Daar ging de klacht niet over.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:02 schreef LoederBroeder het volgende:
Soms kan je je boner gewoon niet beheersenKom niet haten op een natuurlijk verschijnsel.
Dan moet je mij niet boos gaan aankijken, omdat ik gefascineerd ben door zo'n natuurlijk verschijnsel, kom op.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:02 schreef LoederBroeder het volgende:
Soms kan je je boner gewoon niet beheersenKom niet haten op een natuurlijk verschijnsel.
Je hebt hem gewoon niet goed afgetraind. Mensen die hun geslachtsdeel niet onder controle hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:02 schreef LoederBroeder het volgende:
Menstruatiebloedquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:05 schreef -tape- het volgende:
Als de TS mij ziet loopt het vocht ook langs haar dijen. Onterechte klacht.
Elke morgen en 's middags op het toilet fappen heeft niets met trainen te maken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:05 schreef Swindler het volgende:
[..]
Je hebt hem gewoon niet goed afgetraind. Mensen die hun geslachtsdeel niet onder controle hebben
En dit. Kijk als je 14 bent oké, maar daarna.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:05 schreef Swindler het volgende:
[..]
Je hebt hem gewoon niet goed afgetraind. Mensen die hun geslachtsdeel niet onder controle hebben
Chatroulette is ook echt hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:07 schreef Afwazig het volgende:
TS heeft nog nooit een pik in het echt gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |