Ik zat zondag bij vrienden. Die hebben een kat. Noodles had plekje op zn oor dus ik kijk. Zegt die vriendin ja hij heeft ook een teek bij zn nek maar ik durf hem niet vast te houden om die teek weg te halen.quote:
Oh, dat kan ook jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh, de één is een beetje een kreng en de ander is heel schuw (maar wel superlief, dus misschien dat ik die gewoon hou dan).
Maar hun kinderen vast nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah vrienden wonen eigenlijk allemaal zo'n 250 km verderop![]()
De mensen die ik hier heb leren kennen in Emmen zijn daar te uhm geen idee saai ofzo voor.
Mooi zo.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben maandag iets met de boiler en de leidingen gedaan en sindsdien heb ik geen warm water, maar ik was toch niet thuis en kwam er pas gisterochtend achter. Heb Mitros gebeld, die zei dat het niet door de werkzaamheden kwam. Boiler-mensen gebeld, die hebben een mannetje langsgestuurd en blijkbaar was er iets veranderd aan de boiler. Had ie veranderd en dan moest ik na een uurtje weer warm water hebben. Nou, niet dus, maar toen was het al half zes geweest en nam niemand meer op. Vanochtend weer gebeld, ze zouden terugbellen voor een afspraak. Twee uur later nog niks, dus ik weer bellen. Ja, ze komen zo langs. Dus ik ben benieuwd. Maar morgen gaan ze volgens mij sowieso die hele boiler weghalen.
Gelukkig woont er een vriendin in de buurt waar ik vanmorgen even kon douchen
Ja, dat had ik gelezen. Mensen die hun beesten niet opvoedenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat zondag bij vrienden. Die hebben een kat. Noodles had plekje op zn oor dus ik kijk. Zegt die vriendin ja hij heeft ook een teek bij zn nek maar ik durf hem niet vast te houden om die teek weg te halen.
Mijn armen zien er nu uit alsof ik ze te lijf ben gegaan met een scheermesje
Huppelkind wil niet meer met mij naar een overdekte speeltuin. Dan is hij mij de hele tijd kwijt omdat ik dan ook aan het spelen benquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet nog wel dat wij vroeger met de familie naar een grote speeltuin hier in de buurt gingen.
Volgens mij hadden de ooms en tantes meer lol dan de kinderen
Met water spelen is leuk. Ga dat binnenkort wel even voor elkaar krijgen hier in de buurtquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Maar hun kinderen vast niet
Ik weet niet, als ik jou was, zou ik gewoon met waterballon en al op de straat gaan spelen. Komt er vanzelf wel volk op af.
Enne... in mijn familie springen we zelfs gewoon in het zwembad in de tuin tijdens een BBQ...Dus als zij het kunnen, krijg jij vast wel een aantal mensen zo gek daar dat ze er ook plezier in gaan hebben
Mjah idd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat had ik gelezen. Mensen die hun beesten niet opvoeden
Met de nichtjes van mijn ex gingen we regelmatig naar een overdekte speeltuin hier.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppelkind wil niet meer met mij naar een overdekte speeltuin. Dan is hij mij de hele tijd kwijt omdat ik dan ook aan het spelen ben
Ja, want zo'n beest is natuurlijk onmogelijk in bedwang te houdenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah idd.
Maar ook gewoon bang zijn om gekrabt te worden
Maar dat is ook gewoon leukquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met de nichtjes van mijn ex gingen we regelmatig naar een overdekte speeltuin hier.
Ome Roy vond dat stiekem ook wel leuk
Noodles was idd onmogelijk in bedwang te houdenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want zo'n beest is natuurlijk onmogelijk in bedwang te houdenEn de ziekte van Lyme is natuurlijk veel leuker dan een krasje op je arm
Grote dikke handdoek omheen wikkelenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want zo'n beest is natuurlijk onmogelijk in bedwang te houdenEn de ziekte van Lyme is natuurlijk veel leuker dan een krasje op je arm
Geloof me, ik ben bang voor die ene oppaskatquote:
Oh, daar zijn wel methodes voorquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Noodles was idd onmogelijk in bedwang te houden![]()
Maar geen teek gevonden.
Mensen zijn bang voor de meest vreemde dingen.quote:
jullie kat?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Grote dikke handdoek omheen wikkelenOp de grond duwen met z'n drieën en in bedwang houden
Ja vond het sowieso wel leuk als die nichtjes er waren.quote:
Katten zijn erg leuk en lief, maar vind die haren altijd zo'n gedoe..quote:
Een van de katten vanquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben bang voor die ene oppaskatZe begint nu een beetje een oude lobbes te worden maar toch
Uhuh ik moest het dus alleen doen. En ik had korte broek aan dus heb niet echt mn best gedaan om hem goed in bedwang te houden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar zijn wel methodes voorAlleen wordt 't wat moeilijker, maar met twee personen is dat simpel zat.
Dat hoort er bij, zelfs de auto zit onder de kattenharenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:59 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Katten zijn erg leuk en lief, maar vind die haren altijd zo'n gedoe..
Bij mijn ex.. Overal waar ik was waren de haren van de kat ook
Ik ga altijd bovenop m'n kat zitten als d'r nagels geknipt moeten wordenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh ik moest het dus alleen doen. En ik had korte broek aan dus heb niet echt mn best gedaan om hem goed in bedwang te houden.
Ja, dat is lastig iddquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh ik moest het dus alleen doen. En ik had korte broek aan dus heb niet echt mn best gedaan om hem goed in bedwang te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |