manwijf is ook het woord weer niet!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:05 schreef Waaghals het volgende:
oh great een topic vol mannen en manwijven
volgensmij moet je achterover leunen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Oh, DIT is dus oeverloos keuvelenGeen wonder dat ik nooit leuke gesprekken met meiden heb
Zolang het ontopic is best, maar dat waren de laatste paar posts niet, dat weet je ook wel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:08 schreef formerjellybean het volgende:
We hebben het over vrouw zijn en dingen daarbij dat hoort toch ook bij versieren![]()
Als je Barbie van Oh Oh Cherso als vriendin wil misschien.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
volgensmij moet je achterover leunen.
en dan opnoemen:
dat je tieten van lora ferrari wil
de kont van oprah winfrey
de sexdrive van een nymfonaan
en de kookkunsten en schoonmaakkunsten van je moeder.
en dan op dat moment heel zelfverzekerd lijken, en dan er lacherig over doen.
je bent zo off base mlig!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
volgensmij moet je achterover leunen.
en dan opnoemen:
dat je tieten van lora ferrari wil
de kont van oprah winfrey
de sexdrive van een nymfonaan
en de kookkunsten en schoonmaakkunsten van je moeder.
en dan op dat moment heel zelfverzekerd lijken, en dan er lacherig over doen.
Nee, want opmerkingen over de grootte van moneyfornothing's tieten zullen de mods ook wel waarderen, me dunkt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:09 schreef Spork het volgende:
jeetje ik volg deze reeks al een tijdje maar nu toch wel behoefte te posten.. deze topic zal toch niet zomaar dichtgaan omdat er eens over tieten wordt gepraat?
Ik bedoelde het ook meer algemeen, het was iig geen sneer naar jou.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:01 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik klaag er ook niet over, maar reageerde op mlig die het oneerlijk vond
Gamen vind ik niet zo belangrijk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:11 schreef Supersoep het volgende:
Vrouwen die gamen en met me naar voetbal willen kijken.
Vind ik wel ja, want mannen kunnen klagen over vrouwen en hun non verbale en verbale comunicatie maar mannen kunnen er ook wat van hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:10 schreef formerjellybean het volgende:
Nou waar Missy het over had , over haar strijd met vrouwelijke mannelijke kant was toch ook wel degelijk on topic hoor .
ik ken er zo een, die bleek lesbischquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:11 schreef Supersoep het volgende:
Zijn er hier vrouwen die gestyleerde compilatiefilmpjes van C. Ronaldo wel geil vinden? Even een vraag die in me opkomt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:12 schreef formerjellybean het volgende:
Nu ga ik iets heel stoms zeggen , maar degene die ik leuk vind voetbalt en is daar erg fanatiek en ergens lijkt het me heel sexy om hem te zien voetballen
Off-base betekent dat je er compleet naast zit.quote:
ik vind mannen die zich met ziel en zaligheid ergens in storten dus bijv voetbal ook sexy.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:12 schreef formerjellybean het volgende:
Nu ga ik iets heel stoms zeggen , maar degene die ik leuk vind voetbalt en is daar erg fanatiek en ergens lijkt het me heel sexy om hem te zien voetballen
Tja, ik vind hockeyvrouwen leuk, omdat ze zich in kunnen zetten voor iets en niet miepen over af en toe een blauwe plekquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:13 schreef missyB het volgende:
ik vind mannen die zich met ziel en zaligheid ergens in storten dus bijv voetbal ook sexy.
tis de energie die ze afgeven die ik sexy vind, ja en vers zweet!
vrouwen die gamen kan ik ook wel waarderen jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:11 schreef Supersoep het volgende:
Dan ben ik heel raar dan kan het me niet boeien maar zodra het iemand is die ik heel erg leuk vind , dan is het sexy. Ook net zo sexy als diegene die je leuk vind zich naar de bar worstelt om even wat te drinken voor je te halen , dat is ook iets wat ik dan sexy vind.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zijn er hier vrouwen die gestyleerde compilatiefilmpjes van C. Ronaldo wel geil vinden? Even een vraag die in me opkomt.
Mijn tietenquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, want opmerkingen over de grootte van moneyfornothing's tieten zullen de mods ook wel waarderen, me dunkt.
Nahh, heb helemaal niks met die jankbal.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zijn er hier vrouwen die gestyleerde compilatiefilmpjes van C. Ronaldo wel geil vinden? Even een vraag die in me opkomt.
hockey is vet gevaarlijk volgensmijquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, ik vind hockeyvrouwen leuk, omdat ze zich in kunnen zetten voor iets en niet miepen over af en toe een blauwe plek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |