quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:54 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb vaak last van onze Surinaamse benedenburen. Altijd die kookluchten.Mijn Turkse buuv (die dus ook geweldig plat drents praatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) staat regelmatig voor de deur: Buurvrouw proef dit eens. Buurvrouw heb je honger? Kom eten!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Heb jij geen x-ray vision?quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee schat, dat gaf ik aan.
Blijkbaar moet ik aan de gordijnen kunnen zien dat ze een kind hebben
Dat zijn de leuke burenquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn Turkse buuv (die dus ook geweldig plat drents praat) staat regelmatig voor de deur: Buurvrouw proef dit eens. Buurvrouw heb je honger? Kom eten!
Vet! Moet wel zeggen dat er ook veel turkse mensen zijn die super sociaal zijn (zoals jou buurvrouw). Das toch mooi man..quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn Turkse buuv (die dus ook geweldig plat drents praat) staat regelmatig voor de deur: Buurvrouw proef dit eens. Buurvrouw heb je honger? Kom eten!
Neequote:
We wonen met 4 in de portiek. Alleen mn bovenbuurman heb ik geen contact mee want ik vind hem eng. Gewoon echt engquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn de leuke burenDie hadden wij ook, maar ze zijn verhuisd. Nu hebben we buren die een ongecontroleerde dierentuin hebben
quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:54 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb vaak last van onze Surinaamse benedenburen. Altijd die kookluchten.Onze marokkaanse bovenbuurvrouw kwam een paar jaar geleden langs met het excuus voor de kookluchten van de afgelopen dagen. Ze hadden een familiefeest, en zij verzorgde het eten. Niks gemerkt van kooklucht. Wel van het excuus. Genoeg heerlijk eten voor 3 dagen. TadzjinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
We wonen met 4 in de portiek. Alleen mn bovenbuurman heb ik geen contact mee want ik vind hem eng. Gewoon echt eng
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga jij me ook nog eens jaloers makenquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan. Wel jammer.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee
[..]
We wonen met 4 in de portiek. Alleen mn bovenbuurman heb ik geen contact mee want ik vind hem eng. Gewoon echt eng
quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:59 schreef Techno het volgende:
[..]VerdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja enger nog!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Een watte?quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn de leuke burenDie hadden wij ook, maar ze zijn verhuisd. Nu hebben we buren die een ongecontroleerde dierentuin hebben
Afschietenquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ga jij me ook nog eens jaloers maken
Gelukkig hebben wij verder niks te klagen hier. Hooguit horen we de klok van de buurvrouw slaan en wat spelende kinderen in onze tuin
Dat kun je van die Surinamers niet zeggenquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:57 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Vet! Moet wel zeggen dat er ook veel turkse mensen zijn die super sociaal zijn (zoals jou buurvrouw). Das toch mooi man..
Kreeg ze hulp?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:00 schreef MNR het volgende:
Whoa! Ik ben niet snel verbaasd, maar vandaag zag ik een vrouw in de sportschool en die was zo dik dat ze niet eens normaal van haar fiets af kon stappen....
Sorryquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ga jij me ook nog eens jaloers maken
Gelukkig hebben wij verder niks te klagen hier. Hooguit horen we de klok van de buurvrouw slaan en wat spelende kinderen in onze tuin
Pics?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:00 schreef MNR het volgende:
Whoa! Ik ben niet snel verbaasd, maar vandaag zag ik een vrouw in de sportschool en die was zo dik dat ze niet eens normaal van haar fiets af kon stappen....
Het was een YT momentquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:01 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Kreeg ze hulp?Of was het een moment voor you-tube
Het klinkt zo gezellig met dit warme weerquote:
Daar kan ik ook wel van genieten. Kledders die gewoon leuk aan het spelen zijnquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het klinkt zo gezellig met dit warme weer
Nou, doe eens nader verklaren?quote:
Het gepaniek en de doodsrochels van afgeschoten kledders klinkt gezellig?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het klinkt zo gezellig met dit warme weer
Ze hebben beesten die meer kabaal maken dan een kinderdagverblijf. En de katten komen steeds onze vissen wegsnoepen en slapen op de kussens van onze tuinset en schijten in onze tuin.quote:
Haha, gebeurt hier eigenlijk nooitquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar kan ik ook wel van genieten. Kledders die gewoon leuk aan het spelen zijn![]()
Nadeel is alleen dat er altijd wel 1 is die valt en dan meteen een luchtalarm moet open trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |