Wil je best helpen, maar dan zul je toch beter je best moeten doen in je taalgebruik. Begrijp er geen jota van.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:56 schreef sk888er het volgende:
Zou iemand mij op weg kunnen helpen?
In de US de market makers van de beurs zijn de brokerages, is dit in EU hetzelfde?
In dat geval zou ik overwegen om het aandeel op te pakken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:07 schreef SeLang het volgende:
Als dit na de bubble eindigt in $0,05 dat is het hahaha! LNKD
Omdat de ECB rente toen ook hoog was. Die pint min of meer de korte kant van de yieldcurve vast.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:38 schreef Sokz het volgende:
Waarom waren in 2007 de 3M yields bijna even duur als de 28Y yields?
Prachtig plaatjequote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:08 schreef SeLang het volgende:
Dynamische yieldcurve van de eurozone
[ afbeelding ]
Dit plaatje is alleen AAA-rated debt en voor zover ik weet hebben alleen Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk en Finland een AAA-rating. De ECB heeft helaas ook een hoop junk. Sowieso de aankopen van het Securities Market Program (PIIGS debt opkopen).quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:05 schreef dvr het volgende:
[..]
Prachtig plaatjeHet lijkt wel een vlag. Je had er de sterren van het Europese vaandel nog wel overheen kunnen sprenkelen.
Heb je ergens de data over wie die schuld gekocht heeft, of in ieder geval van het ECB-aandeel daarin? Dat lijkt me wel instructief. In de VS neemt de FED inmiddels 70% op zich (maar niet voor lang meer als we de berichten mogen geloven).
IG?quote:
bronquote:Facebook, the popular social networking site, has raised $500 million from Goldman Sachs and a Russian investor in a deal that values the company at $50 billion, according to people involved in the transaction.
Met een gering bedrag ga ik een aantal put kopen als die komen. Ligt natuurlijk ook aan de looptijd en de verwachtingswaarde, maar als die enigzins redelijk zijn durf ik dat gokje toch wel te wagen. En mocht die verwachtingswaarde te hoog zijn op strike dan maar deep out of the money met een lange looptijd (als die er komen).quote:Op zondag 22 mei 2011 19:00 schreef JimmyJames het volgende:
Ik zou LNKD zelf niet shorten (te riskant). Als je het doet lijkt mij het verstandiger het te doen via puts (hoewel die zullen wel prijzig zijn want veel mensen zijn negatief over het aandeel).
Niemand. De 'communities' wisselen elkaar constant af. Eerder had je al MySpace, Friendster, Orkut en specifiek Nederlands CU2 en De Digitale Stad. Francisco van Jole verzuchtte ooit over het businessmodel van communities: "de users drinken je gratis bier op, pissen in je plantenbakken en vertrekken naar het volgende feestje".quote:Op zondag 22 mei 2011 13:49 schreef MuurStraat het volgende:
Wat vinden jullie überhaupt van al die websites met die mega valuaties? Voor mij zijn websites veel te bewegelijk, met Hyves als perfecte voorbeeld, begin vorig jaar nog koning op de sociale markt in Nederland, en wordt nu wel heel snel van de markt gestoten door Facebook. Wie kan nu al zeggen dat facebook nooit meer van zijn troon gestoten wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |