heerhugowaardquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:14 schreef MaleDuck het volgende:
Waar is dat huis van symp eigenlijk? En moet er nog veel gedaan worden, wellicht kan ik mn poetsskills nog wel even laten spreken daar
klopt, maar net zoals met betrekking tot schoonmaken zijn er gewoon bedenkingenquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mensen vertellen wat ze willen vertellen, en wat ze niet vertellen hoeft toch ook niet te worden besproken verder?
Ik veronderstel dat, als het zo geheim was, mensen dit wel zouden aangeven dat ze er niet over willen praten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mensen vertellen wat ze willen vertellen, en wat ze niet vertellen hoeft toch ook niet te worden besproken verder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
niet mee eensquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Het gaat anders al dagen bijna nergens anders meer over...
De ex van sym.quote:
Awwwwquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:16 schreef MPG het volgende:
Tevens haaaaaaaaai PriemBabe! Wanneer gaan wij nou erme een koffieke doen![]()
![]()
?
1,5 uur rijden...quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik veronderstel dat, als het zo geheim was, mensen dit wel zouden aangeven dat ze er niet over willen praten.
Maar goed; ander onderwerp dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 minuten geleden gepost en nog niemand die erop reageert?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Ik ben ook dusdanig teleurgesteldquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]3 minuten geleden gepost en nog niemand die erop reageert?
Sorryquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Awwww(Ik had al hoooi gezegd; maar uiteraard negeerde je mij weer
).
Ik wil wel eens naar venlo komen hoor
Over welk aspect van dat onderwerp zou je het wil hebben, over iets dat jou persoonlijk aangaat of in een meer algemene setting?quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:06 schreef wel.o.k het volgende:
ok, even wat ik weet:
symp en heks wonen samen in huis van symp.
heks werkt niet en zou dus redelijker wijs het huishouden moeten doen.
relatie klapt en symp is veel weg.
zeker de laatste tijd.
2 weken in ieder geval niet thuis geweest.
Marijke trekt niet bij symp indat doe ik
![]()
maar Marijke zal wel regelmatig komen logeren![]()
dat deed symp eerst in Zwolle vanwege de heks.
Maar dat kun je ook omdraaien: als je niet alle feiten en de hele situatie kent, kun je ook niet oordelen over Symph.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klopt, maar net zoals met betrekking tot schoonmaken zijn er gewoon bedenkingenen die mogen dan wel gesteld worden (vind ik) Ook wij proberen het te begrijpen.
maar hier wordt de ex als heks beschreven terwijl, eerlijk is eerlijk, 9 van de 10 haar niet kennen maar het wel automatisch overnemen. En dit komt dus omdat je maar 1 persoon hoort.
Kortom: ik vind niet dat wij als KSC over de ex kunnen oordelen zonder ook haar verhaal gehoord te hebben of haar te kennen. Alleen dan kun je eerlijk zeggen wat je van een persoon vindt
Ik zit me heel erg in te houdenquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]3 minuten geleden gepost en nog niemand die erop reageert?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat kun je ook omdraaien: als je niet alle feiten en de hele situatie kent, kun je ook niet oordelen over Symph.
Dus zoals Toek al terecht opmerkte: tijd voor een ander onderwerp dan het privéleven van Marijke en Symph. Als ze er nog iets over willen zeggen, dan doen ze dat vanzelf wel.
Knap van je dat het je nog lukt ookquote:
Laten we het algemeen houden. Mijn mountains zijn niet zo bespreek-waardigquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Over welk aspect van dat onderwerp zou je het wil hebben, over iets dat jou persoonlijk aangaat of in een meer algemene setting?
idd, daarom oordeel ik over geen van 2 en geef ik alleen mijn bedenkingenquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat kun je ook omdraaien: als je niet alle feiten en de hele situatie kent, kun je ook niet oordelen over Symph.
Dus zoals Toek al terecht opmerkte: tijd voor een ander onderwerp dan het privéleven van Marijke en Symph. Als ze er nog iets over willen zeggen, dan doen ze dat vanzelf wel.
Denk het niet. Nog niks gehoord op radio of wat dan ook.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd, daarom oordeel ik over geen van 2 en geef ik alleen mijn bedenkingen
Is de grote ramp btw al geweest ?
inderdaad, had al een heel noot pakket aangelegdquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Denk het niet. Nog niks gehoord op radio of wat dan ook.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
1,5 uur rijden...dat is iets te veel van het goede denk ik...
mountains zijn altijd bespreekwaardigquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Laten we het algemeen houden. Mijn mountains zijn niet zo bespreek-waardig![]()
Ok... helemaal gemistquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[Upd] 'Morgen >1 miljoen doden bij grote ramp'
Oke, alhoewel ik over jou mountains niet kan oordelenquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Sorryquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had dat als woon werk reistijd vorige week. en dan alleen als er geen file stond
Handje vol dus wel shake-waardigquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mountains zijn altijd bespreekwaardig
en.. ALTIJD te groot of te klein.. iig voor de eigenaar.. de voyeurs intresserd het niet, zolang er maar mountains zijn om naar te kijken
Nee, we moeten er niet over praten, maar er naar kijken... foto's dusquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hier is shaken ivm aardbevingsgevaar minder handigquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Handje vol dus wel shake-waardig![]()
![]()
Phehehe.. ik lolde met mezelf![]()
Wat deed je met jezelf?quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Handje vol dus wel shake-waardig![]()
![]()
Phehehe.. ik lolde met mezelf![]()
mn echte baas zit ook op 5 min met de fietsquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Oke, alhoewel ik over jou mountains niet kan oordelen
[..]
Sorryik ben verwend... met mn werk op 5 min fietsen...
kijken, kijken en niet neuken zekerquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, we moeten er niet over praten, maar er naar kijken aan zitten... foto's dus![]()
.
Heb je een 5 min relatie? (ipv een LAT relatiequote:Op woensdag 11 mei 2011 10:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mn echte baas zit ook op 5 min met de fiets
als je em uit moet leggen is ie niet leuk meerquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heb je een 5 min relatie? (ipv een LAT relatie)
Alleen van mijn mountains?quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, we moeten er niet over praten, maar er naar kijken... foto's dus![]()
.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hier is shaken ivm aardbevingsgevaar minder handig
lollen met jezelf is uitermate![]()
Hij is gewoon realistisch... want dat wat jij noemt gaat heus niet gebeuren schat ik zo inquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
kijken, kijken en niet neuken zeker
Niet vanachter de PC nee... dus dan maar kijkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
kijken, kijken en niet neuken zeker
* PriemGirl purrrrrrrsquote:
hij houdt er niet van die principes als jij op naquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hij is gewoon realistisch... want dat wat jij noemt gaat heus niet gebeuren schat ik zo in
maar, maar, ik was bang dat anders niemand m zou begrijpenquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
als je em uit moet leggen is ie niet leuk meer
Spinnende geluidenquote:
Tsss met de foto's van mijn fobo moet je het maar doenquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Om te beginnen... maar de rest mag ook zeker.
jah, langer houdt niemand het met me volquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heb je een 5 min relatie? (ipv een LAT relatie)
Enfjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |