SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Hier ben ik het dus wel helemaal mee eens.... ik ken dus ook zo'n pathologische leugenaar die werkelijk over de kleinste dingetjes nog liegt... en altijd mooie vriendinnen heeft. Uiteindelijk komen ze er achter dat hij liegt maar ze blijven bij hem terug komen... waarom is dat zo? Ik zal het niet weten...quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat zijlijn he.
het is iook fucking frutstrerend.
ik ken dus iemand uit het dorp. die heeft nieteens ze speciale school kunnen afmaken(lfbo of weeett ik veel hoe het heet). en hij liegt over dingen, en overdrijft alles.
maar toch, elke keer heeft hij een vriendin. best leuke meisjes. vaak ook wel hbo niveau enzo!
echt wtf.!
en dan sinds kort ben i kerachter hoe hij het doet. hij heefft dus een r&p profiel, en als hij zin heeft in seks of in een nieuwe relatie (laat ik er nog maar van uitgaan dat hij een relatie wil om langer te hebben). dan stuurt hij al ze gratis winks per dag naar iedereen.
en dan op gegeven moment neemt hij abbonomentje.
en dan gaat hij iedereen berichten sturen
en dan gaat hij op iedereen seksuele berichten sturen, over ogen dicht, en masturberen, en seks, en weet ik het wat. hij let helemaal niet op signalen of weet ik het wat, hij begint daar gewoon zelf mee om te proberen.
en dan zijn er altijd wel meisjes die er op de 1 of andere manier voor vallen. en dan date hij daarmee. en liegt hij daartegen.
echt de leugens die hij maakt....... en dan heb i kweleens achteraf gehoord dat sommige meisjes al een beetje twijfelen en alles, en altijd komen de leugens eventually uit(cliche leugens over dingen die hij denkt dat bepaalde meid dan geweldig zou vinden). maar waarom dan!
echt het is zon persoon, pathologisch leugenaar, wat het voor nut heeft snap ik niet, onbekende mensen trappen er vaak in, maar uiteindelijk komt het allemaal uit
in een bepaald opzicht is het zo oneerlijk, waarom "krijg" ik dan helemaa lgeen omgang met vrouwen in deze wereld!>
Ja maar ik ben altijd blijven doorvechten en ik probeer echt alles maar dan ook alles te veranderen aan mijn situatie.quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Weet niet, jullie zitten een beetje in hetzelfde schuitje en dan heb je er sowieso een gekleurde kijk op. Dan praat je elkaar nogal na en daarmee de put in.
vrouwen kunnen het zich niet voorstellen! het is hartstikke kut allemaal!quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:43 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja maar ik ben altijd blijven doorvechten en ik probeer echt alles maar dan ook alles te veranderen aan mijn situatie.
Zoals: ontmoeting K_W, therapie ( nu weer 3 weken wachten wegens wachtlijsten) , sportschool, zonnebank, vrienden waarmee ik uit kan gaa. En vast nog wel meer waar ik even niet op kan komen.
Echt hoor, ik heb aangegeven dat ik me extreem shit voel en dan krijg ik te horen "kom over 3 weken maar weer, eerder is het niet mogelijk "
ja je kan de "schuld" geven aan mannen dat ze WEL op "kansloze" meisjes afstormenquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:59 schreef richard_prf het volgende:
[..]
QFMFT!
Jij snapt het helemaal, iets dat vrouwen onmogelijk kunnen begrijpen omdat ze ... vrouw zijn. Zo simpel is het in deze situatie.
Als het ware hebben we geen leven.. en dat al zo lang niet.
Geen echt sociaal netwerk.... geen enkel contact met vrouwen.
En ja, wat MLiG en ik nodig hebben dat gebeurd nooit. Als er vrouwen bestaan die zich in onze situatie zouden bevinden dan krijgen ze in no time 10 pm's van mannen die wel even willen afspreken in het echt.
Als man zijnde ben je volledig kansloos en vrouwen zijn bang voor je en meedogenloos. Enkel advies geven ze waar je helemaal niks aan hebt als man omdat ze de situatie niet kunnen begrijpen. No offence.
valt wel mee gast. ik weet nog goed dat ik alles ff op een rijtje zette en dan voor alles wel goede cijfers kon halen. deed ik niet vaak, ben ik te lui voor.quote:Dat je met goede cijfers bent geslaagd op het VWO dat geloof ik ook, je hebt een uitermate goede logica zoals je de dingen beschrijft. Daar kan ik met mijn zesjes niet aan tippen.
die van mij liegt over:quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:40 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hier ben ik het dus wel helemaal mee eens.... ik ken dus ook zo'n pathologische leugenaar die werkelijk over de kleinste dingetjes nog liegt... en altijd mooie vriendinnen heeft. Uiteindelijk komen ze er achter dat hij liegt maar ze blijven bij hem terug komen... waarom is dat zo? Ik zal het niet weten...
Zwemmen en dan rondlopen met dat natte lijf.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:36 schreef Waaghals het volgende:
rondlopen of zwemmen?
en wat is je leeftijd dan
ikk ben nog wereldvreemder.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goedemorgen voor iedereen die de lange nachtverhalen even overslaat en is begonnen aan een nieuwe dag vol uitdagingen!
Wat zijn de plannen??
Ik heb me voorgenomen vanavond of morgenavond te gaan zwemmen (gewoon baantjes trekken).
Kom nooit meer van m'n reet dus conditie is ver beneden peil.
En ik ben heel erg afgevallen dus het kan wel denk ik
Ben heel benieuwd of er ook mannen van mijn leeftijd rondlopen.
Jij weet beter mylifeisgrey. Die gast gaat nog wel is een keer onderuit, al is hij dat al een aantal keer geweest. Je mag een verhaal wel aandikken om een verhaal wat interessanter te maken, maar liegen.. Nee. Ikzelf zou dat eigenlijk nooit doen tegen een meisje aangezien je er alleen maar risico mee loopt als ze erachter komt. Hij is niet helemaal goed bij zijn hoofd, en zeker als je gaat liegen over dat je een dodelijke ziekte zou hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2011 03:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
maar zo doet hij dus bij iedereen. als hij merkt dat iets hem aandacht oplevert, en dat mensen hem geweldig gaan vinden, gaat hij liegen en bullshit bedenken. en bij de vrouwen gebruikt hij dat ook.
Nea, zwembad moet je niet heengaan als 20jarige, om alleen maar meisjes te ontmoeten of lol te hebben. Als je zwemt om te sporten, ja tuurlijk ga je dan naar het zwembad. Ik ga in ieder geval nooit meer naar een zwembad. Ik prefereer het strand dan liever, als het mooi weer is dan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ikk ben nog wereldvreemder.
wat voor volk komt er dan in zwembaden? ik weet nog van vroegah(toen ik jong was) dat kinderen dol zijn op zwemmen.
en dat er ouderenuurtjes zijn voor de bejaarden.
voor de rest heb ik nooit echt goed opgelet op mensen.
sommige mensen van alle leeftijden boefenen het zwemmen als sport. wat voor volk komt er nog meer? is het een goede ontmoetingsplaats voor 20igers? of moet je al vrienden hebben?
Weet ik ook niet hoor. Ben al niet meer wezen zwemmen sinds mijn 12e ofzo.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ikk ben nog wereldvreemder.
wat voor volk komt er dan in zwembaden? ik weet nog van vroegah(toen ik jong was) dat kinderen dol zijn op zwemmen.
en dat er ouderenuurtjes zijn voor de bejaarden.
voor de rest heb ik nooit echt goed opgelet op mensen.
sommige mensen van alle leeftijden boefenen het zwemmen als sport. wat voor volk komt er nog meer? is het een goede ontmoetingsplaats voor 20igers? of moet je al vrienden hebben?
Van bontkraagjes tot bejaarden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
wat voor volk komt er dan in zwembaden?
ja maar dat is het he! een groot gedeelte walgt van ze ongevraagd ineens seksuele advances.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:48 schreef Jordony het volgende:
[..]
Jij weet beter mylifeisgrey. Die gast gaat nog wel is een keer onderuit, al is hij dat al een aantal keer geweest. Je mag een verhaal wel aandikken om een verhaal wat interessanter te maken, maar liegen.. Nee. Ikzelf zou dat eigenlijk nooit doen tegen een meisje aangezien je er alleen maar risico mee loopt als ze erachter komt.
Okay, je hebt me overtuigd om niet te gaan sporten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:56 schreef Waaghals het volgende:
niet teveel sporten, anders zijn jullie straks net zo verslaafd als ik
Het is nog maar een voornemen hè. Maar de vraag of het ook echt gaat gebeuren, moet eerst nog een bikini kopen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:55 schreef moneyfornothing het volgende:
Goed bezig Mera, ik sport verder ook niet dus het zou op zich ook geen slecht idee zijn een voorbeeld aan je te nemen. Al was het maar voor mijn conditie, want van mijn gewicht hoeft niets af.
jka maar kijk, dat geld voor zoveel dingen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:52 schreef Jordony het volgende:
[..]
Nea, zwembad moet je niet heengaan als 20jarige, om alleen maar meisjes te ontmoeten of lol te hebben. Als je zwemt om te sporten, ja tuurlijk ga je dan naar het zwembad. Ik ga in ieder geval nooit meer naar een zwembad. Ik prefereer het strand dan liever, als het mooi weer is dan.
Hoe oud is hij en hoe oud ben jij? Laat hem lekker doen, op een duur weet elke meid wat voor persoon het is. De dames vertellen dat echt wel allemaal door aan elkaar.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar dat is het he! een groot gedeelte walgt van ze ongevraagd ineens seksuele advances.
en een groot gedeelte prikt meteen al door hem heen.
maar zoveel vallen ervoor!
[...]
en met mij gaat het ook helemaal niet goed, en komt misschien wel nooit meer goed! omdat ik me depri voel . in de wereld gaat het oneerlijk1
Ben je verslaafd aan sporten?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:56 schreef Waaghals het volgende:
niet teveel sporten, anders zijn jullie straks net zo verslaafd als ik
Vooral dat beter-in-je-vel-komen-te-zitten gedeelte moet je voor ogen houden, misschien dat je het voornemen dan ten uitvoer kan brengen. Wel heel herkenbaar dat je dit soort dingen vaak niet doet uiteindelijk, of dat het maar van korte duur is.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is nog maar een voornemen hè. Maar de vraag of het ook echt gaat gebeuren, moet eerst nog een bikini kopen.
Maar zou wel goed zijn... Ook voor verbetering van zelfbeeld (gevoel van nuttig bezig zijn ipv thuis zitten) en tevredenheid, beter in je vel komen te zitten dus, en dat helpt dan weer om een leuke uitstraling te krijgen
Jaaa er is goed over nagedacht, nu de uitvoering nog._!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |