Heb ik op gezeten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:07 schreef freecell het volgende:
Ik ben langs drie scholen gefietst, één viel meteen af, één was dus geweldig en die andere wil ik ook graag nog een keer een afspraak mee
Heeft er iemand hier ervaringen met montessori-onderwijs?
Okay.. ik moet morgen en maandag werken. Ga kijken of ik dinsdag langs kan komen. Bedankt voor de tip. Had ik zelf nooit aan gedacht.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:22 schreef Books het volgende:
Simmu het gaat hier de laatste tijd echt goed ja! Wist niet dat ik ooit zo positief kon zijn maar het gaat gewoon goed en ook de gezondheid van de dames gaat nagenoeg normaal al een week of drie. Zijn helemaal kuurloos dus helemaal![]()
![]()
![]()
Diaan juist die vieze lucht (riool/putlucht) duidt op amandelproblemen in combi met snot en kwijl dus een gangetje huisarts is misschiens geen overbodige luxe.
DJMO ik ga verder de discussie niet aan maar wil nog wel iets vragen. Je kan een voorraadje proberen op te bouwen. Papa met Geert thuis laten in alle rust dan tig prikkels en dan komt papa jullie halen uit het ziekenhuis want anders zit je straks met twee overprikkelde jochies en wat heeft Geert eraan om heen en weer gesleept te worden. Voor de bv worden al twee optie's aangedragen waar je even overheen walst maar goed. Je luistert niet nou prima maar waarom vraag je het dan???
Ik weet niet of er perse een geloofsachtergrond bij zit. Waar ik op zat in elk geval niet. Dan wordt er dus ook niet actief aan geloof gedaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:13 schreef freecell het volgende:
[..]
En?
Wat ik me afvraag: is het goed te combineren met een christelijke opvoeding thuis?
Dus toch maar even gaan binnenkort. En even Sasha in de gaten houden, want hoewel iets minder is hij eig. ook altijd maar verkouden. Mss dan 2-in-1 doen maar.quote:Beste 2-4 weken verkouden mag, maar langer is meestal geen gewone verkoudheid. Er kan dan sprake zijn van ontstoken neusamandelen of van een allergische reactie. Mocht het echt over1-2 wk niet over zijn zou ik langskomen.
Pepijn gaat vanaf na de zomervakantie zelfs naar een christelijke montessori school.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:13 schreef freecell het volgende:
[..]
En?
Wat ik me afvraag: is het goed te combineren met een christelijke opvoeding thuis?
Ik ben Montessori juf!quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:07 schreef freecell het volgende:
Ik ben langs drie scholen gefietst, één viel meteen af, één was dus geweldig en die andere wil ik ook graag nog een keer een afspraak mee
Heeft er iemand hier ervaringen met montessori-onderwijs?
ik zat dus net te bedenken "die gaat in-en-uit het topic!"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |