*knor*quote:
Smegma en ik zijn maten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
He ouwe dibbes, ik wist niet dat je een porsje fan was?
Waar staat dat dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
He ouwe dibbes, ik wist niet dat je een porsje fan was?
Geen '/twitter' of '/care' ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
nounounou, dat schelden is nergens voor nodig hoor
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:06 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Omdat jij gewoon een dom varken bent
Euj je zou niets vertellenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:14 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Smegma en ik zijn maten.
Ik ken hem in het echt.
Oops.quote:
Laat je nou voor 1 keer niet zo opnaaien manquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
zoals je ziet niet, nee. je kunt toch lezen he?
Ik kan geen kinderen krijgen.quote:
Retorisch.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
zoals je ziet niet, nee. je kunt toch lezen he?
Waar staat dat ik me opnaaiquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Laat je nou voor 1 keer niet zo opnaaien manJe begint steeds meer op mij te lijken, wil je dat soms?!
Papa kan geen kinderen meer krijgen.quote:
Inkoppertje: Weet je zeker dat het een kind is dat in je zit en niet gewoon te veel eten ?quote:
Ik weet dat het bij mij van zwangerschap kan zijn, dat excuus kan jij nooit gebruiken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Inkoppertje: Weet je zeker dat het een kind is dat in je zit en niet gewoon te veel eten ?![]()
inkoppertje was het dan wel ook..
Ach, ik heb een soort van uitbuikertjequote:Op woensdag 11 mei 2011 17:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet dat het bij mij van zwangerschap kan zijn, dat excuus kan jij nooit gebruiken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |