Zijn daar geen manieren voor te vinden? Dat ze simpelweg niet meer in jullie tuin willen komen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was het maar waar
[..]
Euh en dat gepis en gezeik in de tuin niet? Planten gaan er dood van en pa is zwaar allergisch voor katten. Ze moeten die beesten gewoon bij zich houden.
Beetje omgekeerde wereld. Hun katten, zij zorgen maar dat ze niet in onze tuin kunnen komen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zijn daar geen manieren voor te vinden? Dat ze simpelweg niet meer in jullie tuin willen komen?
True, maar je moet toch wat....quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje omgekeerde wereld. Hun katten, zij zorgen maar dat ze niet in onze tuin kunnen komen.
Jaren terug een leraar bij mn zoon op schoolquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Nah, mijn moeder kon daar wel een drama van maken... mijn vader daarentegen liet ons gewoon ons eigen gang gaan
Ja. En dat is de waterslang. Maar volgens mij zijn de buren nu bezig met hun omheining.quote:
Geweldigquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:33 schreef MNR het volgende:
Met die supersoakers ook altijd keihard rennen naar de emmers als je watercapsule leeg was en juist op dat moment werd je natuurlijk helemaal ondergespoten!
Koffiefilters met gebruikte koffie neerleggenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zijn daar geen manieren voor te vinden? Dat ze simpelweg niet meer in jullie tuin willen komen?
Je hebt ze nu en daar kan je een fles op aansluiten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:33 schreef MNR het volgende:
Met die supersoakers ook altijd keihard rennen naar de emmers als je watercapsule leeg was en juist op dat moment werd je natuurlijk helemaal ondergespoten!
Nou, dan ben ik nou helemaal met je eens!quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Kom op zeg, jammer dan hoor. Hebben ze wasmachines voor uitgevonden.
Wel een bakje water klaarzetten voor ze hequote:Op woensdag 11 mei 2011 11:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Gebakken spons voeren?Of is dat heel erg nasty?
![]()
Gaafquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt ze nu en daar kan je een fles op aansluiten.
Zie je kinderen lopen met rugtas met daarin 4 flessen cola gevuld met water
Ja, fantastisch. Heerlijk wraak nemen daarna later ook, hehe.quote:
Ja die zijn echtquote:
Helpt lang niet altijd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Koffiefilters met gebruikte koffie neerleggen
Echt? Gaaf.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Geniaal, waarom hadden wij dat nu niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een watergevecht is opeens zoveel leukerquote:
LOL!!quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mja, tijgerstont leg je neer op een zelf gekozen plaats waardoor je dus weet waar het ligt. Katten schijten en zeiken overal en begraven 't ook nog eens. Lekker graaien in de stront als je in je tuin bezig bent.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Helpt lang niet altijd.
Of bij de dierentuin vragen of je wat tijgerstront mag hebben, moet je die in de tuin leggen. Maar ik denk dat ik liever kattenkak heb dan tijgerkak.
Leuk man.. Vooral als diegene er net achter stond.. Kleddernat uiteraard..quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:37 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!
Ow, dat deden we vroeger ook: lege flessen frisdrank vullen met water en dan voetballen en die fles van elkaar ommikken! Was ook zo gaaf, hoe harder de bal erop kwam, hoe beter
Ja nee deze flessen zijn gewoon de reserve munitie voor de waterpistolenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:37 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!
Ow, dat deden we vroeger ook: lege flessen frisdrank vullen met water en dan voetballen en die fles van elkaar ommikken! Was ook zo gaaf, hoe harder de bal erop kwam, hoe beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |