Myraela staat toch ook niet bekend om het adoreren van kwaliteitsusers? Ze houdt gewoon van poker.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:23 schreef Inverted_World het volgende:
Waarom adoreren? Geen kwaliteitsuser.
Ik ken myreala dan ook niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:24 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Myraela staat toch ook niet bekend om het adoreren van kwaliteitsusers? Ze houdt gewoon van poker.
terechtquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:31 schreef GGMM het volgende:
Dit topic heeft meer negatieve dan positieve reacties.
Het is dan ook een verkapt aanbid-hier-dikke-mensen-topic.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:31 schreef GGMM het volgende:
Dit topic heeft meer negatieve dan positieve reacties.
Goed zo, spreek er maar eens goed door.quote:Op woensdag 11 mei 2011 07:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Users aansporen tot baggeren door baggeraars te adoreren .... en straks weer zeuren dat er teveel wordt gebaggerd
Wat ga jij ineens hateeeee????quote:Op woensdag 11 mei 2011 07:46 schreef smegmanus het volgende:
Goed topic omdat TS.
De TT is daarentegen weer wat minder
HAHAHA LEKKER BOEIEND SWJ JIJ KAN ER TOCH NIETS MEER AAN DOEN MWAHAHAHAHquote:Op woensdag 11 mei 2011 07:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Users aansporen tot baggeren door baggeraars te adoreren .... en straks weer zeuren dat er teveel wordt gebaggerd
Het is SwJ.quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:10 schreef Pixie. het volgende:
[..]
HAHAHA LEKKER BOEIEND SWJ JIJ KAN ER TOCH NIETS MEER AAN DOEN MWAHAHAHAH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Porsjeeee IK HOU VAN JE
ZOVEEL
DAT ALS IK AAN JE DENK
MIJN BAARMOEDER UIT ELKAAR KLAPT VAN GENOT
whut?
/carequote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:10 schreef Pixie. het volgende:
[..]
HAHAHA LEKKER BOEIEND SWJ JIJ KAN ER TOCH NIETS MEER AAN DOEN MWAHAHAHAH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Porsjeeee IK HOU VAN JE
ZOVEEL
DAT ALS IK AAN JE DENK
MIJN BAARMOEDER UIT ELKAAR KLAPT VAN GENOT
whut?
Hihi, Myraela.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:07 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Porsje1. Ook de grootste helden moeten wel eens horen dat ze een held zijn.
Aanbid hier Porsche1. Baggerbaas.
Tevens, de groetjes van mijn stiefvader.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:23 schreef squatt3r het volgende:
Er gaat inderdaad niets boven dikke mensen die je niet hoeft te zien en wiens woordendiarree je kan negeren.
Kneus.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:35 schreef Henk12344 het volgende:
waarom mag deze topic wel en mijn topic over de vliegenmepper niet
kanker sensuur
Hallo Henk, bedankt voor het mailen van je vraag.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:35 schreef Henk12344 het volgende:
kanker sensuur
Keurig!quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:39 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hallo Henk, bedankt voor het mailen van je vraag.
Wij als helpdesk geven graag antwoord.
Topics zijn allemaal verschillend. Meestal word een topic beoordeeld op de topic titel en op de inhoud van de openingspost.
Zoals je kan zien heeft dit topic een hele goede TT en OP doordat porsche1 gewoon een mega vette dikke baas is op
FOK!. Iedereen mag porsche1 graag. Vandaar blijft dit topic open.
Jouw topic is gesloten omdat je gewoon een kut user bent.
Gr porsche1 (hulpmoderator in ONZ en omstreken).
Omdat jij gewoon een dom varken bentquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:35 schreef Henk12344 het volgende:
kanker sensuur
quote:Op woensdag 11 mei 2011 07:46 schreef SuperwormJim het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat ga je stoer doenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:06 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Omdat jij gewoon een dom varken bent
Achterlijke wannabe modquote:Op woensdag 11 mei 2011 07:46 schreef SuperwormJim het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |