abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 24 mei 2011 @ 13:59:38 #251
249559 crew  Lavenderr
pi_97245677
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 13:49 schreef R0N1N het volgende:
Ja het is een allroad motor. Zonde is het zeker, maar zoals de zaken er nu voor staan kan ik de eerste maanden sowieso niet rijden.

Mwah, het lijkt erger dan het is. Met een zachte berm was m'n motor gewoon doorgeschoven en was de schade vele malen minder. Zelf heb ik de pech gehad vol op m'n schouder te vallen, kom ik net iets anders neer was ik er met wat blauwe plekken vanaf gekomen. Zodanig neerkomen dat ik b.v. m'n nek had kunnen breken zat er al niet echt in onder de gegeven omstandigheden.
Hopelijk ben je goed verzekerd, dat verzoet één en ander misschien een beetje.
pi_97274137
Ben ik weer even hallo daar aan de andere kant van de verbinding :P

Hier alles in orde te noemen. Realiteit komt over als een digitale 3D film zo helder en zuiver als een kristal glas gewassen in het beste afwas middel. Doet me goed en ik raak er in trance van. Eindelijk eens rust in mijn bestaan ook.

Ik wens jullie allemaal fijne avond. Ik heb eindelijk eens rust. De spanningsvelden in mijn hoofd en buiten mijn hoofd zijn verdwenen na 33 jaar.

Ik ben bijna genezen :)

Ik heb het Danny en Yvonne en Peter en de modjes altijd kwalijk genomen dat ze me onder andere namen hier mijn gang hebben laten gaan maar het is beter dan dat ik de kroeg was ingedoken. Beter in waanzin en chaos op internet je ei kwijt dan in het echte leven waar ze je met een pistool of mes gaan bedreigen zoals me al vaker gebeurt is ook.

Dus ik dank FOK! even nu. Ik ben niet super vaak aanwezig omdat ik ook met andere dingen bezig ben nu.

In ieder geval gaat het beter dan ooit en dat doet eindelijk goed.
Genieten is toegestaan!!!
pi_97274565
Ik ben dus echt goed op dreef nu. Ik kan er weer veel over gaan schrijven op welke manier. De invoed van ieder mens op het systeem. Ik ben bezig met het grote systeem op dit moment en invloed uitoefenen door alle mensen alsof het toveren is. Invloed uitoefenen op welke manier dan ook. Via computers, via koken, via afwassen en opruimen, via in de tuin werken en in de bouw werken en ga zo door.

Iedere actie in het systeem krijgt een reactie. Het is gewoon 1 groot spel te noemen en uiteindelijk zal het systeem gaan draaien als een tiet. Of draait een tiet niet? :P

In ieder geval. " Alles heeft invloed op het systeem. Iedere letter, ieder cijfer, iedere beweging in de sport". En uiteindelijk _O_ Uiteindelijk wordt het 1 groot feest. Ik geloof dus persoonlijk niet in de chaos van 2012. Het bestaan zal goed komen en beter dan goed. Ultiem en perfect en zelfs ultiem en perfect is niet ultiem genoeg om uit te leggen wat de toekomst gaat brengen ;)
  Moderator dinsdag 24 mei 2011 @ 23:16:23 #254
249559 crew  Lavenderr
pi_97274835
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:12 schreef Topspin het volgende:
Ik ben dus echt goed op dreef nu. Ik kan er weer veel over gaan schrijven op welke manier. De invoed van ieder mens op het systeem. Ik ben bezig met het grote systeem op dit moment en invloed uitoefenen door alle mensen alsof het toveren is. Invloed uitoefenen op welke manier dan ook. Via computers, via koken, via afwassen en opruimen, via in de tuin werken en in de bouw werken en ga zo door.

Iedere actie in het systeem krijgt een reactie. Het is gewoon 1 groot spel te noemen en uiteindelijk zal het systeem gaan draaien als een tiet. Of draait een tiet niet? :P
Fijn dat het zo goed gaat!
Nee, een tiet op zichzelf kan niet draaien :N Maar ach, wat kan het je schelen ;)
pi_97274985
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Fijn dat het zo goed gaat!
Nee, een tiet op zichzelf kan niet draaien :N Maar ach, wat kan het je schelen ;)
:D

Draaien als een auto die super draait of wat dan ook. Draaien als een tiet heb ik ook maar weer eens overgenomen omdat ik het ooit ergens gelezen had. Mijn vader en broer zouden zich kapot ergeren zou ik zulke uitdrukkingen in het echt doen dus waarom hier wel?

Het systeem gaat draaien als een mega computer?

Ik wil exact zijn en goede woordkeuze's gebruiken altijd. Waarom zeg ik dan draaien als een tiet wanneer een tiet niet draait?

Maar goed, fouten daar moet je van leren en fouten zijn ook om van te leren. De grootste fouten heb ik achter me liggen nu ook.
pi_97275308
Hoi Topspin, ik ken je niet, maar ik vind het fijn om te horen dat het goed met je gaat!
pi_97275485
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:24 schreef bl0emetjE het volgende:
Hoi Topspin, ik ken je niet, maar ik vind het fijn om te horen dat het goed met je gaat!
Dankjewel blOemetje :) Hoe gaat het met jou?

Ik wilde net wat schrijven maar ben vergeten wat ik wilde schrijven. :P
pi_97275815
Heeft iemand van jullie de realiteit al eens zo helder en transparant gezien alsof het onzichtbaar begint te worden? Alsof je in een andere wereld kunt kijken? Alsof de horizon aan het verdwijnen is? Als je dat meemaakt ga je echt denken dat de realiteit niet bestaat en dat het ieder moment vervangen kan worden door iets groters.
pi_97275897
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:27 schreef Topspin het volgende:

[..]

Dankjewel blOemetje :) Hoe gaat het met jou?

Ik wilde net wat schrijven maar ben vergeten wat ik wilde schrijven. :P
Af en toe nog wat gestuiter, maar over het algemeen gaat het goed! Dankje :)
Ik ben bezig met mijn scriptie, ik heb nu ongeveer mijn eerste hoofdstuk af! Dus ik ben best een beetje trots op mezelf ;)

Over de realiteit (ik typte realitiet om maar even in het tiet verhaal te blijven): Ik herken wat je schrijft, ik denk ook dat de 'realiteit' (zintuiglijk waarneembare wereld) zich op elk moment opnieuw manifesteert. Probeer ermee te spelen! Alles is mogelijk :)
pi_97276033
Ik ben geen profeet. Ik wil geen profeet zijn. En dat is niet mijn bedoeling. Ik zeg wat ik ervaar en hoe ik denk dat deze wereld zich gaat ontwikkelen.

Het wordt een spel dat leuker is dan welk spel op de computer. Het wordt een game gespeeld in de 'realiteit'.

En altijd zal het blijven dat..'things can only get better'. Zelfs al is het straks perfect en ideaal dan nog kan het beter. En het edelmetaal platina zal ook vervangen worden door iets hogers en beters.

Ik zit vaker op twitter te schrijven omdat ik nogal wat bang ben om op FOK! afgekraakt te worden zoals vroeger.

Ik noemde op twitter het volgende edelmetaal..."FREEDOM".

Freedom als naam voor het volgende edelmetaal.

En dat rijmt :)
pi_97276264
Even deze post weghalen omdat ik nogal onhandig ben in een quote in de nieuwe lay out.
pi_97276372
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:35 schreef bl0emetjE het volgende:

[..]

Af en toe nog wat gestuiter, maar over het algemeen gaat het goed! Dankje :)
Ik ben bezig met mijn scriptie, ik heb nu ongeveer mijn eerste hoofdstuk af! Dus ik ben best een beetje trots op mezelf ;)

Over de realiteit (ik typte realitiet om maar even in het tiet verhaal te blijven): Ik herken wat je schrijft, ik denk ook dat de 'realiteit' (zintuiglijk waarneembare wereld) zich op elk moment opnieuw manifesteert. Probeer ermee te spelen! Alles is mogelijk :)
Welke studie doe je? En waarom gestuiter in je leven? Ook bipolair of wat anders te noemen?

Over realiteit en invloed. Er zijn geen grenzen aan. Vandaag was ik bezig met kruiwagens kruien van zand en ik deed net alsof die kruiwagen 8 miljard kilo woog. En ineens vloog ik bijna weg door die gedachte. Het zit allemaal tussen de oren. Mentaal gezien is alles mogelijk. Het lichaam zegt helemaal niets als je geestelijk kunt vliegen.
pi_97276559
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:46 schreef Topspin het volgende:

[..]

Welke studie doe je? En waarom gestuiter in je leven? Ook bipolair of wat anders te noemen?

Over realiteit en invloed. Er zijn geen grenzen aan. Vandaag was ik bezig met kruiwagens kruien van zand en ik deed net alsof die kruiwagen 8 miljard kilo woog. En ineens vloog ik bijna weg door die gedachte. Het zit allemaal tussen de oren. Mentaal gezien is alles mogelijk. Het lichaam zegt helemaal niets als je geestelijk kunt vliegen.
Ik studeer kunstgeschiedenis :)
Gestuiter in mijn leven ook door mijn verleden. Bipolair is het niet denk ik (wat houdt dat precies in?), maar ik heb wel mijn mindere periodes gehad. En ook omtrent 'school' zijn er dingen gebeurd waardoor het me nog steeds best wat moeite kost nu. Vandaar ook mijn stiekeme trotsheid, ik ben toch maar mooi zover gekomen!

En zoals de oude Grieken al zeiden: Denken doe je met je hart O+
Als jij met je hart kunt vliegen, dan kun je het met je lichaam ook!
pi_97276680
Even opgezocht wat bipolair inhoudt en dat is het bij mij niet nee :)
Maar als jij dat hebt, dan is het helemaal fijn dat het nu wat beter gaat!
pi_97276822
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:50 schreef bl0emetjE het volgende:

[..]

