Live persconferentie nu, naam is nog niet gekozen!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:46 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Worden het ook de Jets of worden het de Winnipeg Thrashers?
Lijkt me wel, denk dat ze ook even willen afwachten of er nog wat met phoenix gaat gebeuren.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:32 schreef Katth het volgende:
Ongeacht de naam van het team, deze speelt het komende seizoen wel in de SE division?
Zijn er nog kandidaat steden over dan om de Yotes over te nemen? Heb eigenlijk alleen Winnipeg gehoord.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:41 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Lijkt me wel, denk dat ze ook even willen afwachten of er nog wat met phoenix gaat gebeuren.
Alleen semi-serieuze dingen als Hamilton en Seattle enzo. Niets concreets verder.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:48 schreef Katth het volgende:
[..]
Zijn er nog kandidaat steden over dan om de Yotes over te nemen? Heb eigenlijk alleen Winnipeg gehoord.
Seattle zou een mooie rivalry met Vancouver kunnen wordenquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:57 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Alleen semi-serieuze dingen als Hamilton en Seattle enzo. Niets concreets verder.
http://bleacherreport.com(...)-to-move-are-limitedquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:48 schreef Katth het volgende:
Zijn er nog kandidaat steden over dan om de Yotes over te nemen? Heb eigenlijk alleen Winnipeg gehoord.
De gemeenteraad van Glendale (buitenwijk van Phoenix) heeft US$25 millioen toegezegd als garantie voor verliezen dit jaar. Dus de Coyotes spelen komend seizoen er zeker nog.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:48 schreef Katth het volgende:
[..]
Waar heb je dat gezien dan? 180 Euro is veel, inderdaad. Bij een pakket van de kabelmaatschappij ben je afhankelijk van wat ESPN uitzend. Met een online abonnement kan je kiezen wat je wilt zien en ook nog eens 4 weken terugkijken. Hier betaal ik 70 Euro voor voor het reguliere seizoen en 30 Euro voor het post season. Voor die 70 Euro kan je ruim 1200 wedstrijden bekijken. 6 cent per wedstrijd ;-)quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:28 schreef nyny83 het volgende:
Voor een pakket bij de kabelmaatschappij kan ik ook iets meer dan alleen ijshockey kijkenEn ik meen te hebben gezien dat ik 180 euro moest lappen, alleen voor regular season. Zal wel een dure aanbieding geweest zijn dan.
Nee, helaas niet.quote:
Klopt, 8 goals had ie, die missen ze wel. Die hit van Rome was ook veel te laat, mag ie van mij best voor geschorst worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:47 schreef Leatherface het volgende:
Da's een aderlating voor de Bruins. Horton was een van de productiefste spelers in de play-offs.
Marchand was wel lekker op dreef gisteren dus dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:10 schreef Leatherface het volgende:
Het ontbreken van Horton is wel een nadeel voor Boston. Marchand en/of Recchi zullen een tandje bij moeten schakelen.
En Tyler Seguin, die zal nu waarschijnlijk in de lineup komen. Tijd dat hij zijn potentieel laat zien.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:10 schreef Leatherface het volgende:
Rome is geloof ik een derde of vierdelijnsverdediger. Zijn gemis zal niet zo'n impact maken voor de Canucks.
Het ontbreken van Horton is wel een nadeel voor Boston. Marchand en/of Recchi zullen een tandje bij moeten schakelen.
Told you so!quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:46 schreef Doler12 het volgende:
Prachtig we dachten even dat de Bruins waren afgeschreven en dan komen ze zo weer terug. Het staat weer helemaal open!
Hoe kan je een team nou afschrijven dat 2 close away games verliest?quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:46 schreef Doler12 het volgende:
Prachtig we dachten even dat de Bruins waren afgeschreven en dan komen ze zo weer terug. Het staat weer helemaal open!
Kijk de reacties maar even terug in dit topicquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Hoe kan je een team nou afschrijven dat 2 close away games verliest?![]()
Jij en Firefly. Verder zie ik niks bijzonders.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:21 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Kijk de reacties maar even terug in dit topic
Ik heb genoeg andere comments op forums gezien dat mensen dachten dat het afgelopen was met de bruins.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Jij en Firefly. Verder zie ik niks bijzonders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |