abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 mei 2011 @ 01:34:26 #301
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_97106637
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 01:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
1. Die argumenten heb ik al gegeven, alleen is het of ik en enkele anderen tegen een muur praten, ik kan mezelf wel gaan herhalen, maar wie wordt daar gelukkig van?

2. Hoe zou dat toch komen dat ik daar een hekel aan heb en wederom toevallig dat anderen dit ook hebben :')

3. Ik geniet juist enigzins van mensen die een hele andere mening dan ik hebben, dit houdt het interressant en zorgt voor een verscheidenheid aan meningen. Ik heb vanavond in een kroeg gezeten met iemand die het consequent oneens met me was, toch was het gezellig en was het leuk dankzij een vorm van redelijkheid en wederzijds respect. Iets waar ik ook aan kan refereren met betrekking tot mensen met wie ik het hier weleens niet eens ben geweest: redelijkheid en wederzijds respect --> dat was bij hen aanwezig ^O^

4. Daarin ben ik geen uitzondering vrees ik :D
1. Het lijkt eerder alsof ik tegen een muur praat. Het enige wat jij de hele tijd als 'argumenten' opnoemt, zijn uitspraken als "niet waar", "niet mee eens", etc.
Ik heb vaak genoeg argumenten opgenoemd die jouw posts ontkrachtten, maar die negeer je blijkbaar gewoon.

2. Jij denkt echt dat je altijd gelijk hebt, hè? :')
Kijk eens een keer op andere sites waar mensen over GTST praten. Daar zul je heel veel mensen vinden die het met míj eens zijn.

3. Je moet niet over respect gaan praten, want jij bent degene die hier zo respectloos tegen mij reageert door er een ander topic bij te halen.

4. Je bent geen uitzondering in dat je jezelf niet serieus neemt? :')
Ik heb tot nu toe heel veel dingen die ik dacht niet in dit topic neergezet, maar daar ben ik nu ook wel klaar mee.
Zeker niet als je zo gaat beginnen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')