Zit jou kat vaak in de auto? Geen huiskat maar een autokatquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat hoort er bij, zelfs de auto zit onder de kattenharen
Hier is het vaak omgekeerde wereld. Zoonlief zit dan discovery ofzo te kijken en ik Disney XDquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja vond het sowieso wel leuk als die nichtjes er waren.
Kon ik tenminste met een excuus winnie de poeh enzo kijken.
En ze vonden ome Roy natuurlijk geweldig he.
Ik was niet zo voorzichtig met ze als de rest van de familie
Oh, dat is echt zo vies he... En ik snap het niet. Ik werk in het asiel met 62 katten, maar als ik thuis kom is er op mij geen haartje te zienquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:59 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Katten zijn erg leuk en lief, maar vind die haren altijd zo'n gedoe..
Bij mijn ex.. Overal waar ik was waren de haren van de kat ook
Deze heeft nooit geleerd om rustig te blijven als hij wordt nagekeken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is lastig iddIk klem 't beest vaak tussen m'n benen, dan is het vaak wel te doen. Maar je hebt er echte houdini's tussen zitten die zo vals zijn als wat
Al die haren die aan je broek blijven hangenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:01 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Zit jou kat vaak in de auto? Geen huiskat maar een autokat
Daar vind ik dan weer niks aan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier is het vaak omgekeerde wereld. Zoonlief zit dan discovery ofzo te kijken en ik Disney XD
Nooit, ik heb geen kat meer, maar mnquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:01 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Zit jou kat vaak in de auto? Geen huiskat maar een autokat
Laat ze de dierenarts maar bellen, simpele zielenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deze heeft nooit geleerd om rustig te blijven als hij wordt nagekeken.
Ja dan krijg je dit.
Nadeel is wel dat ze voortaan mij gaan bellen als Noodles een teek ofzo heeft
'kost geld'quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat ze de dierenarts maar bellen, simpele zielen
Ik kijk nu Heidiquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar vind ik dan weer niks aan.
Vind de meeste van de huidige tekenfilms niet leuk, sowieso krijg ik al jeuk van die neppe nederlands gesproken series
Dan leren ze het nooit zelfquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat ze de dierenarts maar bellen, simpele zielen
Jawel. Een dierenarts kan je namelijk prima uitleggen hoe je het moet doen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kijk nu Heidi
[..]
Dan leren ze het nooit zelf
Mijn katten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al die haren die aan je broek blijven hangen![]()
*Proest..quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:05 schreef CherryLips het volgende:
KindernetMet David de Kabouter en Nils Holgersson
Compensatie?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn katten.
Lopende haarbal Pomba.![]()
Mijn god, wat komt er een boel haar van dat beest af.
Die oude nederlandse series vind ik wel leuk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kijk nu Heidi
[..]
Dan leren ze het nooit zelf
En boes boes en alfred j kwak en sinbadquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:05 schreef CherryLips het volgende:
KindernetMet David de Kabouter en Nils Holgersson
Pombaquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn katten.
Kammen, kammen, kammenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn katten.
Heb ik dvd's vanquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die oude nederlandse series vind ik wel leuk.
Maar die nieuwe die dan in het nederlands vertaald worden vind ik gewoon helemaal niks.
Vroegah was het veel beter.
Spiderman, x-man, thundercats, mask, gi joe, transformers dat waren tijden
Is het erg als ik echt zonder nadenken weet dat dat de vos is?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:06 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
*Proest..
Swift was mijn held in David de Kabouter..
Phineas and Ferbquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En boes boes en alfred j kwak en sinbad
hebben ze boes boesquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En boes boes en alfred j kwak en sinbad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |