ingaan bij een vermeende steek onder water? Lost dan toch niets meer op.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:31 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ze begon er zelf mee, een steek onder water om het zo maar te noemen. Anders had ik dat ook niet gezegd hé. Logisch.
Daar had ik helaas niet aan gedacht, want jij bent degene geweest die dit concreet in het openbaar aanhaalde. Sorry.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:37 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Er hoeft niks door te dringen bij mij want ik weet zelf het beste wat ik bewust en onbewust doe. Beetje raar dus wat je probeert te doen aangezien je niks weet (wie ben jij sowieso).En je had het beter per DM kunnen doen, maar afijn
Ik lees af en toe een paginaatje mee inderdaad.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:33 schreef HappyGirl91 het volgende:
Maar je lurkte eerst dus alleen of niet?
Bij het versieren? Er überhaupt aan beginnen lukt me eigenlijk al niet.quote:En kan ik hieruit opmaken dat jij problemen ondervindt bij het versieren?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:37 schreef Techno het volgende:
[..]
"Jij creep!Een beetje m'n sleutels pikken!"
*pets!* *wham!*
Nou kritische noten zijn al geplaatst door anderen. Ik begrijp dat je er wat over te zeggen hebt maar de discussie was al zo goed als dood en gaat nu weer verder.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik dacht misschien dringt het beter door als een buitenstaander ook een kritische noot plaatst.
Kom niet haten want ik pak je.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:46 schreef minibeer het volgende:
dikke fittie hier, en wat zit iedereen iwannabehigh te bashen? de fuck man
Huh. Ik vind persoonlijk dat je niet moet gaan praten/je ermee bemoeien als je er helemaal niks vanaf weet want wat daar staat is onzin.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar als jij je zegje per PM of wat dan ook al gedaan hebt, waarom je dan tot dat niveau verlagen en er weer opnieuw op ingaan bij een vermeende steek onder water? Lost dan toch niets meer op.
Het is echt niet zo dat zij dan denkt 'Wat heb ik me vergist in die jongen. Ineens realiseer ik me dat mijn mening van net gebaseerd is op waandenkbeelden.'
En dan is Strawberry denk ik echt wel een meisje die niet zomaar van het slechtste uitgaat, dus als je met haar al een conflict krijgt zegt dat ook wel wat.
[..]
Daar had ik helaas niet aan gedacht, want jij bent degene geweest die dit concreet in het openbaar aanhaalde. Sorry.
Misschien is dit wat voor je? [Datingsite-ervaringen topic] #127 ingewikkeld gedoe!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:44 schreef mstx het volgende:
Ik kom in het dagelijks leven sowieso nauwelijks vrouwen tegen dus dan wordt het al lastig.
Noem maar een plek maar als ik zie dat je je matties meeneemt dan trek ik m'n pipaquote:
En dat is mijn schuld? Als iemand er niet mee verder wil gaan moet diegene er niet op ingaan. Simpel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou kritische noten zijn al geplaatst door anderen. Ik begrijp dat je er wat over te zeggen hebt maar de discussie was al zo goed als dood en gaat nu weer verder.
Dan heb ik tenmiste fysiek contactquote:
Sociale vaardigheden zijn toch echt stap 1.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:48 schreef Jordony het volgende:
Gaan we het nog hebben over "als versieren niet zo makkelijk gaat" ipv ruzie maken?:')
is dat ooit gebeurd in dit topicquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:48 schreef Jordony het volgende:
Gaan we het nog hebben over "als versieren niet zo makkelijk gaat" ipv ruzie maken?:')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |