Nee, helaas niet.quote:
Klopt, 8 goals had ie, die missen ze wel. Die hit van Rome was ook veel te laat, mag ie van mij best voor geschorst worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:47 schreef Leatherface het volgende:
Da's een aderlating voor de Bruins. Horton was een van de productiefste spelers in de play-offs.
Marchand was wel lekker op dreef gisteren dus dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:10 schreef Leatherface het volgende:
Het ontbreken van Horton is wel een nadeel voor Boston. Marchand en/of Recchi zullen een tandje bij moeten schakelen.
En Tyler Seguin, die zal nu waarschijnlijk in de lineup komen. Tijd dat hij zijn potentieel laat zien.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:10 schreef Leatherface het volgende:
Rome is geloof ik een derde of vierdelijnsverdediger. Zijn gemis zal niet zo'n impact maken voor de Canucks.
Het ontbreken van Horton is wel een nadeel voor Boston. Marchand en/of Recchi zullen een tandje bij moeten schakelen.
Told you so!quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:46 schreef Doler12 het volgende:
Prachtig we dachten even dat de Bruins waren afgeschreven en dan komen ze zo weer terug. Het staat weer helemaal open!
Hoe kan je een team nou afschrijven dat 2 close away games verliest?quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:46 schreef Doler12 het volgende:
Prachtig we dachten even dat de Bruins waren afgeschreven en dan komen ze zo weer terug. Het staat weer helemaal open!
Kijk de reacties maar even terug in dit topicquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Hoe kan je een team nou afschrijven dat 2 close away games verliest?![]()
Jij en Firefly. Verder zie ik niks bijzonders.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:21 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Kijk de reacties maar even terug in dit topic
Ik heb genoeg andere comments op forums gezien dat mensen dachten dat het afgelopen was met de bruins.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Jij en Firefly. Verder zie ik niks bijzonders.
Dat was meer de teleurstelling in het momentquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Jij en Firefly. Verder zie ik niks bijzonders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |