SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Draakje is een succesquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:48 schreef Carooltje79 het volgende:
Wat gaat het heerlijk snel vanaaf zeg
klopt, heb ik ook gezien. Snipertje!quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat gaat best ver ja![]()
Was bij OH OH tirol ook zo'n kerel die dacht dat iedereen in een kroeg met hem wilde vechten en ze hem omsingelden
Het gaat om verhouding hequote:Op woensdag 11 mei 2011 01:50 schreef gewoonfaye het volgende:
Al die grote tieten geven me een complex joh
Heel frappantquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:50 schreef humorduck28 het volgende:
Tot nu toe is elke uur wel een nieuwe topic gestart.
Vast niks mis met jouw tietenquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:50 schreef gewoonfaye het volgende:
Al die grote tieten geven me een complex joh
Vodka- jus is wel te doenquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:50 schreef _Fanta het volgende:
[..]
klopt, heb ik ook gezien. Snipertje!. daarom voor mij ook geen sterke drank meer anders ga ik net zo gek doen
. drink meestal bier of wijn. heel af en toe wil ik nogwel us flesje vodka halen om met de cola te mixen. maar sterke drank, zeker als je er veel van drinkt kan je goed raar van gaan doen idd
Dit schiet niet echt op hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
neuhquote:
Heb wel eens in het verleden met een vriend van me twee flessen bacardi puur opgedronken... dacht een paar uur later dat ik God was die ruzie had met de duivel... Bleek later dat ik mijn vriend had uitgescholden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:50 schreef _Fanta het volgende:
[..]
klopt, heb ik ook gezien. Snipertje!. daarom voor mij ook geen sterke drank meer anders ga ik net zo gek doen
. drink meestal bier of wijn. heel af en toe wil ik nogwel us flesje vodka halen om met de cola te mixen. maar sterke drank, zeker als je er veel van drinkt kan je goed raar van gaan doen idd
quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
NIET KLIKKEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]Je faalt aardig vanavond met je spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kan zelf niet meer luisteren ivm datagebruik
ik faal wel vaker.. het valt dan gewoon niet opquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je faalt aardig vanavond met je spoilers
quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je faalt aardig vanavond met je spoilers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |