Voor gamen is groter natuurlijk mooier, maar een laptop heb je ook omdat je die mee kan nemen en een 17,3 inch is vaak best wel zwaar, zelfs in een laptoptasquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik ben meer een console gamer, op de pc heb ik eigenlijk alleen maar een aantal rts games gespeeld met name SC natuurlijk, daarnaast vind ik een laptop veel praktischer
waarom speelt een desktop pc vele malen beter?
maakt het voor de game kwaliteit of ervaring veel uit of ik een monitor heb van 17,3 inch of een 15,6inch? of is het gewoon the bigger the better?
Nee, ladder was locked omdat iemand met drophack in grandmaster league zat. De ladder is volgens mij gisteren weer unlocked voor de US, en eerder vandaag voor de EU. Je kan wel gewoon door blijven spelen omdat je MMR wel gewoon door veranderd, dus als de leagues weer unlocked worden zou je gewoon promoted / demoted worden.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:15 schreef GoodGawd het volgende:
Wat hoorde ik online nou, ladder is gewoon locked tot volgend seizoen lawl? Kan iemand dat bevestigen?
Ik maakte in het begin een fout tegen zijn hellions, ik was zerg, dr slipten er 4 naar mijn main langs 2 spines gerend, dus verloor nogal wat drones daar. Vervolgens had hij gewoon goed doorgespeeld en me gekilld met een marine tank push bij de rand van je ramp (metalopolis), met dropship load unload, telkens terug rennen naar tanks etc. hellions waren t grootste probleem, te laat met queen op de ramp om te blocken. Hij zat ook op 170 apm de hele game, 50 meer dan ik.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:23 schreef GoodGawd het volgende:
Wat deed ie beter, waar zaten de verschillen.
Dat is zo annoying./quote:Op zondag 29 mei 2011 00:31 schreef Turalyon het volgende:
[..]
Ik maakte in het begin een fout tegen zijn hellions, ik was zerg, dr slipten er 4 naar mijn main langs 2 spines gerend, dus verloor nogal wat drones daar. Vervolgens had hij gewoon goed doorgespeeld en me gekilld met een marine tank push bij de rand van je ramp (metalopolis), met dropship load unload, telkens terug rennen naar tanks etc. hellions waren t grootste probleem, te laat met queen op de ramp om te blocken. Hij zat ook op 170 apm de hele game, 50 meer dan ik.
meer is toch niet nodig?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:13 schreef GoodGawd het volgende:
lol een master zerg verslagen met toss. Hij deed iets van een 8pool oid. Toen deed ik verlate 4gate. Verder kan ik btw niks met toss alleen 2 gate cheese.
Makkelijk verslaanbaar: een vroege timing build zorgt ervoor dat je niet kunt techen. Als je tegenstanders jullie een 400/400 leger lieten maken dan verdienen ze het. Overigens is mass viking prima tegen colossus/corruptor.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik laatst 2v2 met een toss (ik zerg) hij mass collosus ik mass corrupters = onverslaanbaarNou ja, hij moet wel een beetje die collosus kunnen micro-en, laatst deed een noob het dus ook maar die liet ze gewoon stil staan
Jaja uiteraard niet techen daarheen zonder enige andere units te maken, maar uiteindelijk naar colossus corrupter bedoel ik, dat is echt een sterke build. Meestal mix ik die ook nog met wat muta's dus corruptor / muta daar hebben vikings echt geen schijn van kans tegen hoor. Bovendien maken mensen meestal niet mass vikings, zijn toch best zwakke units voor de prijs.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:14 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Makkelijk verslaanbaar: een vroege timing build zorgt ervoor dat je niet kunt techen. Als je tegenstanders jullie een 400/400 leger lieten maken dan verdienen ze het. Overigens is mass viking prima tegen colossus/corruptor.
quote:Q: What are some of the changes made to multiplayer Heart of the Swarm?
A: While we're not quite ready to go into detail about the new multiplayer content in Heart of the Swarm, we can say that this expansion set will include new units and new maps. We'll have more details about multiplayer Heart of the Swarm content at BlizzCon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |