quote:While we're not quite ready to go into detail about the new multiplayer content in Heart of the Swarm,
Dus geen duidelijkheid of de multiplayer ook nieuwe units heeftquote:we can say that this expansion set will include new units and new maps.
Jawel, de vraag gaat expliciet over het mp gedeelte.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:58 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
[..]
Dus geen duidelijkheid of de multiplayer ook nieuwe units heeft
We kunnen geen details geven over de multiplayer, maar we kunnen wel zeggen dat er nieuwe units en maps komen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:34 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
We kunnen niets zeggen over de multiplayer, wel kunnen we zeggen dat er nieuwe units en maps in HOTS zitten...
tis maar net hoe je dat intepreteerd i guess
Zijn stalkers in feite niet gewoon gepimpte dragoons?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:55 schreef genakt het volgende:
Beter komen ze met reaversen Dragoon !!
Zo zijn er nog veel meer
Nope, zo kun je het niet interpreteren.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:34 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
We kunnen niets zeggen over de multiplayer, wel kunnen we zeggen dat er nieuwe units en maps in HOTS zitten...
tis maar net hoe je dat intepreteerd i guess
Elke cheese is ook goed wanneer je niet gescout wordtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:03 schreef TwenteFC het volgende:
Wohoo weer silver .. relatief makkelijk gehad in bronze wel.. maar speelde niet veel.
Ooh, en voor de grap die Geiko build geprobeerd.. werkt echt goed tegen mensen die niet weten wat scouten is.
De BOSS cannonrushquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:57 schreef Razilat het volgende:
[..]
Elke cheese is ook goed wanneer je niet gescout wordt
Welke build heb je gedaan? Geiko is een maat van mequote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:03 schreef TwenteFC het volgende:
Wohoo weer silver .. relatief makkelijk gehad in bronze wel.. maar speelde niet veel.
Ooh, en voor de grap die Geiko build geprobeerd.. werkt echt goed tegen mensen die niet weten wat scouten is.
Tunneling roaches, hydras (indien geen col), baneling drops of muta ling gaan. Muta werkt t beste imo. Maar idd forcefields zijn OP, belachelijk dat zerg zoveel moeite moet doen om die dingen te omzeilen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:18 schreef GoodGawd het volgende:
Ik HAAT forcefields. Wat en gore dingen zijn dat zeg. I verslag letterlijk elke protoss die er niks van bakt met forcefields. Maar je hebt ook van die p spelers die er op geilen volgens mij.
Reavers moeten gewoon weer terug komen. Dan zie je protoss ook opeens weer met dropship komen:)quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Hahahhhaa Reavers die waren echt masterdan mogen scourge ook wel weer terug, nog meer suiciden voor zerg
10 Depotquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:44 schreef Turalyon het volgende:
[..]
Welke build heb je gedaan? Geiko is een maat van me, heb met hem 2v2 in de master league gecheesed
Rushen in 2v2 is echt niet tegen te houdenquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:23 schreef GoodGawd het volgende:
Ik ben ook met een vriend 2v2 aan het doen, allebei protoss spelen en dubbele 4gates cut probe rond 22. Staan nu 2 diamond. Gistere 12 gewonnen 1 verloren oid.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:23 schreef GoodGawd het volgende:
Ik ben ook met een vriend 2v2 aan het doen, allebei protoss spelen en dubbele 4gates cut probe rond 22. Staan nu 2 diamond. Gistere 12 gewonnen 1 verloren oid.
Gewoon in het GOT kanaal gaan zitten.. zitten vaak betere spelers en veel meer mensen :pquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:49 schreef Donderkonijn het volgende:
Leeg in het Fok! channel tegenwoordig. Heb ik een keer tijd om te spelen is er niemand.
Groot gelijk hoor, eigenlijk te mooi weer om achter de pc te zitten, zit er zelf ook alleen maar omdat ik brak ben van rondrijden de hele dag gisteren.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:49 schreef Donderkonijn het volgende:
Leeg in het Fok! channel tegenwoordig. Heb ik een keer tijd om te spelen is er niemand.
Groot gelijk hoor, eigenlijk te mooi weer om achter de pc te zitten, zit er zelf ook alleen maar omdat ik brak ben van rondrijden de hele dag gisteren.
Maar dat zijn allemaal sukkels...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gewoon in het GOT kanaal gaan zitten.. zitten vaak betere spelers en veel meer mensen :p
Een masterleague Terran die geen scan gooit voordat hij aanvalt?quote:Toen kwam die sjaak via de obvious route met zijn hele leger aanzetten, ik banelings geburrowed dag hele leger van hem. En uiteindelijk verloor ik nog steeds omdat ik zo crap speelde, wat een horror gameZo verliezen daar kan ik echt niet tegen <_<
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |