en chocoladetoetjes eten, heel veelquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:22 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Als je die wil ontmoeten, moet je jezelf in de schulden steken en ruzie met je buren maken.
Die ene van Miami Ink is inderdaad best lekker!quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:22 schreef Stability het volgende:
[..]
maakt niiet uit wat er op staat, maar khou niet van mannen zonder tattoos , kan er nix aan doen
Mutsquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:16 schreef Stability het volgende:
ik krijg lekker mn streams niet meer aan , na na nananaaaaa
jajajaja ik weet welke je bedoelt hahahaquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die ene van Miami Ink is inderdaad best lekker!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:18 schreef wildstar het volgende:
TrusteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil al mijn veren terug, en wel eerst schoonmakenquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:22 schreef Stability het volgende:
[..]
maakt niiet uit wat er op staat, maar khou niet van mannen zonder tattoos , kan er nix aan doen
??quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Flip; jeetje, wat had die joan weer een verhaal hè?
Wat snap je niet? Dat zei hij naar aanleiding van die fototoestand net.quote:
Heel jammer voor mij, hij stopte hierna.. had graag geweten wat voor verhaalquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
flips lampie gaat nu pas aan : jeesus wat een verhaal had joanne![]()
![]()
nou...dat is niet liefquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik wil al mijn veren terug, en wel eerst schoonmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |