zeker tot op de helft geen touw aan vast te knopen......allemachtig...quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:25 schreef MartineLongchamp het volgende:
Flip: Jeetje wat had die Joan weer een verhaal he.
Een briljante diepzinnige speech over vlekken, me moeder, me moeder, coltruien, kleurplaten en deuren die dicht moeten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heel jammer voor mij, hij stopte hierna.. had graag geweten wat voor verhaal
Slaap lekker noellequote:Op woensdag 11 mei 2011 00:22 schreef Noelle06 het volgende:
Truste mensen![]()
Morgen middag vrij, misschien kom ik nog even in de COS en anders in het finale topic ofzo.
Streams dood voor daily morgen en wat dan tot en met finale ???
Karim voor de winst
ik ben er netquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat snap je niet? Dat zei hij naar aanleiding van die fototoestand net.
Dankjewel, was al even heel bang dat ik wat gemist had!quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:27 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Een briljante diepzinnige speech over vlekken, me moeder, me moeder, coltruien, kleurplaten en deuren die dicht moeten.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:28 schreef markvanrinsum het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dat haar kan echt niet, lijkt wel een pruik.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
het zou al een stuk schelen als sharon eens een moderne coupe zou nemen
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik wil al mijn veren terug, en wel eerst schoonmaken
hoe kan ik het goedmaken bij je?quote:
Oh, jo hield net een heel langdradig onbegrijpelijk verhaal, en flip reageerde daar net op toen ze weg was.quote:
ok dank jequote:Op woensdag 11 mei 2011 00:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, jo hield net een heel langdradig onbegrijpelijk verhaal, en flip reageerde daar net op toen ze weg was.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die ene van Miami Ink is inderdaad best lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |