abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96644881
Trouwens ik zou ook niet zo'n halve gare willen die op mensen inrijd. Echt waar dan heb je echt issues, dat je ellendig voelt alla maar trek daar niet mensen in mee die niets met jou problemen te maken hebben.
pi_96644902
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:39 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik snap je/jullie standpunt helemaal hoor. Wat er bij jullie alleen niet in wil is dat je eerst aan jezelf moet werken voor je klaar bent voor deze ervaringen. Pas als je gelukkig kunt zijn met jezelf, kun je dat ook in relaties met anderen. Op dit moment zouden jullie anderen alleen maar meetrekken in de ellende en dat is zowel voor diegene als voor jezelf geen goed idee.
Ik denk dat mijn problemen overschat worden hier.
En hoe bedoel je ik werk niet aan mezelf?

Sportschool, therapie, ontmoeting met K_W, zonnebanken

IK heb mijn huis, rijbewijs, auto, opleiding (tot voor kort een kantoorbaan voor 3 jaar), financieel prima, ik reisde naar de UK om mijn oogziekte te fixen zodat ik me wat beter voel.

Een vriendin zal het probleem oplossen daar ben ik van overtuigd, als het niet zo is dan wil ik dat zelf zo meemaken ;)

Als dan zo'n Supersoep die te lui is om zijn rijbewijs te halen, volgens mij nog volop bezig is met zijn studie ( maar zijn tijd liever verkloot op FOK,en verder nergens ervaring mee heeft, en mij nog eens vergelijkt met mensen als Tristan van der Vlis, en dat ik hem wil aanrijden mij probeert wijs te maken dat ik niet klaar ben voor een vriendin dan vind ik dat te belachelijk voor woorden. Deze man is zelf niet goed wijs om dit soort dingen te roepen.
pi_96644949
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:52 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Als dan zo'n Supersoep die te lui is om zijn rijbewijs te halen, volgens mij nog volop bezig is met zijn studie en verder nergens ervaring mee heeft, en mij nog eens vergelijkt met mensen als Tristan van der Vlis, en dat ik hem wil aanrijden mij probeert wijs te maken dat ik niet klaar ben voor een vriendin dan vind ik dat te belachelijk voor woorden. Deze man is zelf niet goed wijs om dit soort dingen te roepen.
Slim om ervan uit te gaan dat ik nergens ervaring mee heb, enkel omdat ik niet negatief over mezelf loop te lullen in dit topic.

Je bent zwakker dan mij. Betekent nog niet dat je dan automatisch een zwaarder leven hebt.
Ron Paul 2012
pi_96644972
quote:
11s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:50 schreef formerjellybean het volgende:
Echt waar , staat het een beetje zo'n paashaaspak ??
Welk pak? Ik ben de enige éckte! oO<
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:53:48 #105
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96644980
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:51 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens ik zou ook niet zo'n halve gare willen die op mensen inrijd. Echt waar dan heb je echt issues, dat je ellendig voelt alla maar trek daar niet mensen in mee die niets met jou problemen te maken hebben.
richard is helemaal geen gevaar.

er schijnt alleen wel iets te zijn, dat als bestuurder van een auto opgekropte woede veel sneller ten uiting komt.

dat is echt zo (of naja weet niet, maar heb ik een keer iets over gezien op tv).
ik voel me in de auto ook soms weleens helemaal moed in de schoenen zakken, of frustratie opkomen wat ikk dan nog verder opkrop. doe altijd zelfs dan maar rustig enzo, en laat niets merken. en lukt me wel aardig goed om altijd normaal te blijven
maar soms krijg ik er halve maagzweren van zo voelt het en kom ik er wel dichterbij dat ik totaal flip.
pi_96645003
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:53 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

En z'n blonde vriendin is iemand die alles weet van psychologie. We snappen hoe je denkt. Het is goed, mijn jongen.
Ron Paul 2012
pi_96645008
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:53 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Slim om ervan uit te gaan dat ik nergens ervaring mee heb, enkel omdat ik niet negatief over mezelf loop te lullen in dit topic.

Je bent zwakker dan mij. Betekent nog niet dat je dan automatisch een zwaarder leven hebt.
Ja het is goedkoop scoren voor jou, omdat ik me kwetsbaar opstel en zo doe je het goed bij Aardbei. Als zij hier niet postte dan was je nu al lang opgerot.
pi_96645077
quote:

[..]

IK heb mijn huis, rijbewijs, auto, opleiding (tot voor kort een kantoorbaan voor 3 jaar), financieel prima, ik reisde naar de UK om mijn oogziekte te fixen zodat ik me wat beter voel.

Een vriendin zal het probleem oplossen daar ben ik van overtuigd, als het niet zo is dan wil ik dat zelf zo meemaken ;)

Als dan zo'n Supersoep die te lui is om zijn rijbewijs te halen, volgens mij nog volop bezig is met zijn studie en verder nergens ervaring mee heeft, en mij nog eens vergelijkt met mensen als Tristan van der Vlis, en dat ik hem wil aanrijden mij probeert wijs te maken dat ik niet klaar ben voor een vriendin dan vind ik dat te belachelijk voor woorden. Deze man is zelf niet goed wijs om dit soort dingen te roepen.
richard, ik ken je niet en volg je nog maar kort hier maar stel je nu voor he.

je treft een meisje met wie het klikt en je bent dol op haar en zij op jou.
Hoe denk je dan dat het verder gaat?
Ik ben er dan juist bang voor dat je onzekerheid je nog steeds parten speelt en je constant bevestiging bij haar zult gaan zoeken.
haar geen ruimte meer kan laten tot zelfontplooiing en noem alles maar op.
Het kan dan maar zo gaan dat je met je verstikkende liefde en constante aandachtsnood die liefde die ze heeft voor jou kapot maakt.
Mensen die veel issues hebben kunnen zo verschrikkelijk veel energie zuigen dat je er leeg van raakt.
ga nog even door met flink aan jezelf werken maar probeer de vriendinnenwens eens voor jaartje op laag pitje te zetten
pi_96645084
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:54 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja het is goedkoop scoren voor jou, omdat ik me kwetsbaar opstel en zo doe je het goed bij Aardbei. Als zij hier niet postte dan was je nu al lang opgerot.
Ik heb genoeg meegemaakt. Misschien zelfs meer dan jou.

En ik weet dat je jaloers op me bent, joh. Je zou me zelfs iets willen aandoen, enkel omdat Aardbei en ik elkaar wel leuk vinden.
Ron Paul 2012
pi_96645144
quote:
12s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:56 schreef Supersoep het volgende:

[..]

En ik weet dat je jaloers op me bent, joh. Je zou me zelfs iets willen aandoen, enkel omdat Aardbei en ik elkaar wel leuk vinden.
Nee hoor ik mocht je al niet voordat ik hoorde dat aardbei jou leuk vond en dat weet jij ook. Je manipuleert de boel hier sterk naar je eigen voordeel.Jij wilde mij vermoorden zoals je zelf diverse malen aangaf al veel eerder. Ik vind het nogal gevaarlijk toen jij zei: Ik citeer" Ik krijg moordneigingen van die Richard " zo dacht Tristan van der Vlis ook.
pi_96645194
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:53 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

er schijnt alleen wel iets te zijn, dat als bestuurder van een auto opgekropte woede veel sneller ten uiting komt.

dat is echt zo (of naja weet niet, maar heb ik een keer iets over gezien op tv).
ik voel me in de auto ook soms weleens helemaal moed in de schoenen zakken, of frustratie opkomen wat ikk dan nog verder opkrop. doe altijd zelfs dan maar rustig enzo, en laat niets merken. en lukt me wel aardig goed om altijd normaal te blijven
maar soms krijg ik er halve maagzweren van zo voelt het en kom ik er wel dichterbij dat ik totaal flip.
Als bestuurder hoor je woede niet op mensen af te reageren , je hoort je emoties te scheiden met rijden. En als je dan toch die frustraties hebt ga dan niet op de weg maar koop een boksbal waar je thuis op af kan reageren.
Je gaat je frustraties gewoon niet op anderen afreageren punt uit.
pi_96645205
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:58 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee hoor ik mocht je al niet voordat ik hoorde dat aardbei jou leuk vind al niet. Jij wilde mij vermoorden zoals je zelf diverse malen aangaf al veel eerder. Ik vind het nogal gevaarlijk toen jij zei: Ik citeer" Ik krijg moordneigingen van die Richard " zo dacht Tristan van der Vlis ook.
Ja, want dát moet je letterlijk nemen. Een opmerking in de trant van ''eindelijk, ik kreeg al neigingen van die gozer'' toen je eindelijk eens een ban kreeg.

Wie wil er nu goedkoop scoren? Gebaseerd op helemaal niks? :D Misschien dat je het ooit gaat leren om je online met mij te meten, maar nu nog even niet.

Dat moet je vooral uit context halen. Die opmerkingen van jou over mij waren toch een stuk serieuzer, kerel. :)
Ron Paul 2012
pi_96645239
quote:

[..]

Ohja en dat doe je net een paar weken ofzo, daarvoor was je enkel aan het zwelgen in zelfmedelijden. Naast het afgeven op vrouwen, want alles ligt aan hen natuurlijk. Sowieso komt alles door externe factoren, je zou zelf maar eens een probleem hebben wat aan jou ligt hč. Stel je voor.

Maar ik ga even naar de wekelijkse meeting met alle vrouwen ter wereld. Je weet wel, dan bespreken we hoe we rich en mlig's levens nog verder kunnen verpesten. The usual.
pi_96645243
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:59 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ja, want dát moet je letterlijk nemen. Een opmerkingen in de trant van ''eindelijk, ik kreeg al neigingen van die gozer'' toen je eindelijk eens een ban kreeg.

Dat moet je vooral uit context halen. Die opmerkingen van jou over mij waren toch een stuk serieuzer, kerel. :)
Nergens heb ik wat gezegd dat ik jou wat zou willen aandoen. Jij hebt al diverse malen aangegeven mij wat te willen aandoen als ik dit topic niet verlaat en ik vat het inderdaad letterlijk op want zo bedoel je het ook dat laat je vaak genoeg blijken. Ik ben dan ook best bang voor je.
pi_96645257
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:59 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Als bestuurder hoor je woede niet op mensen af te reageren , je hoort je emoties te scheiden met rijden. En als je dan toch die frustraties hebt ga dan niet op de weg maar koop een boksbal waar je thuis op af kan reageren.
Je gaat je frustraties gewoon niet op anderen afreageren punt uit.
en zeker niet als je iets wil gaan besturen waarmee je ander flinke schade of erger kunt berokkenen.
jemig zeg, ik zal in de rechtszaal staan nadat zo n gek mn kind heeft doodgereden, ja ik was zo gefrustreerd.
werkelijk dat zijn toch kansloze onvolwassen acties?? ga dan het circuit op ofzo
pi_96645267
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:00 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nergens heb ik wat gezegd dat ik jou wat zou willen aandoen.
Weet je dat heel zeker? Even voorzichtig zijn nu.

quote:
Ik ben dan ook best bang voor je.
_O-

Goede tactiek, mij laten overkomen als een gewelddadig iemand. Misschien dat Strawberry me dan ineens niet meer leuk vindt. Oh wacht, ze heeft zelf DM's waar je mij bedreigd. Op serieuze wijze.
Ron Paul 2012
pi_96645318
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:01 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ja heel zeker, toon mij maar aan waar ik letterlijk heb gezegd dat ik jou wat zou aandoen. ik kan genoeg teksten citeren dat jij dat wel bij mij wilde doen.
Ik wil je niks aan doen, dat verzin je maar om mij weg te krijgen hier en mij in een kwaad daglicht te zetten omdat je je zo ergert aan mij. Het is wel triest dat je dan maar dingen gaat verzinnen.
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:03:16 #118
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96645338
quote:
12s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:56 schreef Supersoep het volgende:

[..]

ja dat kan best, leuk voor jullie wel.(Echt waar)

maar wat ik me dan versiertechnisch afvraag, is of het niet schijtirritant is om 100X avances te gaan maken. ik kan ook wel hier op fok in elk topic alleen maar schuine opmerkingen naar iedereen gaan zitten maken(of proberen eigenlijk maar ik herken het wel als anderen het doen). ik erger me eerder aan dat soort posts van anderen.

als ik een vrouw zou zijn, zou ik iemands posthistory checken of hij dat bij iedereen zomaar doet. dat zou voor mij als vrouw dan een afknapper zijn.

en dat gedoe met minnemin, ik vind het heel herkenbaar(iets) dat gedoe over school, dus daar leef ik wel een beetje van op dus dat kan overkomen als versierpoging. ik hield me een keer er niet voor in.

en er was nog iets..... maar dat ben ik alweer vergeten

en je hebt gelijk, ik durf toch niet op date te gaan

en waarom heeft minnemin niet al 1000 pm's van anderen dan?
pi_96645388
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:01 schreef Supersoep het volgende:

[..]

[..]

_O-

Goede tactiek, mij laten overkomen als een gewelddadig iemand. Misschien dat Strawberry me dan ineens niet meer leuk vindt. Oh wacht, ze heeft zelf DM's waar je mij bedreigd. Op serieuze wijze.
Ik heb je sowieso nooit bedreigd, dat deed jij bij mij juist met al die vervelende DM's die je stuurde en ik zei enkel "FLikker nou eens op met je DM's irritante kneus "zoiets , dat betekendt nie dat ik je wat wil aandoen, dat maak jij er maar van.en dat je laatst 15 keer achter elkaar mij FoBo lurkte kwam uitermate bedreigend over.
pi_96645391
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:02 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja heel zeker, toon mij maar aan waar ik letterlijk heb gezegd dat ik jou wat zou aandoen. ik kan genoeg teksten citeren dat jij dat wel bij mij wilde doen.
Ik wil je niks aan doen, dat verzin je maar om mij weg te krijgen hier en mij in een kwaad daglicht te zetten omdat je je zo ergert aan mij. Het is wel triest dat je dan maar dingen gaat verzinnen.
Het is goed met je.

Je loopt nu ineens heel raar te lullen terwijl meerdere mensen hier op het forum al op de hoogte zijn van jouw agressief gedrag en opmerkingen naar mij en Iwannabehigh toe.

Verder ga ik er geen woorden aan vuil maken, want je begint volgens mij ietwat delusional te worden. Strawberry mag van mij die DM's openbaren. Dat kan ik niet doen.
Ron Paul 2012
pi_96645427
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:04 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik heb je sowieso nooit bedreigd, dat deed jij bij mij juist met al die vervelende DM's die je stuurde en ik zei enkel "FLikker nou eens op met je DM's irritante kneus "zoiets , dat betekendt nie dat ik je wat wil aandoen, dat maak jij er maar van.en dat je laatst 15 keer achter elkaar mij FoBo lurkte kwam uitermate bedreigend over.
''al die vervelende dm's''

Ik stuurde je er 1, compleet gerechtvaardigd en ik krijg er 3 terug. :')
Ron Paul 2012
pi_96645437
Ik snap er geen zak van. Wat een persoonlijk topic!

En wat zijn DM's?
pi_96645450
dikke mamaas
pi_96645474
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:04 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Het is goed met je.

Je loopt nu ineens heel raar te lullen terwijl meerdere mensen hier op het forum al op de hoogte zijn van jouw agressief gedrag en opmerkingen naar mij en Iwannabehigh toe.

Verder ga ik er geen woorden aan vuil maken, want je begint volgens mij ietwat delusional te worden. Strawberry mag van mij die DM's openbaren. Dat kan ik niet doen.
Als jij DM's van mij aan jou aan strawberry hebt laten zien dan betekent dat je dat hebt verzonnen want nergens heb ik beweert jou wat te zullen aandoen. Pure verzinsels om mij weg te krijgen hier omdat je je aan mij ergert.
Ik vond jouw DM's vele malen bedreigender eerlijk gezegd.
pi_96645514
guys, get a room!
vecht dat even fijn uit maar dat van ja maar jij zus en ja maar jij zoo is beetje kleuterschoolniveau vinden jullie ook niet?
pi_96645552
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:05 schreef Supersoep het volgende:

[..]

''al die vervelende dm's''

Ik stuurde je er 1, compleet gerechtvaardigd en ik krijg er 3 terug. :')
Ik praat niet alleen over die ene, maar ook over daarvoor. Ik had toen al aangegeven of je aub wilde stoppen met die onzin berichten te sturen, natuurlijk krijg je er dan op een gegeven moment 3 terug omdat ik het zat was en wat mij betreft mag je die DM openbaren want ik heb je zeer zeker niet bedreigd.
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:09:39 #127
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96645579
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:04 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik heb je sowieso nooit bedreigd, dat deed jij bij mij juist met al die vervelende DM's die je stuurde en ik zei enkel "FLikker nou eens op met je DM's irritante kneus "zoiets , dat betekendt nie dat ik
je wat wil aandoen, dat maak jij er maar van.en dat je laatst 15 keer achter elkaar mij FoBo lurkte kwam uitermate bedreigend over.
*even evil doen

betere taktiek is het als je wilt stoken tussen ze, dat je alle posthistorie van supersoep gaat doorbladeren op zoek naar lastigval/versierpogingen van hem naar andere vrouwelijke users.

en dan allemaal bij elkaar verzameld, en dat strawberry laat weten.
al kan het nu misschien al te laat zijn
denk ik dan....

*angel
maar je hebt er zelf helemaal niets aan om slecht in de wereld te gaan brengen.
pi_96645606
ik zie een daniel aan komen
pi_96645638
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:09 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

*even evil doen

betere taktiek is het als je wilt stoken tussen ze, dat je alle posthistorie van supersoep gaat doorbladeren op zoek naar lastigval/versierpogingen van hem naar andere vrouwelijke users.

denk ik dan....

*angel
Nee hij is veel te laf om zich kwetsbaar op te stellen. Hij is alleen maar in dit topic aanwezig omdat Strawberry hier post. Eigenlijk ergert die zich mateloos aan ons en wil hij het liefst ons iets aandoen dat is duidelijk. En als ik dan zeg dat het beter is mij te negeren dan reageert hij enkel agressiever terug.
Hij stopt niet met deze pogingen totdat ik een ban krijg of hier verdwijn. Hij manipuleert zelfs Strawberry door de slachtoffers rol op te eisen en mij hier te vergelijken met Tristan van der Vis.
pi_96645651
On topic verdomme :( En regel je andere issues prive :(
pi_96645664
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:11 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee hij is veel te laf om zich kwetsbaar op te stellen. Hij is alleen maar in dit topic aanwezig omdat Strawberry hier post. Eigenlijk ergert die zich mateloos aan ons en wil hij het liefst ons iets aandoen dat is duidelijk. En als ik dan zeg dat het beter is mij te negeren dan reageert hij enkel agressiever terug.
Nou is het klaar hoor!
pi_96645671
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:09 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik praat niet alleen over die ene, maar ook over daarvoor. Ik had toen al aangegeven of je aub wilde stoppen met die onzin berichten te sturen, natuurlijk krijg je er dan op een gegeven moment 3 terug omdat ik het zat was en wat mij betreft mag je die DM openbaren want ik heb je zeer zeker niet bedreigd.
Dat zeg ik toch ook niet, mafketel. Jij loopt DM's naar Strawberry te sturen dat je mij iets wil aandoen, en dat je het ''echt meent'' allemaal. Daar gaat het over.

En dat wil je counteren door een opmerking die ik ooit eens heb gemaakt, in dit topic, na aanleiding van jouw gerechtvaardigde ban. Goed bezig, deze strategie heb je de hele nacht lopen plannen ofzo? Een manier om me van Strawberry weg te krijgen want je zou er ''alles aan doen om ervoor te zorgen dat je haar niet krijgt''.

Echt, je maakt je nogal belachelijk door te beweren dat je niet agressief bezig bent. Heel dit topic viel nog over je rijgedrag gisteren.
Ron Paul 2012
pi_96645730
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:09 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

*even evil doen

denk ik dan....

*angel
Heel m'n fobo staat vol met flirterige opmerkingen, gewoon voor de fun. Maar sinds ik Strawberry ken niet meer. Lief he. Gaat ze wel waarderen. O+

:')
Ron Paul 2012
pi_96645741
he die ruzies gaan niet over versieren |:( }:|
pi_96645772
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:14 schreef formerjellybean het volgende:
he die ruzies gaan niet over versieren |:( }:|
Heb jij iets te melden over versieren omdat je weer post in het topic?
Ron Paul 2012
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:16:28 #136
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96645809
ik vraag me af of het wel verstandig is als vrouwenhaters een vriendin krijgen
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_96645813
ik heb dit weekend een feestje, jippie en ik ga me flink mooi maken en eens wat extra op reacties van mannen lettten en daarna fijn met mn eigen man naar huis.
twijfel alleen welke haarkleur ik zal nemen , ach waar je mee kan zitten he.
pi_96645867
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:12 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook niet, mafketel. Jij loopt DM's naar Strawberry te sturen dat je mij iets wil aandoen, en dat je het ''echt meent'' allemaal. Daar gaat het over.

En dat wil je counteren door een opmerking die ik ooit eens heb gemaakt, in dit topic, na aanleiding van jouw gerechtvaardigde ban. Goed bezig, dese strategie heb je de hele nacht lopen plannen ofzo? Een manier om me van Strawberry weg te krijgen want je zou er ''alles aan doen om ervoor te zorgen dat je haar niet krijgt''.

Echt, je maakt je nogal belachelijk door te beweren dat je niet agressief bezig bent. Heel dit topic viel nog over je rijgedrag gisteren.
Dat heeft Straw dan te letterlijk genomen, en volgens mij had ik het alleen over IWBH dat als hij kwetsende opmerkingen zou maken over mijn scheve gezicht dat ik hem wel een klap zou verkopen maar dat is natuurlijk gedrag vind ik. Natuurlijk wil ik hem niks ernstigs aandoen. ik vertelde Straw enkel dat ik het jammer vond om met zo'n kneus om te gaan die enkel in je broekje wilt komen en je daarna verlaat en dan stoer kan meedelen hier op het forum dat je sex met haar hebt gehad, daar probeerde ik haar voor te waarschuwen.

En dat jij over mijn rijgedrag gaat beginnen is behoorlijk ironisch volgens mij heb jij niet eens je scooter rijbewijs en gaat vervolgens aanmerkingen maken over mijn rijgedrag.
Ik heb al ruim 4 jaar mijn rijbewijs, zit elke dag op te weg, ben in diverse landen geweest en ik heb nooit een ongeluk gehad.
Het moet niet gekker worden met jou.
Je probeert werkelijk overal goedkoop op te scoren om mij hier weg te krijgen, je tactiek is overduidelijk.
pi_96645916
liever een man zonder scooter of regulier rijbewijs dan een gek met rijbewijs die gevaar op de weg is als ie gefrustreerd is.
gewoon niet meer uithalen die fratsen op de weg
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:19:30 #140
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96645961
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:11 schreef richard_prf het volgende:

[..]

ik vind dat
-supersoep niet iedereen zomaar probeert te versieren op fok(het schandaal van *de markt* verzieken m.i.)

en dat het niets met jou te maken heeft. je zet jezelf neer als een agressief(rijstijl) en bezitterig(over strawberry) achtig mannetje.
maar het is nog niet te laat, je kan ermee stoppen en veranderen.

nouja weet ik veel eigenlijk, ik volg het nog maar amper
pi_96645968
momenteel is het even stil op dat front, mijn week stond meer in het teken van een verwarde overbuurman en de onverwachte huiselijke klusjes die er bij kwamen doordat die in het ziekenhuis kwam en ik huissleutel heb zoals kleding uitzoeken en koelkast uitmesten voor die thuis kwam.

En qua daten gaat het voor mij wel goed, ga gewoon uit etc en heb wat dat betreft geen moeite.
pi_96645996
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:17 schreef richard_prf het volgende:

[..]

En dat jij over mijn rijgedrag gaat beginnen is behoorlijk ironisch volgens mij heb jij niet eens je scooter rijbewijs en gaat vervolgens aanmerkingen maken over mijn rijgedrag.
Ik heb al ruim 4 jaar mijn rijbewijs, zit elke dag op te weg, ben in diverse landen geweest en ik heb nooit een ongeluk gehad.
Het moet niet gekker worden met jou.
Ik krijg binnenkort een Strawberry-rijbewijs. Is veel beter. :D

Zo, die opmerking zal jou wel even frustreren denk ik. Jaloers als je bent.
Ron Paul 2012
pi_96646023
whoeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, sorry!
en bedankt he, er vloog weer koffie over de tafel
pi_96646067
former, wat denk jij, welke haarkleur doet het beter bij mannen?
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:22:22 #145
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96646094
Het begint een beetje een SBS6/Telegraaf topic te worden :')
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:22:33 #146
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_96646105
Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben door de uitgesproken positieve wending die dit topic genomen heeft. Het is als het ware een serene oase op een groot, roerig forum.
pi_96646113
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:21 schreef missyB het volgende:
former, wat denk jij, welke haarkleur doet het beter bij mannen?
Ik antwoord ook even B-) , bij mij werkte de switch naar blond erg goed. Maar het ziet er wel heel natuurlijk uit, misschien scheelt dat.
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:23:02 #148
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96646134
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:20 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Zo, die opmerkingen zal jou wel even frustreren denk ik. Jaloers als je bent.
ik vind dat rijbewijs gedoe eigenlijk altijd een beetje dom hoor. we zijn toch (soort van) volwassenen....

ja als je net 18 bent kan het een groot gespreksonderwerp zijn, maar later niet meer

ook is een opleiding gaan doen na je 21ste geen kunst meer( op toelatingsexamen na).
als je al op je 18/19de op de uni zit, lijkt het allemaal veel meer veelbelovender.
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:23:10 #149
179534 Waaghals
pi_96646142
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:22 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik antwoord ook even B-) , bij mij werkte de switch naar blond erg goed. Maar het ziet er wel heel natuurlijk uit, misschien scheelt dat.
afknapper!!! hihi
pi_96646208
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:20 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Zo, die opmerkingen zal jou wel even frustreren denk ik. Jaloers als je bent.
Totaal niet ik heb strawberry nooit op die manier leuk gevonden ;) Ik vind het wel leuk hoe ze hier post, ik lees haar posts graag maar ik vind het lachwekkend dat je denkt dat ik jaloers op je ben. Zoals je weet was ik hopeloos verliefd op de blonde meid en daarvoor die dame in het oosten.
Het is allemaal heel goedkoop scoren voor je, ik vind het jammer dat je niks over jezelf durft te vertellen maar eigenlijk wel logisch met jouw strategie zo kan niemand je wat maken.
pi_96646215
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:22 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

weet niet zo goed wat me het beste staat vanwege verschillende meningen omtrent mn haarkleur.
najaar en winter ben ik vaak rood of roodbruin of bruin en zomers blond.
De 1 zegt blond is slutty de ander zegt blond is gaaf,manlief vind blond mooier.
Ik vind zelf het bruine wat warmer.
anyway wil dus nu voor het feestje wat anders maar weet dus nog niet wat!
pi_96646220
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:23 schreef Waaghals het volgende:

[..]

afknapper!!! hihi
Hihihi, wat dacht jij dan jochie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2011 13:25:42 ]
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:26:12 #153
179534 Waaghals
pi_96646257
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:25 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Hihihi, wat dacht jij dan jochie.
ik bedoel maar te zeggen dat het niet veel uitmaakt.
de ene valt op blond en de ander knap erop af
pi_96646261
Mijn pogingen het topic weer enigszins on track te krijgen zijn dus duidelijk kansloos zoals jullie merken hahahahahahahahaha
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:26:48 #155
179534 Waaghals
pi_96646279
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:25 schreef missyB het volgende:

[..]

weet niet zo goed wat me het beste staat vanwege verschillende meningen omtrent mn haarkleur.
De 1 zegt blond is slutty de ander zegt blond is gaaf,manlief vind blond mooier.
voor een feestje moet je slutty gaan natuurlijk
pi_96646308
Eens, dan krijg je pas aandacht. Veel been en veel inkijk. En dan toekijken hoe je man zich loopt te ergeren.
Ron Paul 2012
pi_96646313
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:26 schreef Waaghals het volgende:

[..]

voor een feestje moet je slutty gaan natuurlijk
nee wil juist geen slutty look hebben. wel lichtelijk sexy en aantrekkelijk maar niet slutty
pi_96646320
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:27 schreef Supersoep het volgende:
Eens, dan krijg je pas aandacht. Veel been en veel inkijk. En dan toekijken hoe je man zich loopt te ergeren.
hahaha echt niet! die geniet het meest
pi_96646324
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:26 schreef Waaghals het volgende:

[..]

ik bedoel maar te zeggen dat het niet veel uitmaakt.
de ene valt op blond en de ander knap erop af
Joh, dat leek me vrij logisch. :P Daarom zei ik ook dat het voor mij werkt, krijg duidelijk meer aandacht nu dan vroeger met bruin haar. Maar daarnaast ben ik sowieso duidelijk anders dan zo'n 3 jaar terug, dus of het alleen aan mijn haar te wijten is is dan weer een andere vraag.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:25 schreef missyB het volgende:

[..]

Hmm lastig ja, wat heb je nu?
pi_96646333
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:23 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik vind dat rijbewijs gedoe eigenlijk altijd een beetje dom hoor. we zijn toch (soort van) volwassenen....

ja als je net 18 bent kan het een groot gespreksonderwerp zijn, maar later niet meer

ook is een opleiding gaan doen na je 21ste geen kunst meer( op toelatingsexamen na).
als je al op je 18/19de op de uni zit, lijkt het allemaal veel meer veelbelovender.
Supersoep loopt een beetje achter omdat hij nogal lui is. Hij vind het hebben van een rijbewijs niet zo belangrijk. Hij ziet de voordelen er niet van in.
Hij zit liever de hele dag op fok aanmerkingen te maken over onze posts dat hij zich ergert en bovendien maakt hij ons graag belachelijk om goedkoop te scoren bij Straw.
Maar genoeg nu over Supersoep.
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:28:33 #161
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96646349
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:16 schreef missyB het volgende:
ik heb dit weekend een feestje, jippie en ik ga me flink mooi maken en eens wat extra op reacties van mannen lettten en daarna fijn met mn eigen man naar huis.
twijfel alleen welke haarkleur ik zal nemen , ach waar je mee kan zitten he.
Wissel je zo vaak van haarkleur dan?
En zijn de reacties van mannen daaraan gelinkt?
Als in, bijv. Blond = :9~ ofzo?
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96646356
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:27 schreef Supersoep het volgende:
Nu je het zegt, mijn tieten werken volgens mij nog het beste ja. *)
pi_96646361
Ik denk dat ook van de man afhangt. Zelf heb ik het in alle kleuren van de regenboog gehad en altijd sjans blijven houden.
Ga deze week trouwens weer naar rood haar.
pi_96646374
roodbruin maar aardig faal omdat ik weer aan kleuren toe ben.
staan fotoos van beide kleuren in mn fobo, alleen met die blonde haarkleur is mn kapsel ruk en verknald maar die kleur vind ik wel weer leuk
pi_96646381
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:28 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Oh ja?
Ron Paul 2012
pi_96646410
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:28 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Supersoep loopt een beetje achter omdat hij nogal lui is. Hij vind het hebben van een rijbewijs niet zo belangrijk. Hij ziet de voordelen er niet van in.
Hij zit liever de hele dag op fok aanmerkingen te maken over onze posts dat hij zich ergert en bovendien maakt hij ons graag belachelijk om goedkoop te scoren bij Straw.
Maar genoeg nu over Supersoep.
en nou ophouden met dat gezeik en gezuig kom op tis mooi weer!
pi_96646421
Ik had het trouwens ook zwart met paarse plukken gehad qua extension en toen had ik ook nog sjans , dus het maakt totaal niet uit :D
pi_96646427
quote:
11s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:29 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Oh ja?
Uhuh, blijkt ook een vrij populair gespreksonderwerp te zijn onder de vrienden van mijn vriend. :Y)
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:30:39 #169
179534 Waaghals
pi_96646439
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:28 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

en je kont maar ja dat merk je niet omdat je met je rug naar de kijkers staat :D
pi_96646456
Voor mannen is het meestal tieten en kont waar ze op vallen :Y
pi_96646470
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:30 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Uhuh, blijkt ook een vrij populair gespreksonderwerp te zijn onder de vrienden van mijn vriend. :Y)
Ik zat ooit eens met een paar vrienden ergens. Kwam er iemand aan met een vrouwelijke kennis van hem en hij stelde haar even voor.

"Dit is Melanie, en dit is haar inkijk."

:') Omdat ze echt zo'n diep decolleté had, niet normaal meer.
Ron Paul 2012
pi_96646507
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:30 schreef formerjellybean het volgende:
Ik had het trouwens ook zwart met paarse plukken gehad qua extension en toen had ik ook nog sjans , dus het maakt totaal niet uit :D
heb er eigenlijk nooit op gelet wanneer ik meer sjans had, had dat domweg niet door denk ik.(of het was er gewoon niet :)
maar wil juist het laatste jaar meer vrouwelijker worden/zijn en af en toe weer eens wat aandacht van mannen zien. Niet om vreemd te gaan of wat dan ook maar gewoon even iets van: he das een lekker ding!
pi_96646512
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:30 schreef formerjellybean het volgende:
Dat vind ik eigenlijk wel mooi, die kleuren. Omdat je het niet zó vaak ziet. Groen, rood, paars op mensen met donkere ogen. Lekker hoor.
Ron Paul 2012
pi_96646525
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:31 schreef formerjellybean het volgende:
Voor mannen is het meestal tieten en kont waar ze op vallen :Y
oke maar wat voor soort kont en formaat tieten vind het gros van d emannen dan aantrekkelijk?
pi_96646538
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:22 schreef Micson het volgende:
Het begint een beetje een SBS6/Telegraaf topic te worden :')
Alles voor de kijkcijfers hč. Danny zal er trots op zijn. :7
pi_96646551
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:31 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik zat ooit eens met een paar vrienden ergens. Kwam er iemand aan met een vrouwelijke kennis van hem en hij stelde haar even voor.

"Dit is Melanie, en dit is haar inkijk."

:') Omdat ze echt zo'n diep decolleté had, niet normaal meer.
Hahaha, nou zo erg is het bij mij niet, maar meer dat ik zelf een klein poppetje ben en in verhouding zijn ze vrij opvallend. En er is altijd wel wat inkijk te zien, hou niet van hoog sluitende shirtjes (zit irritant), dus dan krijg je het vanzelf te horen.
pi_96646561
Mijn ogen zijn niet donker , ik heb van mezelf heel felle blauwe ogen en bleke huid.
pi_96646581
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:32 schreef missyB het volgende:

[..]

oke maar wat voor soort kont en formaat tieten vind het gros van d emannen dan aantrekkelijk?
Mijnes meet met de term 'een goeie hand vol'. :P
pi_96646614
quote:

[..]

Dat zou ik niet weten :) dat moet je aan de mannen vragen
pi_96646619
en wat word gezien als slutty en wat als klasse?
hoeveel mag je laten zien als vrouw om niet slutty te worden gevonden?
pi_96646644
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:35 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat zou ik niet weten :) dat moet je aan de mannen vragen
hahahahaha ik bedoelde mn vraag in het algemeen
pi_96646652
quote:
Cup B/C en niet groter dan die van J-Lo.
pi_96646668
Je moet ze goed omhoog kunnen duwen en vast kunnen pakken.

Qua kont helpt het als je er eerst vijf centimeter in moet glijden vooraleer je bij de kringspier bent belandt, zeg maar. Idealiter.
Ron Paul 2012
pi_96646695
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:36 schreef Supersoep het volgende:
Je moet ze goed omhoog kunnen duwen en vast kunnen pakken.

Qua kont helpt het als je er eerst vijf centimeter in moet glijden vooraleer je bij de kringspier bent belandt, zeg maar. Idealiter.
pakt de centimeter, gaat de 5 cm niet halen zo blijkt hahahahah
pi_96646708
Ik denk dat je dat eigenlijk helemaal voor jezelf uit moet maken en waar je bij lekker voelt.
Sowieso denk ik meer dat je eigen ding moet doen , dan laten leiden wat anderen er bij vinden. Het belangrijkste is dat jij er lekker bij voelt.
pi_96646718
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:36 schreef missyB het volgende:

[..]

pakt de centimeter, gaat de 5 cm niet halen zo blijkt hahahahah
Zit je nou een liniaal in je kont te drukken? :o
pi_96646744
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:37 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Zit je nou een liniaal in je kont te drukken? :o
ja allicht! hoe weet ik anders wat 5 cm is ;)
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:38:07 #188
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96646745
quote:
6s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:36 schreef Techno het volgende:

[..]

Cup B/C en niet groter dan die van J-Lo.
Ha, check! *O*
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96646778
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:37 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat je dat eigenlijk helemaal voor jezelf uit moet maken en waar je bij lekker voelt.
Sowieso denk ik meer dat je eigen ding moet doen , dan laten leiden wat anderen er bij vinden. Het belangrijkste is dat jij er lekker bij voelt.
True, toen ik nog bruin haar had was ik een stuk stiller, jonger en onzekerder.
Nu ben ik geen tiener meer, zit lekker in mijn vel en heb een leuk stel tieten gekweekt. :D
Wereld van verschil.
pi_96646794
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:38 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ha, check! *O*
nope, word em ook niet

oke ik val dus officeel buiten de norm van wat aantrekkelijk gevonden word en nu?
pi_96646815
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ha, check! *O*
Dat zijn zeker pluspunten. O+
pi_96646819
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:39 schreef missyB het volgende:

[..]

nope, word em ook niet

oke ik val dus officeel buiten de norm van wat aantrekkelijk gevonden word en nu?
Nou, je kan altijd nog gaan klagen dat je lelijk bent en dat je nooit contact hebt of zult hebben met mannen hierdoor enzo. Werkt echt supergoed.
pi_96646838
Ik heb maatje b/c en qua kont zijn ze ook altijd wel te vreden. Heb een nogal vrouwelijk figuur dat zelfs sjans heb in joggingbroeken, maar dat komt ook door heupjes . De mannen hebben kortom gewoon iets bij mij om vast te houden . Een beetje vrouw heeft gewoon heupen.
pi_96646854
quote:

[..]

nope, word em ook niet

Ik had het ook niet zo zwart-wit over aantrekkelijk. Het zijn dingen die ik persoonlijk zou prefereren mocht ik de keus hebben.

Je kan alsnog aantrekkelijk zijn met andere maten, verschilt ook van man tot man. :P
Ron Paul 2012
pi_96646859
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:39 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nou, je kan altijd nog gaan klagen dat je lelijk bent en dat je nooit contact hebt of zult hebben met mannen hierdoor enzo. Werkt echt supergoed.
ik stap nu in mn auto!!!!
pi_96646860
quote:
nope, word em ook niet

Mja, het moet allemaal in verhouding zijn. Een beetje babyvet mag best hoor.
pi_96646891
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:40 schreef missyB het volgende:

[..]

ik stap nu in mn auto!!!!
Oe, lekker wat frustratie eruit scheuren.
pi_96646919
Trouwens ik zat laatst te denken nu ik in mijn 30er jaren ben , ben ik veel meer te vreden over mijn lichaam dan ik ooit geweest ben dus zal ook wel bij de leeftijd horen :Y Dat merk ik gewoon steeds meer denk dat je voorheen daar dan moeilijker over bent.
pi_96646920
zal zaterdag eens goed bijhouden wat er aan blikken en stille reacties komt.
pi_96646973
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:41 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens ik zat laatst te denken nu ik in mijn 30er jaren ben , ben ik veel meer te vreden over mijn lichaam dan ik ooit geweest ben dus zal ook wel bij de leeftijd horen :Y Dat merk ik gewoon steeds meer denk dat je voorheen daar dan moeilijker over bent.
Nou dan ben ik toch benieuwd hoe het tegen die tijd voor mij zal zijn aangezien ik nu al erg tevreden over mijn lichaam ben. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')