quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:00 schreef Samzz het volgende:
Op een of andere manier heb ik dat 'why don't we just fuck' liedje in m'n hoofd
maar dat heb ik ook! is voortplantingszeisoen oid nu. kweet niet wie da verzonnen heeft ofzo, maar blijkbaar zijn toch zoogwezens ofzoquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:00 schreef Samzz het volgende:
Kom maar danquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:00 schreef Samzz het volgende:
wordt denk ik de trein van 1 uurquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gewoon de eerste beste trein terug, geen gemaar!
Ik wou dat m'n taak voorbij was, maar ik moet nog 2 uur, en dan 2 uur niks en dan weer een taak..
ja.. net wakker enzoquote:
Heb al meer dan een liter gehad inmiddels, nu over op water en thee...quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wordt denk ik de trein van 1 uur
zit nu te smachten naar koffie...maar ben bang dat k dan wakker wordt
idd het weer, en oke je was geelquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:06 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar dat heb ik ook! is voortplantingszeisoen oid nu. kweet niet wie da verzonnen heeft ofzo, maar blijkbaar zijn toch zoogwezens ofzo, maarruh ik was gister ook behoorlijk geel, maar ik heb beetje kalmte weer in mn lichaam gebracht. voel me goed nu!
Hoi, neuken?quote:
Ik zou zeggen blauwquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
idd het weer, en oke je was geelghehehe
dat en niemand die het aan jou vroegquote:
Oh ga je weer zo doen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat en niemand die het aan jou vroeg
ja die opmerking moest ik wel makenquote:
Krengquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja die opmerking moest ik wel maken
Haar naam is Knetter. Maar ik kan ook verkeerd lezen.quote:
Tot straks dan maar hequote:
er staat :quote:
Dat lees je verkeerdquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haar naam is Knetter. Maar ik kan ook verkeerd lezen.
Uhuh, vast..quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
er staat :
Ik ben heul lief, behalve voor Jofu
Neu. In tegenstelling tot jou, kan ik de sig wel lezenquote:
Staat er echt:quote:
quote:Sinds dinsdag 10 Mei 2011, bewezen als niet lieve user in topic
[ONZ RADIO] #1743 Waar we rocken :-)
Verwacht dus niet teveel liefs, dat is afgelopen
Ik ben heul lief, behalve voor Jofu
----------------------------------------------------------------------
Graag Hups, maar gaat niet lukken.quote:
bekijk het positief.. je wordt wel genoemd in mijn sigquote:
Ja hallo, dat zeg je maar af hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Graag Hups, maar gaat niet lukken.
Ze komen dadelijk mijn tap reinigen en vanmidddag 2 nieuwe gokkasten plaatsen.
Vanochtend heel veel aangevraagd. Nu is het jouw beurtquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben de enige die aanvraagd
jullie moeten het dus met mijn verzoekjes doen
Dat weet ik tochquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als dat kon zou ik dat meteen doen Hups.
De enige manierquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik kon de koffiemelk niet vinden
nja dan maar zwart met een lading suiker
jij bent geen echte koffie drinker.. je drinkt t thuis niet eensquote:
Thuis niet nee, vind t zonde om alleen voor mij in huis te hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij bent geen echte koffie drinker.. je drinkt t thuis niet eens
dat bewijst dat je geen echte koffie drinker bentquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Thuis niet nee, vind t zonde om alleen voor mij in huis te hebben
Je hoeft toch ook niet meteen een hele pot te zetten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Thuis niet nee, vind t zonde om alleen voor mij in huis te hebben
Anders zo'n senseo geval, maar das geen echte koffie..quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet meteen een hele pot te zetten.
beter dan geen koffie hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Anders zo'n senseo geval, maar das geen echte koffie..
Nee je kunt met een gewoon koffiezetapparaat toch ook gewoon 2 koppen zetten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Anders zo'n senseo geval, maar das geen echte koffie..
True, binnenkort weer eens eentje halen missquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
beter dan geen koffie hebben
ik kan wel zonder.. maar vaak niet langer dan een uur of 3 dan wordt ik echt chagrijnigquote:
Ik nietquote:
Na 4 uur kan ik wel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Zijn er dj's voor vanmiddag?
QFT!quote:
Goedenmiddag meisquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:08 schreef Carooltje79 het volgende:
Middag
Wat een heerlijk vrolijk weertje vandaag
Ik gun het jullie wel, maar zal er weinig plezier van hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:08 schreef Carooltje79 het volgende:
Middag
Wat een heerlijk vrolijk weertje vandaag
Eeej meisquote:
ohw das minderquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik gun het jullie wel, maar zal er weinig plezier van hebben.
Na mijn werk, douchen, eten en naar de cursus.
Fijn om te weten toch?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
de muziek die je nu hoort is
jezus loves you
joa, ik voelde de liefde en alles enzulksquote:
Hallelujah, sister!quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa, ik voelde de liefde en alles enzulks
quote:
Pics!quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum knuffelt met carooltje![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum knuffelt met carooltje![]()
Hoezo vandaag speciaal dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
tnx! kan wel een knuffel gebruiken vandaag
Geen speciale dag hoor... werd beetje verkeerd wakker na een vage droom...quote:
Nummer 499 al?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[url=en ja hoor :')] http://forum.fok.nl/topic/1650176[/url]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Ik mag ze volgend weekend weer lekker aanrakenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
IK HEB DE TIETEN VAN KKJ GEZIEN HEHEHEHE!!
hmm dat klinkt heerlijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:53 schreef Viro het volgende:
een lekkere lunch naar binnen gewerkt
Een halve galia meloen, 2 mango's, bananen en appels. En ik zit nog steeds niet vol. Straks ff maar tosti's maken
Ga je nog een sterk verhaal over me vertellenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Vertel hier sterke verhalen van SSB
Was ook heerlijk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hmm dat klinkt heerlijkik had beter bij jou kunnen lunchen
Ik verlaag mij niet tot dat niveauquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ga je nog een sterk verhaal over me vertellen?
Moet jij niet in de trein zitten inmiddels?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik verlaag mij niet tot dat niveau
wordt de trein van 2 uur.. k is net wakkerquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet jij niet in de trein zitten inmiddels?
Whaha okquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wordt de trein van 2 uur.. k is net wakker
quote:Je hoort nu: Nas & Puff Daddy - Hate Me Now
Bazen verzoekquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
hate me now
Alweer een Knetter bashtopic?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:33 schreef _Fanta het volgende:
toepasselijk nummer voor SSB met zn bash topic over knetter!
quote:
moet je us lezen wat onze vriend allemaal over knetter zegt. is toch nie normaal ofwel!quote:
Nou ja, je gaat je afvragen wie nu eigenlijk de trieste persoon is in dit verhaalquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:34 schreef _Fanta het volgende:
[..]
moet je us lezen wat onze vriend allemaal over knetter zegt. is toch nie normaal ofwel!
FOK!ken sinds december 2010 en dan al op #499 staan !
ik zeg niksquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, je gaat je afvragen wie nu eigenlijk de trieste persoon is in dit verhaal
Halloquote:
Waar ze van het weekend ook warenquote:
wel ijskoud bier he?quote:
wie dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, je gaat je afvragen wie nu eigenlijk de trieste persoon is in dit verhaal
heb ik daar ook tieten gezien?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Waar ze van het weekend ook waren
quote:
Ej meis alles goed?quote:
ja man eigen topic en allesquote:
godver gemist zeker...quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]niet?? dan heb jij niet goed gekeken hoor.. ik heb ze lekker wel gezien
Zo je eigen topic..hahaha...beterquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja man eigen topic en allesuiteraard gaat het dan goed
tis wel een haat topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |