Nee, volgens wikipedia sinds 2000 niet meer. (maar zo lang studeer ik er nog niet)quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:07 schreef Bart het volgende:
Is het tegenwoordig geen landbouw uni meer dan?
Stand #2202quote:
Ah okequote:Op woensdag 11 mei 2011 17:09 schreef ß het volgende:
[..]
Nee, volgens wikipedia sinds 2000 niet meer. (maar zo lang studeer ik er nog niet)
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:30 schreef Bart het volgende:
Oh wacht, ik zie het al. Het is een wereldkaart.
Juist!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:33 schreef nightcowboy het volgende:
Landen waar de regering niet in de hoofdstad zetelt.
Respectquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:33 schreef nightcowboy het volgende:
Landen waar de regering niet in de hoofdstad zetelt.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:32 schreef ß het volgende:
Landen die te maken hebben met joegoslavie tribunaal?
Was een serieuze gok hoor. Je ziet dat Servië rood is. Daarna werd een plaatje van Den Haag geplaatst, daar is het tribunaal gevestigd.quote:
okay, sorry. Die andere landen hebben er alleen volstrekt niks mee te maken vandaar mijn reactiequote:Op woensdag 11 mei 2011 17:39 schreef ß het volgende:
[..]
Was een serieuze gok hoor. Je ziet dat Servië rood is. Daarna werd een plaatje van Den Haag geplaatst, daar is het tribunaal gevestigd.
Zou toch kunnen? De rechters van het tribunaal komen ook uit tig landen...quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:46 schreef Yankee het volgende:
[..]
okay, sorry. Die andere landen hebben er alleen volstrekt niks mee te maken vandaar mijn reactie
Oh jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:50 schreef ß het volgende:
De regering van de VS zetelt toch gewoon in Washington D.C. wat ook de hoofdstad is?
Zeldzame varenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:49 schreef nightcowboy het volgende:
Welk plantje zorgt ervoor dat een aantal trucks van defensie geen kant op kunnen?
Een groene.quote:
Een blaasvaren, maar vooruit.quote:
De lichtgekleurde landen hebben dat in het verleden gehad, in het geval van Frankrijk dus Vichyquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh ja. Maar dan nog had Frankrijk volgens mij niet gekleurd moeten zijn...
Ah zo! Ja dan zal het wel kloppenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:00 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
De lichtgekleurde landen hebben dat in het verleden gehad, in het geval van Frankrijk dus Vichy
Stand #2202quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben naar de ah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |