Hahaquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:24 schreef Applebaum het volgende:
Echte mannen hebben geen kapsels, die hebben haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Offtopic:quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:19 schreef Desunoto het volgende:
Je laat het daar wel van afhangen want je vraagt wat anderen het best vinden.
Als je gewoon inspiratieloos bent, dan zoek je naar verschillende kapsels op het internet en kies je daar iets van uit dat je leuk vindt.
Dit, hands down.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:01 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Nog ff door laten groeien dus.
precies,vrouwen moeten gewoon van een man zijn kapsel afblijven!quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:15 schreef Desunoto het volgende:
Je kapsel en kleding laten afhangen van wat je denkt dat anderen leuk vinden.
Doe ermee wat je zelf wil. En je kan niet eens veel doen met 6/7 centimeter dus veel valt er ook niet te verneuken.
Succes.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:15 schreef Desunoto het volgende:
Je kapsel en kleding laten afhangen van wat je denkt dat anderen leuk vinden.
Doe ermee wat je zelf wil. En je kan niet eens veel doen met 6/7 centimeter dus veel valt er ook niet te verneuken.
Succes.
oehquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:44 schreef Pencile het volgende:
In ieder geval kort, en dit vond mijn vriend google:
[ afbeelding ]
Dat bevalt me wel. Dus een beetje opgeschoren aan de zijkanten, en rommelig boven op maar absoluut geen stekels.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:44 schreef Pencile het volgende:
In ieder geval kort, en dit vond mijn vriend google:
[ afbeelding ]
Dat bevalt me wel. Dus een beetje opgeschoren aan de zijkanten, en rommelig boven op maar absoluut geen stekels.
Hoe krijg ik die?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:49 schreef IrCute het volgende:
Geen stekels inderdaad. Verder vind ik deze kapsels wel leuk voor mannen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:28 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik heb gewoon een warrige fauxhawk met de voorkant schuin op dit moment.
Tis dat ik geen dame ben, maar die had ik idd willen postenquote:
Als je zo'n kapsel neemt, moet je dan ook zo moeilijk kijken?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met een mutsje is dat zo leuk.![]()
Verder Ash Stymest-haar, dus.
Betere wax gebruiken dan denk ik. En evt haarspray daarna? Vraag het anders bij de kapper.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:55 schreef Saninl het volgende:
[..]
[..]
Hoe krijg ik die?
Ik heb nu iets van titanen gel, en daardoor dus altijd harde haren en voorop een harde kuif, maar ik wil gewoon wat die hebben. Maar als ik er wax ingooi lukt het niet, en met mousse hangt het allemaal voor mij hoofd/blijft het niet in de kuif?!
Ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als je zo'n kapsel neemt, moet je dan ook zo moeilijk kijken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |