Het komt neer op dat er het volgende gebeurt:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
quote:Op zondag 5 juni 2011 21:05 schreef Salamando het volgende:
[..]
Het komt neer op dat er het volgende gebeurt:Epic winSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.黑人
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond hij ook.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
quote:Op zondag 5 juni 2011 21:05 schreef Salamando het volgende:
[..]
Het komt neer op dat er het volgende gebeurt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar kan ik de gehele pot bekijken .. en ook wat er daarna gebeurt.
Haha grappig om zo'n grootbek zo hard af te zien gaanquote:
Nee gewoon dom gespeeld, heel dom.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:14 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
IdrA wist niet dat hij zn eigen CC molde, normaal heeft een terran daar een nieuwe drop + marines + tanks klaar staan, waar IdrA alleen hurt mutas had. Hij ging er gewoon van uit dat zn tegenstander sterker stond
Dan is het ook wel begrijpelijk.
alleen een naam is niet voldoende, je moet je nummer ook meegevenquote:Op maandag 6 juni 2011 01:13 schreef hugecooll het volgende:
Gisteren maar eens gedownload en gespeeld. Ben nog bezig met de missies, daarna challenges enzo voordat ik echt online ga.
Spelen er eigenlijk veel mensen met Protoss? Ik zie voornamelijk Terran/Zerg
Heb nog wel wat potjes van EmpireKas teruggekeken, was ook allemaal Terran vs Zerg, is er iets mis met Protoss?
edit: typisch dat ik nu @ MLG een protoss vs zerg zie nu
Als Protoss zal je toch wel sneller een basis kunnen starten?
edit: naam is hugey daar btw
Heb je wel eens naar Idra's spel gekeken?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:27 schreef augurkenkoning het volgende:
damn, idra verloren![]()
kutmc hij is goed. maar verscrhikkelijk saaie speelstijl. Niet mijn ding.
Die vragenquote:
Misschien wel (al valt dat erg tegen), maar dan 'zie' je toch alleen wat ik beschreef. En blijft het saai. Hij zal vast alles perfect uitgewerkt hebben,ik zeg ook niks over hoe goed hij is, feit is dat je hem vrijwel niks ziet doen behalve units maken.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:24 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Netjes, ga IdrA analyzen in 2 zinnen
Theres more that meets the eye. Kijk even incontrols interview na die 1e game, gaan je ogen al wat meer open. Tis nog vroeg, vergeef het je wel
In het multiplayer scherm rechtsboven met je muis over je eigen naam gaan.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:13 schreef hugecooll het volgende:
Afgelopen nacht heel die MLG competitie afgekeken
Maarre, waar zie ik mijn "nummer"?
Kijk IdrA vs MC game1 en game2quote:Op maandag 6 juni 2011 14:54 schreef Siddartha het volgende:
[..]
Misschien wel (al valt dat erg tegen), maar dan 'zie' je toch alleen wat ik beschreef. En blijft het saai. Hij zal vast alles perfect uitgewerkt hebben,ik zeg ook niks over hoe goed hij is, feit is dat je hem vrijwel niks ziet doen behalve units maken.
Er zijn behoorlijk wat zergs die gewoon veel leuker spelen.
Speel welk ras je het leukste vind, de skills komen vanzelf. Dit gaat helemaal op wanneer je relatief nieuw bent binnen de SC wereld.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:36 schreef hugecooll het volgende:
Hmm ik vind Zerg wel een stuk moeilijker om mee te beginnen dan de andere 2, het speelt echt compleet anders
http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=222366quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:33 schreef augurkenkoning het volgende:
TvZ build gevraagd!
Hier een nr1 bronze. Tegen p speel ik iechoic tvp, tegen t speel ik iechoic tvt. Ik weet dat het beiden niet echt beginnerstaktieken zijn, maar ik vind ze leuk en het gaat me redelijk af. Alleen tegen zefg heb ik nog geen vaste taktiek. Liever geen 3racks; ik speel graag met meerdere soorten units (denk dat ik daar meer van leer, + vind het tactisch toffer).
Een link naar een uitgewerkte build (zoals degenen die ik noemden) zou geweldig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |