Nou, ik zou zeggen, pak de mail erbij en spreek af!~quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu heb ik nog meer zin in een watergevecht
Ja ik ken 'tquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, tijgerstont leg je neer op een zelf gekozen plaats waardoor je dus weet waar het ligt. Katten schijten en zeiken overal en begraven 't ook nog eens. Lekker graaien in de stront als je in je tuin bezig bent.
Nu wil ik een waterballon- en supersoakergevecht hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, fantastisch. Heerlijk wraak nemen daarna later ook, hehe.
Wie gaat er mee? Watergevecht bij Royco in de kroeg dit weekend. Na afloop lekkere borrelenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, ik zou zeggen, pak de mail erbij en spreek af!~
Ja!! En dan keihard lachen! Heerlijk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:38 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Leuk man.. Vooral als diegene er net achter stond.. Kleddernat uiteraard..
De FOK! Waterbattle?? Ik voel een nieuw topic..quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, ik zou zeggen, pak de mail erbij en spreek af!~
JAAAAquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:38 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
De FOK! Waterbattle?? Ik voel een nieuw topic..
Mijn tuin achter is mooi verwilderd, ideaal voor gevechtenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie gaat er mee? Watergevecht bij Royco in de kroeg dit weekend. Na afloop lekkere borrelen![]()
Hihi
Ow, daar ben ik dan ook wel voor in!quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JAAAA
Die moet weer komen, ik ga heus wel meedoen dan
Ik vind dat mensen hun katten in eigen huis/tuin moeten houdenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ken 'tToen we de hond nog hadden, hadden we er amper last van. Maar nu...
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Vrouwen verplicht bh loos en met wit shirt aan!!
Ik doe meequote:Op woensdag 11 mei 2011 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Goed ideequote:Op woensdag 11 mei 2011 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Eens!quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen hun katten in eigen huis/tuin moeten houden
Ik ga ze de volgende keer vangen en naar 't asiel brengen. Kunnen ze ze daar ophalen. Klote katten.
Kom maar watergevecht doen danquote:
Ik zit er vol meequote:
Dat wist ik welquote:
Briljant plan!quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik verbaas me wel dat dat briljante plan van een vrouw moest komen.quote:
Wanneer, waar, hoelaatquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eens!
[..]
Kom maar watergevecht doen dan
Ik ga in onderhuur in andermans huis, mensen die een paar straten verderop gaan wonen, en hun katten zullen waarschijnlijk nog naar het oude huis gaan. Maar ik heb hamsters, dus ik denk dat ik het kattenluikje gewoon op slot doe, dan snappen ze de hint toch wel?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen hun katten in eigen huis/tuin moeten houden
Ik ga ze de volgende keer vangen en naar 't asiel brengen. Kunnen ze ze daar ophalen. Klote katten.
Emmen, vanmiddag, neem wel zelf ballonnen en supersoaker meequote:
Da's vier uur reizenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Emmen, vanmiddag, neem wel zelf ballonnen en supersoaker mee
Ik had vroeger ook hamstersquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga in onderhuur in andermans huis, mensen die een paar straten verderop gaan wonen, en hun katten zullen waarschijnlijk nog naar het oude huis gaan. Maar ik heb hamsters, dus ik denk dat ik het kattenluikje gewoon op slot doe, dan snappen ze de hint toch wel?Tenzij ze de halve dag voor het luikje blijven liggen.
Sorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |