Hopelijk ben je goed verzekerd, dat verzoet één en ander misschien een beetje.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:49 schreef R0N1N het volgende:
Ja het is een allroad motor. Zonde is het zeker, maar zoals de zaken er nu voor staan kan ik de eerste maanden sowieso niet rijden.
Mwah, het lijkt erger dan het is. Met een zachte berm was m'n motor gewoon doorgeschoven en was de schade vele malen minder. Zelf heb ik de pech gehad vol op m'n schouder te vallen, kom ik net iets anders neer was ik er met wat blauwe plekken vanaf gekomen. Zodanig neerkomen dat ik b.v. m'n nek had kunnen breken zat er al niet echt in onder de gegeven omstandigheden.
Fijn dat het zo goed gaat!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:12 schreef Topspin het volgende:
Ik ben dus echt goed op dreef nu. Ik kan er weer veel over gaan schrijven op welke manier. De invoed van ieder mens op het systeem. Ik ben bezig met het grote systeem op dit moment en invloed uitoefenen door alle mensen alsof het toveren is. Invloed uitoefenen op welke manier dan ook. Via computers, via koken, via afwassen en opruimen, via in de tuin werken en in de bouw werken en ga zo door.
Iedere actie in het systeem krijgt een reactie. Het is gewoon 1 groot spel te noemen en uiteindelijk zal het systeem gaan draaien als een tiet. Of draait een tiet niet?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fijn dat het zo goed gaat!
Nee, een tiet op zichzelf kan niet draaienMaar ach, wat kan het je schelen
Dankjewel blOemetjequote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:24 schreef bl0emetjE het volgende:
Hoi Topspin, ik ken je niet, maar ik vind het fijn om te horen dat het goed met je gaat!
Af en toe nog wat gestuiter, maar over het algemeen gaat het goed! Dankjequote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:27 schreef Topspin het volgende:
[..]
Dankjewel blOemetjeHoe gaat het met jou?
Ik wilde net wat schrijven maar ben vergeten wat ik wilde schrijven.
Welke studie doe je? En waarom gestuiter in je leven? Ook bipolair of wat anders te noemen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:35 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Af en toe nog wat gestuiter, maar over het algemeen gaat het goed! Dankje
Ik ben bezig met mijn scriptie, ik heb nu ongeveer mijn eerste hoofdstuk af! Dus ik ben best een beetje trots op mezelf
Over de realiteit (ik typte realitiet om maar even in het tiet verhaal te blijven): Ik herken wat je schrijft, ik denk ook dat de 'realiteit' (zintuiglijk waarneembare wereld) zich op elk moment opnieuw manifesteert. Probeer ermee te spelen! Alles is mogelijk
Ik studeer kunstgeschiedenisquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:46 schreef Topspin het volgende:
[..]
Welke studie doe je? En waarom gestuiter in je leven? Ook bipolair of wat anders te noemen?
Over realiteit en invloed. Er zijn geen grenzen aan. Vandaag was ik bezig met kruiwagens kruien van zand en ik deed net alsof die kruiwagen 8 miljard kilo woog. En ineens vloog ik bijna weg door die gedachte. Het zit allemaal tussen de oren. Mentaal gezien is alles mogelijk. Het lichaam zegt helemaal niets als je geestelijk kunt vliegen.
Bipolair wilt zeggen dat er 2 extremen zijn in je leven. Je vliegt erg hoog zonder grenzen en je valt daarna heel diep terug in het zwarte gat tot en met zelfmoord gedachten en neigingen. Bipolair wilt zeggen dat er 2 polen zijn eigenlijk. De + pool en de - pool. En de stemming wisselt van hoog naar laag.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:50 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Ik studeer kunstgeschiedenis
Gestuiter in mijn leven ook door mijn verleden. Bipolair is het niet denk ik (wat houdt dat precies in?), maar ik heb wel mijn mindere periodes gehad. En ook omtrent 'school' zijn er dingen gebeurd waardoor het me nog steeds best wat moeite kost nu. Vandaar ook mijn stiekeme trotsheid, ik ben toch maar mooi zover gekomen!
En zoals de oude Grieken al zeiden: Denken doe je met je hart
Als jij met je hart kunt vliegen, dan kun je het met je lichaam ook!
Het klinkt best heavy, zo helemaal van de ene kant en dan weer helemaal naar de andere kant geslingerd worden in je gevoel en emoties en gedachten!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:56 schreef Topspin het volgende:
[..]
Bipolair wilt zeggen dat er 2 extremen zijn in je leven. Je vliegt erg hoog zonder grenzen en je valt daarna heel diep terug in het zwarte gat tot en met zelfmoord gedachten en neigingen. Bipolair wilt zeggen dat er 2 polen zijn eigenlijk. De + pool en de - pool. En de stemming wisselt van hoog naar laag.
School verleden bij mij was ook nooit makkelijk. Ik was super in mezelf gekeerd altijd. Nooit gepest geworden mega erg maar wel gepest geworden omdat ik niet mee deed met de stoere jongens van de klas. Maar er waren altijd klasgenoten die me deden beschermen op de een of andere manier.
En over trots zijn als je iets luktIk ben trots als ik het geduld heb om 2 pagina's te lezen in een boek. Op internet lezen lukt me goed maar in een boek lezen? Nu bezig met "alles is eventueel van Stephen King". En dan vind ik 2 pagina's al goed per keer. Het hoeft niet in 1 keer een hele bibliotheek te zijn. Lezen is ook een kwestie van opbouwen ook.
Bij mij was het altijd grenzen verkennen. Extremen niet eens bewust opzoeken maar extremen verkennen omdat ik richting de extremen geworpen werd altijd. Ik ben en paar keer over het randje gegaan maar nooit zo erg dat ik crimineel bezig ben geweest.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:04 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Het klinkt best heavy, zo helemaal van de ene kant en dan weer helemaal naar de andere kant geslingerd worden in je gevoel en emoties en gedachten!
En alles wat je bereikt mag je trots op zijn! Het lezen komt me bekend voor, mijn broertjes en zusje hebben dyslexie en die hebben ook een beetje dat met het lezenMaar goed om te horen dat je er zelf een manier in hebt gevonden.
Maar elk tempo is goed, zolang het maar je eigen tempo is!
Drugs kunnen zeker helpen om eens anders te kijken naar de wereld om je heen, als je er maar normaal mee omgaat natuurlijk. Wel voorzichtig zijn met een bipolaire stoornis denk ik. Maar goed dat je er een vrienden bij hebt die ook op je zullen letten
Ik zelf geloof trouwens niet meer zo zeer in dualisme, maar meer in holisme. En (ver)oordelen ben ik ook steeds minder mee bezig
Succes ermeequote:Op woensdag 25 mei 2011 00:07 schreef bl0emetjE het volgende:
Nu nog even verder met mijn scriptie!
En dan zie/spreek ik je vast nog wel hier op het forum!
Op welke manier zal de ongesteldheid bij vrouwen verdwijnen? Door evolutie, of door ingrijpen van bovenaf?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:30 schreef Topspin het volgende:
Uiteindelijk zal geen enkele vrouw meer ongesteld raken en zal ook aids en kanker en astma en suikerziekte verdwijnen. Zo is het bedoeld en ik schaam me niet meer erom om positief ingesteld te zijn op die manier.
Komen er trollen hier die mij uitschelden dan is dat zo. Ik weet dat het grote systeem ooit perfect gaat functioneren. Zo is het systeem bedoeld om te draaien.
Heb je ook kinderen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:38 schreef summer2bird het volgende:
![]()
Ik ben moej.
Ik krijg nu echt een spuughekel aan die dingen in mijn huis
Laat me met rust als ik wil slapen
Ik had net zo goed je opmerking kunnen maken.quote:
Ik zou willen dat het ook echt kinderen waren die ik terug kon sturen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik had net zo goed je opmerking kunnen maken.
Vanmorgen om 5 uur stonden er 2 wezens naast mijn bed naar me te kijken.. 2 kleine meisjes die ik terug naar hun bed stuurde.
Mijn zusje en ik hadden vroeger ook last van bed schudden maar weet eigenlijk nog steeds niet waardoor dat nou kwam .quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik zou willen dat het ook echt kinderen waren die ik terug kon sturen.
Die van mij maken een hoop lawaai en laten mijn bed schudden (terwijl ik stil lig te denken van WTF?) en als je zegt dat je met rust gelaten wilt worden wordt je ineens kotsberoerd, misselijk ect.
Die van jou kan je teminste wegsturen
Ik ook nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:39 schreef Summers het volgende:
[..]
Mijn zusje en ik hadden vroeger ook last van bed schudden maar weet eigenlijk nog steeds niet waardoor dat nou kwam .
Heb je al geprobeerd om aan te geven dat ze weg moeten gaan? Desnoods in de naam van Jezus (al bieden in het verleden behaalde resultaten natuurlijk geen garanties voor de toekomst).quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ook nietHeb de vraag hier gesteld maar ik krijg geen antwoord
Ik ben immers zo nieuwsgierig geworden en ik erger mij er erg aan, mindere nachtrust ect. dat ik er misschien een topic voor open
Ik probeer het elke avond. Dan zeg ik dat het mijn kamer is, en dat ik het niet fijn vind als ze komen en dat ik met rust gelaten wil worden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om aan te geven dat ze weg moeten gaan? Desnoods in de naam van Jezus (al bieden in het verleden behaalde resultaten natuurlijk geen garanties voor de toekomst).
quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:40 schreef markxx1985 het volgende:
nee julie motte boos zijn op de pessonen die die fotoos na iedderreen sturen!!nie op mij!!!!kstuur de fotoos nie op na andere:(
Toch maar eens proberen dan, aangezien Jezus in de meeste religies/geloofsovertuigingen toch wel wordt gezien als een belangrijke man die stond boven het aardse, dus wellicht dat het toch een autoriteit is. (in mijn overtuiging is hij ook een belangrijke man, ben er nog niet achter hoe precies, maar dat is meer voor F&L)quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik probeer het elke avond. Dan zeg ik dat het mijn kamer is, en dat ik het niet fijn vind als ze komen en dat ik met rust gelaten wil worden.
Maar vaak komen ze dan toch
(In naam van Jezus heb ik nog niet geprobeerd)
stalken? Ik stalk niemand, behalve mijn vriendin, maar die stalkt mij ook en dat willen we ook, elkaar stalken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:10 schreef markxx1985 het volgende:
naatje lekke ding benjje me hier an t stalke?;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |