Damn, waarom dan al vanmiddagquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Emmen, vanmiddag, neem wel zelf ballonnen en supersoaker mee
Daar was ik ook al voor gewaarschuwd, maar ik moet die hamsters toch meenemenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook hamsters
En katten
Het resultaat laat zich raden
Vanmiddag kan ik sowieso nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Emmen, vanmiddag, neem wel zelf ballonnen en supersoaker mee
Dat snappen ze wel uiteindelijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga in onderhuur in andermans huis, mensen die een paar straten verderop gaan wonen, en hun katten zullen waarschijnlijk nog naar het oude huis gaan. Maar ik heb hamsters, dus ik denk dat ik het kattenluikje gewoon op slot doe, dan snappen ze de hint toch wel?Tenzij ze de halve dag voor het luikje blijven liggen.
Wij hadden dwerghamsters in zo'n kooi met van die buizen. Zaten mn moeder en ik tv te kijken zien we opeens de hamsters voorbij rennen en onze 5 katten er achteraan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En katten
Ik kan ze ook niet oppakken en naar het nieuwe huis brengen ofzo, want dan ben ik m'n vingers kwijt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snappen ze wel uiteindelijkMoet je wel oppassen dat ze niet naar binnen glippen als je zelf naar binnen of buiten gaat
Je gaat verhuizen? Hoe lang kan je nog blijven zitten waar je nu zit?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga in onderhuur in andermans huis, mensen die een paar straten verderop gaan wonen, en hun katten zullen waarschijnlijk nog naar het oude huis gaan. Maar ik heb hamsters, dus ik denk dat ik het kattenluikje gewoon op slot doe, dan snappen ze de hint toch wel?Tenzij ze de halve dag voor het luikje blijven liggen.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:45 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Damn, waarom dan al vanmiddagKan niet weg op het werk..
Ik kan ook niet vandaagquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Vanmiddag kan ik sowieso niet
Het is er wel lekker weer voor!!
Ik moet hier zondag wegquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je gaat verhuizen? Hoe lang kan je nog blijven zitten waar je nu zit?
De hamsters aten de katten op en stierven vervolgens een vroegtijdige dood vanwege obesitas?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:45 schreef Spirit82 het volgende:
En katten
Komt vast wel een keer een moment..quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik kan ook niet vandaag![]()
Maar ik wil zo graag!!
Spreek je toch af met je vrienden? Het hoeft toch niet per se a la minute?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik kan ook niet vandaag![]()
Maar ik wil zo graag!!
Jammerquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet hier zondag weg
En ik heb nog steeds geen warm water.
Ik heb er alle vertrouwen in dat ik idd nog wel een watergevecht zal hebben dit jaarquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:48 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Komt vast wel een keer een moment..
Je hebt nog de gehele zomer
De waterkoker en de wasbak! (als tussenoplossingquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet hier zondag weg
En ik heb nog steeds geen warm water.
Volgens mij ben je echt een leuke moederquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Jaren terug een leraar bij mn zoon op school
Leraar: ja huppelkind vertel jij maar even aan je moeder wat je hebt gedaan, zal ze blij mee zijn!
Ik schrok me dood, dacht op zn minst dat mn zoon de schoolpc had gesloopt ofzo.
huppelkind
Ik: vertel jij het maar
Leraar: nou het had geregend en hij ging in de plassen stampen
Directrice: haha, je hebt nog niet door dat dit een moeder is die dan hooguit boos wordt omdat ze niet mee heeft kunnen doen?
Ik: inderdaad!
Leraar:![]()
Kom op zeg, jammer dan hoor. Hebben ze wasmachines voor uitgevonden.
Mjah vrienden wonen eigenlijk allemaal zo'n 250 km verderopquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Spreek je toch af met je vrienden? Het hoeft toch niet per se a la minute?
Heb je iets leuks om naar uit te kijken.
Dank je.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je echt een leuke moeder
Ze hebben maandag iets met de boiler en de leidingen gedaan en sindsdien heb ik geen warm water, maar ik was toch niet thuis en kwam er pas gisterochtend achter. Heb Mitros gebeld, die zei dat het niet door de werkzaamheden kwam. Boiler-mensen gebeld, die hebben een mannetje langsgestuurd en blijkbaar was er iets veranderd aan de boiler. Had ie veranderd en dan moest ik na een uurtje weer warm water hebben. Nou, niet dus, maar toen was het al half zes geweest en nam niemand meer opquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammerwanneer kan je in de nieuwe?
Wat is er mis met de water voorziening? Zijn de rest van de verbouwingen wel klaar?
Oh, wilde katten?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan ze ook niet oppakken en naar het nieuwe huis brengen ofzo, want dan ben ik m'n vingers kwijt.
Leuk! Zo enthousiast over die kleine dingenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah vrienden wonen eigenlijk allemaal zo'n 250 km verderop![]()
De mensen die ik hier heb leren kennen in Emmen zijn daar te uhm geen idee saai ofzo voor.
[..]
Dank je.
Ik doe mijn best.
Huppelkind kwam me ook halen toen we hier net woonden: MAMA MAMA WE HEBBEN EEN SPEELTUIN MET EEN SCHOMMEL VOOR DE DEUR!! KOM SCHOMMELEN!!
Hij weet gewoon dat ik schommelen leuk vindquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:51 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Leuk! Zo enthousiast over die kleine dingen
Weet nog wel dat wij vroeger met de familie naar een grote speeltuin hier in de buurt gingen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah vrienden wonen eigenlijk allemaal zo'n 250 km verderop![]()
De mensen die ik hier heb leren kennen in Emmen zijn daar te uhm geen idee saai ofzo voor.
[..]
Dank je.
Ik doe mijn best.
Huppelkind kwam me ook halen toen we hier net woonden: MAMA MAMA WE HEBBEN EEN SPEELTUIN MET EEN SCHOMMEL VOOR DE DEUR!! KOM SCHOMMELEN!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |