Ja en nu heb je runestones en passive perks die van invloed zijn op je skills. Hier kan je vast weer hele leuke en sterke combi's mee gaan maken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:04 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Er zijn geen skillpoints meer he
Lets hopequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja en nu heb je runestones en passive perks die van invloed zijn op je skills. Hier kan je vast weer hele leuke en sterke combi's mee gaan maken.
Of zoals lineage 1 met cloak of invisibility, ladingen characters die soms echt 40-50 coi's hadden of meer en de prijs word kunstmatig hoog gehouden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die 2 dingen zijn dus volledig in strijd met elkaar. Als er massaal farmers op af komen gaat de prijs van items juist omlaag. Naar alle waarschijnlijkheid zal je voor een paar cent de meest epic gear kunnen kopen.
via battlnet account je specs doorgeven en zeggen dat je intresse heb in de beta,quote:
Dan zijn die spelers goed stom. 50* 25levert meer op dan 1 keer 1000 namelijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:31 schreef TheStonedOne het volgende:
[..]
Of zoals lineage 1 met cloak of invisibility, ladingen characters die soms echt 40-50 coi's hadden of meer en de prijs word kunstmatig hoog gehouden.
Nicequote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:59 schreef Urb het volgende:
Wow, beste nieuws over D3 tot nu toe, dit word echt geweldig. Zeker in combinatie met Hardcore Mode !![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/user/ForceSC2strategy#p/a/u/1/vWeFyrsLqV4
Ook wat nieuwe screenshots released. Damn zeg... lijkt wel artwork!![]()
http://www.youtube.com/user/ForceSC2strategy#p/a/u/0/i-ekRnKjZfo
Dan hebben ze nog 4 maanden en 9 dagen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Blizzard streeft ernaar de game nog dit jaar te releasen!
quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Blizzard streeft ernaar de game nog dit jaar te releasen!
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:49 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nog geen idee. Invite heb ik al, nu nog maar dom wachten tot de beta is, dan ga ik pas een keuze maken. De demon hunter vond ik erg leuk, zeker met die Bola-skill en multishot dat ook echt tof blijft. Monk had weer haar eigen dingen, ik vond assassin in deel 2 ook altijd erg lekker. Zelfs solo ubertrist mee gedaan, dus Monk heeft ook een kans. Witch Doctor en Wizard zijn mij nog aan de "seen that", maar ik heb natuurlijk niet alle skills inclusief runeskills kunnen zien.
Eigenlijk heb ik niets met de barb, maar dat ligt aan mij.
Geen idee dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |