SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Draakje is een succesquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:48 schreef Carooltje79 het volgende:
Wat gaat het heerlijk snel vanaaf zeg
klopt, heb ik ook gezien. Snipertje!quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat gaat best ver ja![]()
Was bij OH OH tirol ook zo'n kerel die dacht dat iedereen in een kroeg met hem wilde vechten en ze hem omsingelden
Het gaat om verhouding hequote:Op woensdag 11 mei 2011 01:50 schreef gewoonfaye het volgende:
Al die grote tieten geven me een complex joh
Heel frappantquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:50 schreef humorduck28 het volgende:
Tot nu toe is elke uur wel een nieuwe topic gestart.
Vast niks mis met jouw tietenquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:50 schreef gewoonfaye het volgende:
Al die grote tieten geven me een complex joh
Vodka- jus is wel te doenquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:50 schreef _Fanta het volgende:
[..]
klopt, heb ik ook gezien. Snipertje!. daarom voor mij ook geen sterke drank meer anders ga ik net zo gek doen
. drink meestal bier of wijn. heel af en toe wil ik nogwel us flesje vodka halen om met de cola te mixen. maar sterke drank, zeker als je er veel van drinkt kan je goed raar van gaan doen idd
Dit schiet niet echt op hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
neuhquote:
Heb wel eens in het verleden met een vriend van me twee flessen bacardi puur opgedronken... dacht een paar uur later dat ik God was die ruzie had met de duivel... Bleek later dat ik mijn vriend had uitgescholden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:50 schreef _Fanta het volgende:
[..]
klopt, heb ik ook gezien. Snipertje!. daarom voor mij ook geen sterke drank meer anders ga ik net zo gek doen
. drink meestal bier of wijn. heel af en toe wil ik nogwel us flesje vodka halen om met de cola te mixen. maar sterke drank, zeker als je er veel van drinkt kan je goed raar van gaan doen idd
quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
NIET KLIKKEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]Je faalt aardig vanavond met je spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kan zelf niet meer luisteren ivm datagebruik
ik faal wel vaker.. het valt dan gewoon niet opquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je faalt aardig vanavond met je spoilers
quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je faalt aardig vanavond met je spoilers
Datagebruik? je luistert mobiel ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kan zelf niet meer luisteren ivm datagebruik
Wat voor falen maak je dan? Ik heb ze vanavond nog niet gezien.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik faal wel vaker.. het valt dan gewoon niet op
hmm klinkt wel lekker, zeker met dit weer. gaan we zeker proberen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vodka- jus is wel te doenGoldstrike of Hennessy. Dat dronk ik altijd tijdens het pokeren
![]()
Fanta-Lemon met Bacardi Lemon moet je es proberen dat is baas
quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:54 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Wat voor falen maak je dan? Ik heb ze vanavond nog niet gezien.
Zwijgen is instemmen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maat 38/40/42(kont) en dan a/b, dat is geen verhouding
was bezig met mijn plaatjes faalquote:
Whehe ik ben een keer katsbezopen opgepakt door 10 agenten omdat ik ruzie ging zoeken met controleurs van de RET (had gewoon een kaartjequote:Op woensdag 11 mei 2011 01:53 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Heb wel eens in het verleden met een vriend van me twee flessen bacardi puur opgedronken... dacht een paar uur later dat ik God was die ruzie had met de duivel... Bleek later dat ik mijn vriend had uitgescholden.Hij had nergens last van, sliep als een os.
soberso... ik durf mijn maten niet eens in het topic te plempen.. weet zo wel dat ik dik benquote:
Jij hebt wel een lekker figuur hoor. Zeker niet dik. Bovendien betere verhoudingen dan DW (die denkt dat ze tha bomb isquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
soberso... ik durf mijn maten niet eens in het topic te plempen.. weet zo wel dat ik dik ben
Zeg dat ....maar mn oogjes vallen bijna dicht nuquote:
wehehehe...quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij hebt wel een lekker figuur hoor. Zeker niet dik. Bovendien betere verhoudingen dan DW (die denkt dat ze tha bomb is)
ga dan lekker naar bedje toequote:Op woensdag 11 mei 2011 01:59 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Zeg dat ....maar mn oogjes vallen bijna dicht nu
Ik stond echt achteraan bij de tieten, maar vooraan bij de kontenquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was bezig met mijn plaatjes faal
doe normaal meid.. dat is gewoon normaal toch
zonder boete vanaf gekomen? ben ook wel paar keer in de boeien geslagen maar bij mij kwam dr altijd een acceptgiro in de bus..quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Whehe ik ben een keer katsbezopen opgepakt door 10 agenten omdat ik ruzie ging zoeken met controleurs van de RET (had gewoon een kaartje). Kreeg ik nog stomme handboeien om ook door zo'n bitch en elke keer als ik wat riep trok ze ze strakker en ik maar roepen "O lekker lekker, ga door
![]()
" Verder niet fysiek agressief gedaan dus mocht zelfde nacht nog weg met met polsen half bloedend door die handboeien, in de Skihut verder gaan drinken
quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik stond echt achteraan bij de tieten, maar vooraan bij de konten
Nou ja, je mocht nog verder drinken, de volgende ochtend had ik een kater van hier tot en met tokyo, en terug...Zelfs drie dagen na die tijd was ik nog honds-beroerd. Na die tijd heb ik ook noooit, maar dan ook noooit meer sterke drank gedronken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Whehe ik ben een keer katsbezopen opgepakt door 10 agenten omdat ik ruzie ging zoeken met controleurs van de RET (had gewoon een kaartje). Kreeg ik nog stomme handboeien om ook door zo'n bitch en elke keer als ik wat riep trok ze ze strakker en ik maar roepen "O lekker lekker, ga door
![]()
" Verder niet fysiek agressief gedaan dus mocht zelfde nacht nog weg met met polsen half bloedend door die handboeien, in de Skihut verder gaan drinken
Wat ik gezien heb niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wehehehe...
zeker niet dikdat weet jij heul niet
toch geloof ik je niet hoor.. die maten klinken heel normaalquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik stond echt achteraan bij de tieten, maar vooraan bij de konten
heb ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat ik gezien heb niet.
Of je moet de afgelopen 3 weken 280 Big Macs gegeten hebben.
450 zou fantastischer zijnquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb ik399 zelfs
met extra mayo
quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Toch nog iemand die kont waardeert.
quote:
hoi hoiquote:
ik zat vol.. had nog 23 mcflurry na gehadquote:
Zoh, dan heb een bescheiden eetlust.quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb ik399 zelfs
met extra mayo
Ik ook hoor. Sommige van die negerinnen hebben ook zo'n superlekker kontje. Niet die big momma's maar van die jonge grietenquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Toch nog iemand die kont waardeert.
wat ga je zeggen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:00 schreef amenth het volgende:
tegen betaling wil ik wel keer interview geven live
Ik kan eten jonguh.. daar zeg je u tegenquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:02 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Zoh, dan heb een bescheiden eetlust.
http://twitgoo.com/1y2weequote:Op woensdag 11 mei 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toch geloof ik je niet hoor.. die maten klinken heel normaal
Ik was met onweer op de hoogste berg in warnsveld gaan zitten bier drinken met een 5l futstje & een frient van me.quote:
Ik heb 40 euro cash gegeven aan die controleurs toen ze me omsingelden. Volgens mij zijn ze lekker met zn allen naar de Burgerking geweest die honden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:00 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zonder boete vanaf gekomen? ben ook wel paar keer in de boeien geslagen maar bij mij kwam dr altijd een acceptgiro in de bus..
Doe normaal mensquote:
Seht gut ausquote:
begin jij nou ook alquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:05 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Ik was met onweer op de hoogste berg in warnsveld gaan zitten bier drinken met een 5l futstje & een frient van me.
Dat ken ik, mijn broer kan ook gigantisch eten, komt geen gram aan. Maar als ik iets teveel eet, kan ik het gelijk merken. Niet dat ik dik ben, maar toch.quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik kan eten jonguh.. daar zeg je u tegen
quote:
Zou ik het best op kunnen. Lekker figuurtje hoorquote:
Dat van mij is geen kontjequote:Op woensdag 11 mei 2011 02:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Sommige van die negerinnen hebben ook zo'n superlekker kontje. Niet die big momma's maar van die jonge grieten
Ik kom het ook allemaal aanquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:05 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dat ken ik, mijn broer kan ook gigantisch eten, komt geen gram aan. Maar als ik iets teveel eet, kan ik het gelijk merken. Niet dat ik dik ben, maar toch.
T is hier alweer een tijdje voorbijquote:
Als naatje het er maar op kan tochquote:
kut is dat iddquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb 40 euro cash gegeven aan die controleurs toen ze me omsingelden. Volgens mij zijn ze lekker met zn allen naar de Burgerking geweest die honden.
Was hetzelfde als met snipertje en wat jij zegt. Werd helemaal paranoia dacht dat allerlei mensen het op me gemund hadden, echt een faal zeg.
Ja wel een boete gehad voor openbare dronkenschaf 55 euro destijds. Echt een complete faal.
iedereen heeft onweer behalve ik.. goffer de gofferquote:
:quote:
een gaatje in de muur waar hij op wil fappenquote:
Die is fan van kleine tieten, dus dat stelt me gerustquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als naatje het er maar op kan toch
geen homo zei je toch... uhhhhhhhhhhquote:
Geef me geen plezier wil je.. daar kick ik ook opquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geen homo zei je toch... uhhhhhhhhhh
K heb Lamb of God ook ff aangevraagd.quote:
EJ doei he..quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:13 schreef Carooltje79 het volgende:
ik ga maar weer eens op zoek naar mijn bedje
fijne nacht nog![]()
veel plezier in dromenland meisquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:13 schreef Carooltje79 het volgende:
fijne nacht nog![]()
slaap lekker lieverdquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:13 schreef Carooltje79 het volgende:
fijne nacht nog![]()
Welterusten Carooltjequote:Op woensdag 11 mei 2011 02:13 schreef Carooltje79 het volgende:
fijne nacht nog![]()
joaquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:13 schreef Karzai het volgende:
Ik luister niet, keb een cd'tje opgezet was het een goed nummer?
karzai is een sukkel, niet op reageren jhoquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wilde dm doen, maar dat werkt kut op telefoon. En aandacht zat hoor
Held!quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:12 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
K heb Lamb of God ook ff aangevraagd.
Beetje meer gitaren
Slaap zequote:Op woensdag 11 mei 2011 02:13 schreef Carooltje79 het volgende:
fijne nacht nog![]()
Wat loop jij te rellen dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
karzai is een sukkel, niet op reageren jho
Weltrustennnnquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:13 schreef Carooltje79 het volgende:
fijne nacht nog![]()
Je moest eens wetenquote:
Beter dan in je kontquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben net door een mug gepriktin mijn gezicht
Fijne nacht mamquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:15 schreef humorduck28 het volgende:
* humorduck28 gaat ook zo slapen, wou al om half tien 's nachts gaan liggen, maar nog niet van gekomen. Slaap lekker all.
veel plezier in dromenlandquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:15 schreef humorduck28 het volgende:
* humorduck28 gaat ook zo slapen, wou al om half tien 's nachts gaan liggen, maar nog niet van gekomen. Slaap lekker all.
en jij ook, veel plezier in dromenlandquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:16 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ga ook slapen. Weltrusten lieve nachtploeg!
Ik zeg niks maar jewaitzellufquote:
Nachtquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:16 schreef gewoonfaye het volgende:
Die had jij toch nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:15 schreef humorduck28 het volgende:
ik ga ook zo slapen, wou al om half tien 's nachts gaan liggen, maar nog niet van gekomen. Slaap lekker all.
Slaap zequote:Op woensdag 11 mei 2011 02:16 schreef gewoonfaye het volgende:
slaap lekkerquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:16 schreef gewoonfaye het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:19 schreef Stokstaart het volgende:
Mark Wahlberg dit nou fapse dames
[ afbeelding ]
welterustenquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:13 schreef Carooltje79 het volgende:
fijne nacht nog![]()
Waarom is u dan ook nog wakker ?quote:
ik vraag niksquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:20 schreef jijisjij het volgende:
[..]
hoi
[..]
ik rel alleen als ze erom vragen.
Ben jij er weerquote:
Pics, dan kunnen we een vleeskeuring houden het controleren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:21 schreef jijisjij het volgende:
wat een warm welkom
als ik een lekker wijf was geweest was het wel anders
slaapt je vriend, dat je nu op de computer mag?quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:21 schreef jijisjij het volgende:
wat een warm welkom
als ik een lekker wijf was geweest was het wel anders
google- uglypeoplequote:Op woensdag 11 mei 2011 02:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Pics, dan kunnen we een vleeskeuring houden het controleren.
geen tijd voor een vriendquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
slaapt je vriend, dat je nu op de computer mag?
Slaat ie je ook?
Heerlijk dit.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:24 schreef jijisjij het volgende:
[..]
google- uglypeople
[..]
geen tijd voor een vriend
gewoon herrie onder de noemer muziek.quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heerlijk dit.
Jammer dat mn andere upload niet in draakje staat ( Redneck )
Picsquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:24 schreef jijisjij het volgende:
[..]
google- uglypeople
[..]
geen tijd voor een vriend
Wat vind je dan wel mooi?quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:25 schreef jijisjij het volgende:
[..]
gewoon herrie onder de noemer muziek.
geef kinderen pollepels en pannen en noem dat ook muziek dan
Wss datgene wat nu gedraaid wordtquote:
Eendquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:26 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Wss datgene wat nu gedraaid wordt
idd uitbaggere die handelquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:26 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Wss datgene wat nu gedraaid wordt
uhm.. nee..maar okequote:Op woensdag 11 mei 2011 02:29 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Andre blijft de opperbaas der Nederlandse musica
ja dat duurt nog wel evenquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:27 schreef Stokstaart het volgende:
een schizofreen die gaat pas slapen als ie al zijn stemmen heeft gehoord jalalalalaaaaaaa
ik wil jou niet voelenquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
piet, kees, koos en annie
ik voel je en dat voelt niet prettig
Hoe oud ben je?quote:
Ja anders wil ik een date met jequote:
Egoïstquote:
Ga je mee? Jij in je pakje gaan we jitssje helemaal uitwonenquote:
ghehequote:Op woensdag 11 mei 2011 02:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga je mee? Jij in je pakje gaan we jitssje helemaal uitwonen
Wss moet ze geld bijgevenquote:
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:38 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dus je bent een vrijwillige hoer? nice!
QFT !!quote:
Vlammen meid..quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:40 schreef jijisjij het volgende:
al die losers die nu gaan kijken in mijn fobo
Je vraagt er zelf omquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:40 schreef jijisjij het volgende:
Heb je kinderen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:40 schreef jijisjij het volgende:
Wees blij. Het wijf op die foto zou je je hond nog vanaf schoppen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:41 schreef jijisjij het volgende:
je denkt toch niet dat ik echt een foto van mezelf op het internet ga zetten
oke, hier moest ik om lachenquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wees blij. Het wijf op die foto zou je je hond nog vanaf schoppen.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wees blij. Het wijf op die foto zou je je hond nog vanaf schoppen.
Het was geen grap hoorquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vind je het geen geil wijf?
Lol wut dat dacht ik ookquote:
kvin dr wel grappig lijkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]Amy Whinehouse meets Lindsay Lohan
enkel een blowtjequote:
neequote:
neequote:Op woensdag 11 mei 2011 02:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kvin dr wel grappig lijken
maar jijisjij pm eens een foto dan
Gezellig hoorquote:
Lijkt meer een crackhoerquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:46 schreef _Fanta het volgende:
wist niet dat je van blowen zo lelijk kon worden jijisjij
nu niet meer dan ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:46 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Gezellig hoor![]()
En het was zo gezellig hier ....
Nja, zoals jij reageert wordt het er, voor mij, iig niet gezelliger opquote:
oke, sorry daarvoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:48 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nja, zoals jij reageert wordt het er, voor mij, iig niet gezelliger op
Geeft liefdequote:
Lees de tekst bij deze requestquote:
Grouphugquote:
Gangbangquote:
ja doeeeeeeeeeeeeeeiquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:50 schreef jijisjij het volgende:
dit is mij teveel gekwijl.. ik ga chatten.
doei
quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:50 schreef jijisjij het volgende:
doei
Dag Amyquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:50 schreef jijisjij het volgende:
doei
er zijn meer kerels dan vrouwenquote:
Jij staat je mannetje toch zeker welquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
er zijn meer kerels dan vrouwen
doe je wel een schone onderbroek aanquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:50 schreef jijisjij het volgende:
doei
nou..uhm dat weet ik niet hoor... heb maar 1 mond weetjequote:Op woensdag 11 mei 2011 02:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij staat je mannetje toch zeker wel
Blijven er nog steeds 2 gaatjes en 2 handen overquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou..uhm dat weet ik niet hoor... heb maar 1 mond weetje
ja.. maar.. nee... doe dan maar een stel vrouwen heurquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Blijven er nog steeds 2 gaatjes en 2 handen over
had jij het nou net over ijs?quote:
Lijkt dat je niks alle aandacht voor jou?quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja.. maar.. nee... doe dan maar een stel vrouwen heur
glad ijsquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
had jij het nou net over ijs?
hmm jawel.. maar dan niet zoveel kerels.. doe dan maar vrouwenquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lijkt dat je niks alle aandacht voor jou?
nu heb ik zin aan ijs door jouquote:
Foute boelquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:55 schreef Stiffler1988 het volgende:
Lol, opnieuw onweer hier. En nu zit recht boven Enschede
hoorde toenstraks ook een knal, maar weet niet of dat onweer was..quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:55 schreef Stiffler1988 het volgende:
Lol, opnieuw onweer hier. En nu zit recht boven Enschede
Ja, t klappert dr best op.quote:
ik wil het ook.. vies broeierig hierquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:58 schreef Stokstaart het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
lijkt me leuk
En vond je het leuk?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
het leek me een leuk nr.. ik had gelijk
dan moet je er wat tegen doenquote:
wat moet ik er tegen gaan doen dan?quote:
ga jij maar met jijisjij meequote:
Masseren en andere vrouwen dingetjesquote:Op woensdag 11 mei 2011 03:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat moet ik er tegen gaan doen dan?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 03:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga jij maar met jijisjij mee
ik ben geen typische vrouwquote:
komt door mijn aanwezigheid.. dat je het benauwd hebtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |