Het is nog maar een voornemen hè. Maar de vraag of het ook echt gaat gebeuren, moet eerst nog een bikini kopen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:55 schreef moneyfornothing het volgende:
Goed bezig Mera, ik sport verder ook niet dus het zou op zich ook geen slecht idee zijn een voorbeeld aan je te nemen. Al was het maar voor mijn conditie, want van mijn gewicht hoeft niets af.
jka maar kijk, dat geld voor zoveel dingen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:52 schreef Jordony het volgende:
[..]
Nea, zwembad moet je niet heengaan als 20jarige, om alleen maar meisjes te ontmoeten of lol te hebben. Als je zwemt om te sporten, ja tuurlijk ga je dan naar het zwembad. Ik ga in ieder geval nooit meer naar een zwembad. Ik prefereer het strand dan liever, als het mooi weer is dan.
Hoe oud is hij en hoe oud ben jij? Laat hem lekker doen, op een duur weet elke meid wat voor persoon het is. De dames vertellen dat echt wel allemaal door aan elkaar.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar dat is het he! een groot gedeelte walgt van ze ongevraagd ineens seksuele advances.
en een groot gedeelte prikt meteen al door hem heen.
maar zoveel vallen ervoor!
[...]
en met mij gaat het ook helemaal niet goed, en komt misschien wel nooit meer goed! omdat ik me depri voel . in de wereld gaat het oneerlijk1
Ben je verslaafd aan sporten?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:56 schreef Waaghals het volgende:
niet teveel sporten, anders zijn jullie straks net zo verslaafd als ik
Vooral dat beter-in-je-vel-komen-te-zitten gedeelte moet je voor ogen houden, misschien dat je het voornemen dan ten uitvoer kan brengen. Wel heel herkenbaar dat je dit soort dingen vaak niet doet uiteindelijk, of dat het maar van korte duur is.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is nog maar een voornemen hè. Maar de vraag of het ook echt gaat gebeuren, moet eerst nog een bikini kopen.
Maar zou wel goed zijn... Ook voor verbetering van zelfbeeld (gevoel van nuttig bezig zijn ipv thuis zitten) en tevredenheid, beter in je vel komen te zitten dus, en dat helpt dan weer om een leuke uitstraling te krijgen
Jaaa er is goed over nagedacht, nu de uitvoering nog._!
Ja eigenlijk wel verslaafd ja, 6 x per week 2 uurquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ben je verslaafd aan sporten?
Ik wist niet dat dat kon...
Dan heb je vast een killer body.
Gaat mij niet gebeuren iig, veel te lui voor.
Dat lijkt me ook weer niet gezond, het heeft iets dwangmatigs.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:04 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel verslaafd ja, 6 x per week 2 uur
Als ik een keer niet kan om een of andere reden, heb ik meteen een rotgevoel en zit ik de hele tijd op de klok te kijken of ik misschien nog een half uurtje iets kan doen voor de sportschool dicht is
Overigens was ik ook lui voor ik begon, maar toen ik eenmaal de smaak te pakken had .....
Kan me goed voorstellen dat dat zo werkt idd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Vooral dat beter-in-je-vel-komen-te-zitten gedeelte moet je voor ogen houden, misschien dat je het voornemen dan ten uitvoer kan brengen. Wel heel herkenbaar dat je dit soort dingen vaak niet doet uiteindelijk, of dat het maar van korte duur is.
Bij mij hielp het al om een beetje bruin te worden in het zonnetje afgelopen tijd, voel me meteen een stuk sexyer met bruine benen onder een jurkje.
Vandaar mijn waarschuwingquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook weer niet gezond, het heeft iets dwangmatigs.
Naja nog altijd beter dan een drugs-, alcohol- of eetverslaving.
nee hij is altijd bezig met hosselen. en "nieuwe meisjes die hem nog niet kennen ook niet via via" weten van niets natuurlijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:00 schreef Jordony het volgende:
[..]
Hoe oud is hij en hoe oud ben jij? Laat hem lekker doen, op een duur weet elke meid wat voor persoon het is. De dames vertellen dat echt wel allemaal door aan elkaar.
Goed idee dit, ik ga je voorbeeld volgen! Ik kwam er een paar dagen geleden achter dat ik nog maar 7 keer kon opdrukken. Het half jaar dat ik op kamers heb gezeten heeft nogal zijn tol geeist van mijn lichaam en conditie.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goedemorgen voor iedereen die de lange nachtverhalen even overslaat en is begonnen aan een nieuwe dag vol uitdagingen!
Wat zijn de plannen??
Ik heb me voorgenomen vanavond of morgenavond te gaan zwemmen (gewoon baantjes trekken).
Kom nooit meer van m'n reet dus conditie is ver beneden peil.
En ik ben heel erg afgevallen dus het kan wel denk ik
Ben heel benieuwd of er ook mannen van mijn leeftijd rondlopen.
Met die vrouwen wil je ook niks. Ik ken een flink aantal meiden die op RP hebben gestaan en die knappen jusit enorm af op dat soort berichten. Het is vaak de reden dat ze heel snel geen zin meer hebben in die 50 berichten per dag of meer die ze krijgen, gewoon vanwege die losers die IEDEREEN seksueel getinte berichtjes gaan schrijven.quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
en dan gaat hij op iedereen seksuele berichten sturen, over ogen dicht, en masturberen, en seks, en weet ik het wat. hij let helemaal niet op signalen of weet ik het wat, hij begint daar gewoon zelf mee om te proberen.
en dan zijn er altijd wel meisjes die er op de 1 of andere manier voor vallen. en dan date hij daarmee. en liegt hij daartegen.
Oh lekker, die vriendin van je spoort dus ook voor geen meter. Niet om 't een of 't ander maar als je psychologisch niet helemaal lekker in je vel zit is dat soort mensen wel 't laatste waar je mee om moet gaan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:43 schreef richard_prf het volgende:
Oh ja , aardbei mijn blonde vriendin heeft gezegd dat ik niet volledig open boek moet spelen bij de psych omdat ze dit later tegen je kunnen gaan gebruiken, dus ik twijfel of ik wel alles moet zeggen.
Dan heb je vast lekker geslapen en gedroomd.quote:
Flink geld lappen omdat je bang bent dat 'iemand' ergens achter komt? WTF? Er zijn zoveel mensen die bij een psycholoog komen, alsof iemand dat iets interesseert.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
volgens mij kan rich beter geen psycholoog via ze zorgverzkering ofzo regelen. een prive-psycholoog welk hij zelf betaald zonder dat ze dingen in een dossier stoppen waar anderen bij kunnen lijkt me slim voor hem
Filmsterren zijn interessant voor de roddelpers, jullie niet.quote:doen filmsterren dat ook niet op zon soort manier?
Te laatquote:
Nou..quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan heb je vast lekker geslapen en gedroomd.![]()
#verslapen is trending op Twitter trouwens, het zal wel in de lucht hangen ofzo.
Pics van je zusje!quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:07 schreef iwannabehigh het volgende:
Nou..Mijn zusje (van 14) kwam midden in de nacht naar mij toe omdat ze bang was, wou ze bij mij slapen dus moest ik een matras halen enzovoort.
oke, was beetje dom om te posten. beter kan hij gewoon doen wat die meid al zegt iddquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Flink geld lappen omdat je bang bent dat 'iemand' ergens achter komt? WTF? Er zijn zoveel mensen die bij een psycholoog komen, alsof iemand dat iets interesseert.
[..]
Filmsterren zijn interessant voor de roddelpers, jullie niet.
[..]
Te laat
Vertel? Wat gebeurt er dan precies als die "raderen gaan draaien"?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
de raderen die gaan draaien als dosiers eenmaal bewerkt worden enzo wordt hier onderschat.
weet ik niet. zelf geen ervaring mee.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Vertel? Wat gebeurt er dan precies als die "raderen gaan draaien"?
Zal wel nodig zijn bij sommige users hier, denk je niet?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
weet ik niet. zelf geen ervaring mee.
maar die meid studeerde toch iets van psychologie ofzo, dus die zal het vast wel weten wat er allemaal kan gebeuren.
dan wordt je ineens opgehaald en vastgebonden door verplegers nou goed(!), weet ik veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |