quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:00 schreef Samzz het volgende:
Op een of andere manier heb ik dat 'why don't we just fuck' liedje in m'n hoofd
maar dat heb ik ook! is voortplantingszeisoen oid nu. kweet niet wie da verzonnen heeft ofzo, maar blijkbaar zijn toch zoogwezens ofzoquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:00 schreef Samzz het volgende:
Kom maar danquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:00 schreef Samzz het volgende:
wordt denk ik de trein van 1 uurquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gewoon de eerste beste trein terug, geen gemaar!
Ik wou dat m'n taak voorbij was, maar ik moet nog 2 uur, en dan 2 uur niks en dan weer een taak..
ja.. net wakker enzoquote:
Heb al meer dan een liter gehad inmiddels, nu over op water en thee...quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wordt denk ik de trein van 1 uur
zit nu te smachten naar koffie...maar ben bang dat k dan wakker wordt
idd het weer, en oke je was geelquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:06 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar dat heb ik ook! is voortplantingszeisoen oid nu. kweet niet wie da verzonnen heeft ofzo, maar blijkbaar zijn toch zoogwezens ofzo, maarruh ik was gister ook behoorlijk geel, maar ik heb beetje kalmte weer in mn lichaam gebracht. voel me goed nu!
Hoi, neuken?quote:
Ik zou zeggen blauwquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
idd het weer, en oke je was geelghehehe
dat en niemand die het aan jou vroegquote:
Oh ga je weer zo doen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat en niemand die het aan jou vroeg
ja die opmerking moest ik wel makenquote:
Krengquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja die opmerking moest ik wel maken
Haar naam is Knetter. Maar ik kan ook verkeerd lezen.quote:
Tot straks dan maar hequote:
er staat :quote:
Dat lees je verkeerdquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haar naam is Knetter. Maar ik kan ook verkeerd lezen.
Uhuh, vast..quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
er staat :
Ik ben heul lief, behalve voor Jofu
Neu. In tegenstelling tot jou, kan ik de sig wel lezenquote:
Staat er echt:quote:
quote:Sinds dinsdag 10 Mei 2011, bewezen als niet lieve user in topic
[ONZ RADIO] #1743 Waar we rocken :-)
Verwacht dus niet teveel liefs, dat is afgelopen
Ik ben heul lief, behalve voor Jofu
----------------------------------------------------------------------
Graag Hups, maar gaat niet lukken.quote:
bekijk het positief.. je wordt wel genoemd in mijn sigquote:
Ja hallo, dat zeg je maar af hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Graag Hups, maar gaat niet lukken.
Ze komen dadelijk mijn tap reinigen en vanmidddag 2 nieuwe gokkasten plaatsen.
Vanochtend heel veel aangevraagd. Nu is het jouw beurtquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben de enige die aanvraagd
jullie moeten het dus met mijn verzoekjes doen
Dat weet ik tochquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als dat kon zou ik dat meteen doen Hups.
De enige manierquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik kon de koffiemelk niet vinden
nja dan maar zwart met een lading suiker
jij bent geen echte koffie drinker.. je drinkt t thuis niet eensquote:
Thuis niet nee, vind t zonde om alleen voor mij in huis te hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij bent geen echte koffie drinker.. je drinkt t thuis niet eens
dat bewijst dat je geen echte koffie drinker bentquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Thuis niet nee, vind t zonde om alleen voor mij in huis te hebben
Je hoeft toch ook niet meteen een hele pot te zetten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Thuis niet nee, vind t zonde om alleen voor mij in huis te hebben
Anders zo'n senseo geval, maar das geen echte koffie..quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet meteen een hele pot te zetten.
beter dan geen koffie hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Anders zo'n senseo geval, maar das geen echte koffie..
Nee je kunt met een gewoon koffiezetapparaat toch ook gewoon 2 koppen zetten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Anders zo'n senseo geval, maar das geen echte koffie..
True, binnenkort weer eens eentje halen missquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
beter dan geen koffie hebben
ik kan wel zonder.. maar vaak niet langer dan een uur of 3 dan wordt ik echt chagrijnigquote:
Ik nietquote:
Na 4 uur kan ik wel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Zijn er dj's voor vanmiddag?
QFT!quote:
Goedenmiddag meisquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:08 schreef Carooltje79 het volgende:
Middag
Wat een heerlijk vrolijk weertje vandaag
Ik gun het jullie wel, maar zal er weinig plezier van hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:08 schreef Carooltje79 het volgende:
Middag
Wat een heerlijk vrolijk weertje vandaag
Eeej meisquote:
ohw das minderquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik gun het jullie wel, maar zal er weinig plezier van hebben.
Na mijn werk, douchen, eten en naar de cursus.
Fijn om te weten toch?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
de muziek die je nu hoort is
jezus loves you
joa, ik voelde de liefde en alles enzulksquote:
Hallelujah, sister!quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa, ik voelde de liefde en alles enzulks
quote:
Pics!quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum knuffelt met carooltje![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum knuffelt met carooltje![]()
Hoezo vandaag speciaal dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
tnx! kan wel een knuffel gebruiken vandaag
Geen speciale dag hoor... werd beetje verkeerd wakker na een vage droom...quote:
Nummer 499 al?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[url=en ja hoor :')] http://forum.fok.nl/topic/1650176[/url]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Ik mag ze volgend weekend weer lekker aanrakenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
IK HEB DE TIETEN VAN KKJ GEZIEN HEHEHEHE!!
hmm dat klinkt heerlijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:53 schreef Viro het volgende:
een lekkere lunch naar binnen gewerkt
Een halve galia meloen, 2 mango's, bananen en appels. En ik zit nog steeds niet vol. Straks ff maar tosti's maken
Ga je nog een sterk verhaal over me vertellenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Vertel hier sterke verhalen van SSB
Was ook heerlijk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hmm dat klinkt heerlijkik had beter bij jou kunnen lunchen
Ik verlaag mij niet tot dat niveauquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ga je nog een sterk verhaal over me vertellen?
Moet jij niet in de trein zitten inmiddels?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik verlaag mij niet tot dat niveau
wordt de trein van 2 uur.. k is net wakkerquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet jij niet in de trein zitten inmiddels?
Whaha okquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wordt de trein van 2 uur.. k is net wakker
quote:Je hoort nu: Nas & Puff Daddy - Hate Me Now
Bazen verzoekquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
hate me now
Alweer een Knetter bashtopic?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:33 schreef _Fanta het volgende:
toepasselijk nummer voor SSB met zn bash topic over knetter!
quote:
moet je us lezen wat onze vriend allemaal over knetter zegt. is toch nie normaal ofwel!quote:
Nou ja, je gaat je afvragen wie nu eigenlijk de trieste persoon is in dit verhaalquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:34 schreef _Fanta het volgende:
[..]
moet je us lezen wat onze vriend allemaal over knetter zegt. is toch nie normaal ofwel!
FOK!ken sinds december 2010 en dan al op #499 staan !
ik zeg niksquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, je gaat je afvragen wie nu eigenlijk de trieste persoon is in dit verhaal
Halloquote:
Waar ze van het weekend ook warenquote:
wel ijskoud bier he?quote:
wie dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, je gaat je afvragen wie nu eigenlijk de trieste persoon is in dit verhaal
heb ik daar ook tieten gezien?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Waar ze van het weekend ook waren
quote:
Ej meis alles goed?quote:
ja man eigen topic en allesquote:
godver gemist zeker...quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]niet?? dan heb jij niet goed gekeken hoor.. ik heb ze lekker wel gezien
Zo je eigen topic..hahaha...beterquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja man eigen topic en allesuiteraard gaat het dan goed
tis wel een haat topicquote:
Tot vanaafquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:56 schreef _Fanta het volgende:
ff genoeg bier voor mij, ben al 12 uur aan de zuip. voel me aardig gaar nu, dus denk da maar ff ga ligge, bye lieve mensen
fijne reis meisquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga de trein halen, op naar hilversum, zwolle, coevorden
tot vanavond piepels
das waar....liefs ijskoud bier..maar is dat er niet dan beter lauw bier dan geen bier..quote:
laterzzquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga de trein halen, op naar hilversum, zwolle, coevorden
tot vanavond piepels
Tot snel dan weerquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik ga eerst mn roes uitslapen, ik kom welweer op Fok! als ik weer beetje in balans ben
Niet...?Vind dat altijd zo jammer als dat wel zo blijkt te zijn....is zo overbodigquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tis wel een haat topic
ghehe
Nee. Lauw bier is bocht.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:57 schreef McSteamy het volgende:
[..]
das waar....liefs ijskoud bier..maar is dat er niet dan beter lauw bier dan geen bier..
liever bocht dan waterquote:
Carool Jodokus Kwakquote:
Ja kan ik ook niks aan doen hequote:
Zeker koud bier daarquote:
Hier wel jahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Zo ff naar de pups kijken met Roquote:
Aww sow liefquote:
High maintenancequote:
Nee. Iemand die weet wat ze wil. Mastermind.quote:
Wat is er met mn jochie?quote:
Ja jij hebt liever water zegt McSteamyquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Iemand die weet wat ze wil. Mastermind.
Met kleine man waarschijnlijk helemaal niks.quote:
Ik heb inderdaad liever water dan lauw bier.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:16 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Ja jij hebt liever water zegt McSteamy
Ik wilde net m'n post weghalen en toen kwam jij ervoor langsquote:
Klopt alleen zn papa is een psycho ...zeggen de mensen die hem niet eens kennenquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met kleine man waarschijnlijk helemaal niks.
Je vraagt toch wat er met kleine man is? Ik antwoord daaropquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:20 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Klopt alleen zn papa is een psycho ...zeggen de mensen die hem niet eens kennen
quote:
Zaterdag was het bier koud tochquote:
De kans dat ik met jou bier ga drinken is uhm nihilquote:
Is het ooit anders geweest?quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De kans dat ik met jou bier ga drinken is uhm nihil
Same herequote:Op woensdag 11 mei 2011 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De kans dat ik met jou bier ga drinken is uhm nihil
Mijn kleine man is superquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met kleine man waarschijnlijk helemaal niks.
Faye heeft een bavianenkont in haar FoBoquote:
是同性恋quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Faye heeft een bavianenkont in haar FoBo
你有很好的乳房可能我触摸到你quote:
Jeeej voor Stokstaartquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:42 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb 51 liedjes naar Draak geüploadMegadeth, Pantera, Stone Sour, Iggy Pop,Black Sabbath en Judas Priest
Goed hequote:
En uit welke muzikale stroming is metal voortgekomen?quote:
Ja, zo kan je alles wat krom is wel rechtbreienquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En uit welke muzikale stroming is metal voortgekomen?
Ik heb gewoon (weer) gelijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zo kan je alles wat krom is wel rechtbreien
Pardon?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
Nah, we weten idd welk triest geval je bent. Dat behoefde niet meer duidelijkheid.
Ja, je hebt gelijkquote:
Er is geen rel. Iemand wenst mij alleen dood, mag toch?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:03 schreef Stokstaart het volgende:
Ja hoor, er is weer een rel en Samzz is erbij.
Ben hier niet om te rellen ..maar iemandquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:03 schreef Stokstaart het volgende:
Je hebt jezelf wel zo geprofileerd in Singles, daar hoef ik je toch niet aan te herinneren?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:01 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Pardon?
Knap van iemand die mij irl niet eens kent om over mij te oordelen ...
Advocate werd je he ..een baan die je op het lijf geschreven is....dus val dood Sammz jij en je clica
Dat heb ik nooit ontkendquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijkMaar beide zijn wel metalbands
Maar je noemt het wel rock en dat is het dus nietquote:
En je hebt gelijk. Mijn fout.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:07 schreef Stokstaart het volgende:
Jongens Singles is een deurtje verder. Wat daar besproken is en speelt kun je beter daar houden lijkt me
Nee jij bevestigd mijn vooroordeel maar weer door je houding naar mij toequote:Op woensdag 11 mei 2011 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is geen rel. Iemand wenst mij alleen dood, mag toch?
Metal = rock, geen techno geen house. Rock. Substromingen enzoquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar je noemt het wel rock en dat is het dus niet
Mja, boeiend
[..]
En je hebt gelijk. Mijn fout.
Mag ik u er even op wijzen dat ik er NIET bij ben!!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:03 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ben heel openminded.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:08 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Nee jij bevestigd mijn vooroordeel maar weer door je houding naar mij toe
Dacht dat je slim was en openminded...gestudeerd enzo...maar het blijkt maar weer dat je een kortzichtig dom blond boerinnetje met dikke tieten uit het oosten bent ...that`s all..
Ja, zoals ik al zei, zo kan je alles wel rechtbreienquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Metal = rock, geen techno geen house. Rock. Substromingen enzo
Vergeleken met Samzz zijn wij makke schapen manquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik u er even op wijzen dat ik er NIET bij ben!!
Koelkast haat mij en jou niet, dat is het verschil.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vergeleken met Samzz zijn wij makke schapen man.
De ferme taal die Koelkast tegen haar uitkraamde heeft ie zelfs nog nooit tegen mij gedaan ondanks mn "gebitch" en kritieken
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Koelkast haat mij en jou niet, dat is het verschil.
Dat blijkt maar weer.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Dan moet je het toch wel behoorlijk bont gemaakt hebben
Metal is een subgenre in de stroming rock. Het blijft dus hoe dan ook rock. Zoals melk gebruikt in kaas melk blijft en geen appelstroop word.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al zei, zo kan je alles wel rechtbreienTegenwoordig is het genre rock en genre metal
Dimmen. Doodsverwensingen doe je maar ergens anders.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:01 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Pardon?
Knap van iemand die mij irl niet eens kent om over mij te oordelen ...
Advocate werd je he ..een baan die je op het lijf geschreven is....dus val dood Sammz jij en je clica
Praat het uit als volwassenen zou ik zeggen, net als met Steamy. Al die ruzies schieten we niks mee op.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer.Maar ik kan daar niet zo wakker van liggen, ik heb geen problemen met Koelkast. Helemaal geen.
Als koelkast daar behoefte aan heeft, zie ik het graag tegemoet. Hij heeft een probleem met mij, ik niet met hem. Nooit gehad ook.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Praat het uit als volwassenen zou ik zeggen, net als met Steamy. Al die ruzies schieten we niks mee op.
Volgens mij is het tegenwoordig een genre op zich.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Metal is een subgenre in de stroming rock. Het blijft dus hoe dan ook rock. Zoals melk gebruikt in kaas melk blijft en geen appelstroop word.
Your right draafde een beetje door...sorryquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dimmen. Doodsverwensingen doe je maar ergens anders.
You'requote:Op woensdag 11 mei 2011 15:31 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Your right draafde een beetje door...sorry
quote:
Het is een hartje!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Faye heeft een bavianenkont in haar FoBo
EUJquote:
Middagquote:
Ik zei nog dat die mijn fobo in zou gaanquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
EUJ
Die had ik in het topic gepost
Me haz no baboon assquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:42 schreef Stokstaart het volgende:
jaja mensen Huppels wil de credits voor de bavianenreet van Faye
NEINquote:
Yes pleasequote:
Daarom vraag ik hetquote:
Is dan ook weer harder dan Rammstein vind ikquote:
Ik welquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom vraag ik hetWant die wil ik ook graag horen... Maar Rammstein is toch iets meer Top-40 dan Sepultura he...
Ga je naar ZC overigens, om ze te zien?
En jij hebt lef?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://www.dedochtervandekorenaar.be/bier.htm#bravoure
I know lekker kontje wel toch???quote:
Sorry, je moet ietsjes scrollen (of mijn vernieuwde link klikken).quote:
Dat ziet er bovenbest uitquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://www.dedochtervandekorenaar.be/bier.htm#embrasse
OH! Jij hebt bier kunnen kopenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sorry, je moet ietsjes scrollen (of mijn vernieuwde link klikken).
Ik weet het niet. Noblesse vond ik zelf heel weïg en vies. Noblesse Extra-Ordinaire vond ik daarentegen weer heel geslaagd! Je kunt ze zo proberen, ze zijn niet zo duur.quote:
Zeg! Ik ga Naatje toch niet vragen of jij een lekker kontje hebtquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Volgens mijn omgeving wel ja, vraag het naatje..
Ik drink meestal gewoon dit:quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Noblesse vond ik zelf heel weïg en vies. Noblesse Extra-Ordinaire vond ik daarentegen weer heel geslaagd! Je kunt ze zo proberen, ze zijn niet zo duur.
Nee, dat had ik doorquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is niet het bier waar ik het over had.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik drink meestal gewoon dit:
[ afbeelding ]
Alhoewel zo'n (Belgisch) trappistenbiertje waar jij op doelt er ook best in zou gaan
Nee hoor. Ja, zaterdag. Maar da's allemaal weer op.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat had ik doorMaar dan nog, blijkbaar heb je wel bier gekocht
Daar doel ik helemaal niet op.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik drink meestal gewoon dit:
[ afbeelding ]
Alhoewel zo'n (Belgisch) trappistenbiertje waar jij op doelt er ook best in zou gaan
Wat zit je dan te zuup'n?quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:31 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Your right draafde een beetje door...sorry
Oh, ik heb 't allemaal niet gelezenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee hoor. Ja, zaterdag. Maar da's allemaal weer op.
Jij begon over koud bier of geen bier, dus ik reik jou een bier aan waarbij staat dat je het warm kan drinken (met slagroom, if you like).
[..]
Daar doel ik helemaal niet op.
Op dit moment niets, maar die twee Dochter van de Korenaars héb ik een keer gedronken. Ik bracht ze naar voren vanwege de warm bier/koud bier-discussie (alhoewel het geen discussie was maar weet even geen beter woord ervoor).quote:
Die link die je poste, daar zag ik zo'n flesje bier dat uiterlijk typisch lijkt op een van die vele Belgische speciaalbiertjes die ik hier regelmatig probeer bij de lokale bier-import winkel. Neem mij niet kwalijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op dit moment niets, maar die twee Dochter van de Korenaars héb ik een keer gedronken. Ik bracht ze naar voren vanwege de warm bier/koud bier-discussie (alhoewel het geen discussie was maar weet even geen beter woord ervoor).
Dochter van de Korenaar is geen trappist, en ik heb ook geen enkele verwijzing hier gemaakt naar een trappist. Ook het bier dat ik zaterdag gekocht heb was geen trappist. En ook niet Belgisch. Dus hoe je daarbij komt dat ik daarop doel - geen idee.
Hm, apart. De trappisten die ik ken (allemaal dus) zitten óf in een pijpje (La Trappe) of in zo'n smalhalsfles (de rest -2) of in een heel afwijkend flesje (Orval) en Chimay met hun dikbuik. Dat zijn dus andere flesjes dan die in die link van mij.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die link die je poste, daar zag ik zo'n flesje bier dat uiterlijk typisch lijkt op een van die vele Belgische speciaalbiertjes die ik hier regelmatig probeer bij de lokale bier-import winkel. Neem mij niet kwalijk
quote:
quote:
Zo he he!quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:23 schreef ToT het volgende:
Hey Huppel, zal ik om 5 uur weer gaan DJ'en?Weer Oldtimers.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo he he!
Eindelijk iemand die wil draaien.
Ik ga het regelen!!
Nee ik wil vergetenquote:
Ik wilde net zeggen zie editquote:
Hoe komt het dat er niemand is die wil draaien? Het weer? De examens? Ik?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo he he!
Eindelijk iemand die wil draaien.
Ik ga het regelen!!
Kan niet geregeld worden want ik kan draak niet uitzetten en koelkast is er niet
Staat hier nog wel een halve fles Johnny Walker Red, en een kwart fles Rumquote:
Geen idee.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe komt het dat er niemand is die wil draaien? Het weer? De examens? Ik?
Ik vind whiskey niet lekker maar voel er toch veel voor om een fles whiskey soldaat te makenquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Staat hier nog wel een halve fles Johnny Walker Red, en een kwart fles Rum![]()
Ik heb hier nog een fles lekkere B-merk Jägermeister. Een keer samen met iemand een fles op zitten drinken bij hem thuis. Hij is op de bank in slaap gevallen, piste zijn broek en de bank onder en moest door mij en iemand anders de trap op gesleept worden!quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Staat hier nog wel een halve fles Johnny Walker Red, en een kwart fles Rum![]()
Hoe lang is 't al bezig dat er weinig dj's te vinden zijn?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Ik vind whiskey niet lekker maar voel er toch veel voor om een fles whiskey soldaat te maken
Jägermeisterquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een fles lekkere B-merk Jägermeister. Een keer samen met iemand een fles op zitten drinken bij hem thuis. Hij is op de bank in slaap gevallen, piste zijn broek en de bank onder en moest door mij en iemand anders de trap op gesleept worden!
Goed spul dus!
Laatst had ik er anders wel goed last van, maar ja: medicijnen met zo'n geel stickertje plus alcohol gaat niet echt goed samen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Jägermeister. Daar kan ik echt een hele avond in doordrinken zonder er last van te hebben
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Laatst had ik er anders wel goed last van, maar ja: medicijnen met zo'n geel stickertje plus alcohol gaat niet echt goed samen!![]()
[ afbeelding ]
Nu heb ik medicijnen die HELEMAAL niet met alcohol gecombineerd mogen worden!
Sinds koelkast weg isquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe lang is 't al bezig dat er weinig dj's te vinden zijn?
Doe dat eensquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:37 schreef Zokunen het volgende:
Het heeft denk ik ook wel met het weer te maken.
Misschien pak ik vanavond 23-00 wel, maar dat licht er aan hoe ik me voel vanavond.
Vermoeiend weer dit en moet tot 20 werken :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |