abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 12 mei 2011 @ 14:27:02 #51
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96697463
ik denk dat het advies van Vicky nog het beste is; zelf thuisblijven met Geert en johan en m'n schoonvader laten gaan. had ik zelf nog niet aan gedacht om eerlijk te zijn, ik ben z'n moeder en ging van het principe uit dat ik er bij "moet" zijn ;) Ik kan Jan thuis nog genoeg knuffelen en verwennen natuurlijk ....

Gisteren mocht Jan, omdat hij zo netjes op schoot bleef zitten bij de KNO arts, (voor 't eerst) op zo'n hobbelding die je vaak bij winkels ziet staan. Ik speciaal losgeld gevraagd bij het pinnen, zet meneer op dat ding, wilde hij er halverwege af omdat hij het zo eng vond O+

Waar is m'n kleine baby'tje? ;(

BE: bij m'n vorige huisarts had ik ook eens een e-consult aangevraagd. ik wacht nog steeds op antwoord. Direct mailen naar de assistente sorteerde meer effect :')

Leuk free! Ga je hem ook inschrijven voor die school of wacht je nog even af wat je van andere scholen vind?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:32:37 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_96697701
Ik wacht het wel even af DJMO, je moet je bij ons eerst helemaal aanmelden daarvoor (had ik al eens gedaan) dus ik heb er eig. wel vertrouwen in dat het een systeem is dat werkt, maar anders bel ik alsnog wel.

Ik had me idd ook al af zitten vragen waarom jij niet gewoon thuis bleef, maar ik kon me tegelijkertijd ook wel bedenken dat je er graag bij zou willen zijn.
Alleen in deze omstandigheden, met Geert en de bv enzo zou ik het toch thuis afwachten.
Of desnoods mee 's ochtends met brengen en dan naar huis gaan.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 12 mei 2011 @ 14:36:43 #53
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96697851
mjah inderdaad BE, ik wil er heel graag bij zijn. Jan is natuurlijk het meeste aan mij gewend (al trekt hij nu geert er is, wel vaker naar papa dan voorheen), en ik houd ze nog steeds het liefste (heel) dicht in m'n buurt bij enge, nare, onverwachte dingen. (al moet ik dan wel weer toegeven dat ik de inentingen het liefst laat doen als ik er niet bij ben, zo'n watje ben ik dan ook wel weer :') )
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_96699159
Ik ben langs drie scholen gefietst, één viel meteen af, één was dus geweldig en die andere wil ik ook graag nog een keer een afspraak mee :)

Heeft er iemand hier ervaringen met montessori-onderwijs?
pi_96699267
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:07 schreef freecell het volgende:
Ik ben langs drie scholen gefietst, één viel meteen af, één was dus geweldig en die andere wil ik ook graag nog een keer een afspraak mee :)

Heb ik op gezeten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_96699432
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:09 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Heb ik op gezeten.
En? :P
Wat ik me afvraag: is het goed te combineren met een christelijke opvoeding thuis?
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:09:02 #57
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_96701745
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 12:22 schreef Books het volgende:
Simmu het gaat hier de laatste tijd echt goed ja! Wist niet dat ik ooit zo positief kon zijn maar het gaat gewoon goed en ook de gezondheid van de dames gaat nagenoeg normaal al een week of drie. Zijn helemaal kuurloos dus helemaal *O* *O* *O*

Diaan juist die vieze lucht (riool/putlucht) duidt op amandelproblemen in combi met snot en kwijl dus een gangetje huisarts is misschiens geen overbodige luxe.

DJMO ik ga verder de discussie niet aan maar wil nog wel iets vragen. Je kan een voorraadje proberen op te bouwen. Papa met Geert thuis laten in alle rust dan tig prikkels en dan komt papa jullie halen uit het ziekenhuis want anders zit je straks met twee overprikkelde jochies en wat heeft Geert eraan om heen en weer gesleept te worden. Voor de bv worden al twee optie's aangedragen waar je even overheen walst maar goed. Je luistert niet nou prima maar waarom vraag je het dan???
Okay.. ik moet morgen en maandag werken. Ga kijken of ik dinsdag langs kan komen. Bedankt voor de tip. Had ik zelf nooit aan gedacht.
Make love, not war ☮
pi_96703174
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:13 schreef freecell het volgende:

[..]

Wat ik me afvraag: is het goed te combineren met een christelijke opvoeding thuis?
Ik weet niet of er perse een geloofsachtergrond bij zit. Waar ik op zat in elk geval niet. Dan wordt er dus ook niet actief aan geloof gedaan.

Priscil zat op een katholieke school, waar het geloof dus niet actief werd betrokken bij de lessen. Dus dan heb je ook niets wat je eigen geloofsopvoeding in de weg zit.

Je zou het gewoon moeten vragen hoe ze ermee omgaan en of ze uberhaupt wat ermee doen.
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:41:26 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_96703295
Antwoord van de huisarts! *O*

quote:
Beste 2-4 weken verkouden mag, maar langer is meestal geen gewone verkoudheid. Er kan dan sprake zijn van ontstoken neusamandelen of van een allergische reactie. Mocht het echt over1-2 wk niet over zijn zou ik langskomen.
Dus toch maar even gaan binnenkort. En even Sasha in de gaten houden, want hoewel iets minder is hij eig. ook altijd maar verkouden. Mss dan 2-in-1 doen maar.
pi_96703480
haha! Leyla is al zeker een half jaar verkouden.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 12 mei 2011 @ 16:45:40 #61
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96703485
Hier zojuist afgesproken dat Papa met Jan naar 't ziekenhuis gaat. Ze worden gebracht en gehaald door m'n schoonvader, en ik blijf, waarschijnlijk in de zenuwen, thuis met Geert.

pi_96703540
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:13 schreef freecell het volgende:

[..]

Pepijn gaat vanaf na de zomervakantie zelfs naar een christelijke montessori school.
Dus het een zal het andere vast niet per definitie uitsluiten ;)
  donderdag 12 mei 2011 @ 20:22:22 #63
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_96713530
Pff hier is het een beetje stressig de laatste tijd...

We hadden ons opgegeven voor de bso (in juli 2010 al :o ) voor dinsdag en donderdag en nou kregen we gisteren dus leuk een contract voor de maandag en woensdag thuis... Heel fijn maar mijn andere kind gaat precies die andere dagen naar de opvang en dan zou ik dus 4 dagen met een kind thuis zitten :') Ik werk 4 dagen :') Maar ja daar hebben ze bij de bso blijkbaar niks mee te maken want je moet binnen 5 werkdagen laten weten of je akkoord gaat. Laat je niks horen of reageer je te laat dan knikkeren ze je van de wachtlijst... Gezellig daaro he?

Nou ja vandaag met bloedspoed geprobeert bij de kinderopvang vanalles te regelen en vanaf 16 november hebben we ze allemaal onder dak. Alleen jammer dat de scholen al op 4 september beginnen :') Levert gelukkig helemaal geen stress op hoor O-)
  donderdag 12 mei 2011 @ 20:28:48 #64
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_96713930
Oh en dan vergeet ik helemaal nog te zeggen dat mijn zieke peuter nadat ze alles er uitgebreid uitgegooid had ineens weer helemaal oknapje. Ze heeft nog wel wat donkere kringen om haar ogen, maar dat kan ook te maken hebben met de 8x per nacht eruit komen met vage dingen als koude voeten, knuffel kwijt, raar geluid etc :O
  donderdag 12 mei 2011 @ 20:30:53 #65
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_96714053
Fijn dat ze opgeknapt is Stiemie!

Wij kregen deze week ook de tip om Maarten nu alvast voor de BSO op te geven... idd ook voor november 2012... Snel maar even regelen dus!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_96714106
Ik meld even tussen neus en lippen door dat ik wat minder online ben wegens computer die de geest heeft gegeven. Ik geef wel een gil als ik weer beeld heb ;)
Fake it till you make it...
  donderdag 12 mei 2011 @ 20:34:03 #67
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_96714252
Hier mag je dus pas inschrijven als je een school hebt en daar mochten we pas met 3 jaar inschrijven. Eerder was dus niet mogelijk helaas -O-

Nijn succes met je scherm!
pi_96715089
Gezellig he stiemie die BSO perikelen....

Hier zijn dinsdagen en donderdagen ook drama. En moet je je bij sommige scholen (en blijkbaar ook sommige bso's) al inschrijven zodra je je kind uitgepoept hebt.
Dan ben je dus gewoon als je kind 6 maanden oud is al te laat 8)7
En zijn er ook doodleuk BSO's die geen voorschoolse opvang of woensdag opvang aanbieden...

En flexibele BSO????? Nee hoor dan neemt u maar gewoon 5 dagen af... die voorschoolse opvang moet u dan wel even zelf regelen.

Wij hebben voor Pepijn nu iig een plek op een zeer klein flexibel kdv/bso die niet gebonden is aan vaste scholen. Erg prettig. Ok nog geen idee hoe ons contract van over 2 maanden er uit gaat zien want Pepijn wordt het eerste flexibele bso kindje dus dat meoten ze nog bedenken hoe ze dat gaan doen. Maar ach met het kdv loopt het nu ook, en de max uurprijs is prima, dus loopt wel los.
pi_96716312
Wat een gedoe met de BSO zeg! Ik denk niet dat het bij ons zo'n probleem zal zijn eigenlijk, zal het eens navragen op de creche/bso hier. Ook nog even bedenken naar welke BSO ze straks zal gaan, die bij de school zit of waar Jelle op de kdv zit.

Lotte is echt opeens dus helemaal zindelijk, in 2 weken tijd heeft ze het helemaal door. Eerst vond ze het op de creche nog wat lastig en ging het daar elke keer fout. Maar deze week ging het daar ook helemaal goed! Alleen tijdens het slapen 's middags en 's avonds nog een luier, en als we weggaan doe ik het (afhankelijk waarheen) ook nog voor de zekerheid
Zo trots op haar!
  donderdag 12 mei 2011 @ 21:44:36 #70
80382 manny
30 is best veel
pi_96720889
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:07 schreef freecell het volgende:

Ik ben Montessori juf!

Ik ben sinds vandaag moeder van twee kleuters,dus dit topic gaan we verlaten.....
As zaterdag vieren we de verjaardag!

Groetjes en tot " ziens " in het volgende topic!
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  donderdag 12 mei 2011 @ 21:45:45 #71
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_96721001
Manny is dus KP....
pi_96721180
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:45 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Manny is dus KP....
ik zat dus net te bedenken "die gaat in-en-uit het topic!"

gefeliciteerd jullie :* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 12 mei 2011 @ 21:49:24 #73
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_96721357
Gefeliciteerd met de flenzen, KP! *O*
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 12 mei 2011 @ 22:00:53 #74
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_96722651
Kleuter-flensjes, gefeliciteerd *O*

Stiemie, wat een gezeik met die BSO }:|
Hoe gaan jullie het nu aanpakken dan tot november?

Lotte ^O^

Freecell, ik heb ook op een montessori basisschool gezeten. We deden en leerden helemaal niks met en over religie. Nou ja, wel kerstboom met kerst en liedjes en gezelligheid enzo, maar niks over Jezus of godswonderen e.d. Ik kan me nog wel herinneren dat ik eens in december een chanoekia had meegenomen en mocht vertellen over onze Joodse feestdag, maar zo mocht je altijd vertellen en spreekbeurtjes houden over wat je op dat moment bezig hield. Niet specifiek religieus.
Alle ruimte dus om hem thuis en in de kerk te onderwijzen op jullie manier :Y
En montessori O+

Devin gaat vanaf volgende week dinsdag wennen op de basisschool en donderdag gaan we kennis maken op de BSO. Offe, dat was de bedoeling, we hebben daar afgesproken om 11.15 maar ik besef nu dat dat helemaal niet kan, hij is op dat tijdstip namelijk de kleuter aan het uithangen _O-
.... met gevoel voor drama....
pi_96723739
Gefeliciteerd met je flensjes KP!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')