Ik studeer kunstgeschiedenis :)
Gestuiter in mijn leven ook door mijn verleden. Bipolair is het niet denk ik (wat houdt dat precies in?), maar ik heb wel mijn mindere periodes gehad. En ook omtrent 'school' zijn er dingen gebeurd waardoor het me nog steeds best wat moeite kost nu. Vandaar ook mijn stiekeme trotsheid, ik ben toch maar mooi zover gekomen!

En zoals de oude Grieken al zeiden: Denken doe je met je hart O+
Als jij met je hart kunt vliegen, dan kun je het met je lichaam ook!
Bipolair wilt zeggen dat er 2 extremen zijn in je leven. Je vliegt erg hoog zonder grenzen en je valt daarna heel diep terug in het zwarte gat tot en met zelfmoord gedachten en neigingen. Bipolair wilt zeggen dat er 2 polen zijn eigenlijk. De + pool en de - pool. En de stemming wisselt van hoog naar laag.

School verleden bij mij was ook nooit makkelijk. Ik was super in mezelf gekeerd altijd. Nooit gepest geworden mega erg maar wel gepest geworden omdat ik niet mee deed met de stoere jongens van de klas. Maar er waren altijd klasgenoten die me deden beschermen op de een of andere manier.

En over trots zijn als je iets lukt _O_ Ik ben trots als ik het geduld heb om 2 pagina's te lezen in een boek. Op internet lezen lukt me goed maar in een boek lezen? Nu bezig met "alles is eventueel van Stephen King". En dan vind ik 2 pagina's al goed per keer. Het hoeft niet in 1 keer een hele bibliotheek te zijn. Lezen is ook een kwestie van opbouwen ook.

:*
pi_97276946
Ik schreef het vandaag elders al. Ik heb het aan mijn vrienden te danken dat ik open minded ben geworden op veel gebieden. Cannabis, mdma en XTC plus paddo's kan negatief klinken maar zonder dat was ik nog steeds ingemetseld geweest nu.
pi_97277079
Ik lees op internet dus echt super snel. Neem ik een boek erbij en is het interactieve weg dan heb ik totaal geen geduld. Maar ik wil opbouwen nu. Van 2 pagina's naar 3 pagina's en zo verder bouwen :)
pi_97277127
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:56 schreef Topspin het volgende:

[..]

Bipolair wilt zeggen dat er 2 extremen zijn in je leven. Je vliegt erg hoog zonder grenzen en je valt daarna heel diep terug in het zwarte gat tot en met zelfmoord gedachten en neigingen. Bipolair wilt zeggen dat er 2 polen zijn eigenlijk. De + pool en de - pool. En de stemming wisselt van hoog naar laag.

School verleden bij mij was ook nooit makkelijk. Ik was super in mezelf gekeerd altijd. Nooit gepest geworden mega erg maar wel gepest geworden omdat ik niet mee deed met de stoere jongens van de klas. Maar er waren altijd klasgenoten die me deden beschermen op de een of andere manier.

En over trots zijn als je iets lukt _O_ Ik ben trots als ik het geduld heb om 2 pagina's te lezen in een boek. Op internet lezen lukt me goed maar in een boek lezen? Nu bezig met "alles is eventueel van Stephen King". En dan vind ik 2 pagina's al goed per keer. Het hoeft niet in 1 keer een hele bibliotheek te zijn. Lezen is ook een kwestie van opbouwen ook.

:*
Het klinkt best heavy, zo helemaal van de ene kant en dan weer helemaal naar de andere kant geslingerd worden in je gevoel en emoties en gedachten!

En alles wat je bereikt mag je trots op zijn! Het lezen komt me bekend voor, mijn broertjes en zusje hebben dyslexie en die hebben ook een beetje dat met het lezen :) Maar goed om te horen dat je er zelf een manier in hebt gevonden.
Maar elk tempo is goed, zolang het maar je eigen tempo is!

Drugs kunnen zeker helpen om eens anders te kijken naar de wereld om je heen, als je er maar normaal mee omgaat natuurlijk. Wel voorzichtig zijn met een bipolaire stoornis denk ik. Maar goed dat je er een vrienden bij hebt die ook op je zullen letten :)

Ik zelf geloof trouwens niet meer zo zeer in dualisme, maar meer in holisme. En (ver)oordelen ben ik ook steeds minder mee bezig :)
pi_97277262
Nu nog even verder met mijn scriptie!

En dan zie/spreek ik je vast nog wel hier op het forum!
pi_97277379
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 00:04 schreef bl0emetjE het volgende:

[..]

Het klinkt best heavy, zo helemaal van de ene kant en dan weer helemaal naar de andere kant geslingerd worden in je gevoel en emoties en gedachten!

En alles wat je bereikt mag je trots op zijn! Het lezen komt me bekend voor, mijn broertjes en zusje hebben dyslexie en die hebben ook een beetje dat met het lezen :) Maar goed om te horen dat je er zelf een manier in hebt gevonden.
Maar elk tempo is goed, zolang het maar je eigen tempo is!

Drugs kunnen zeker helpen om eens anders te kijken naar de wereld om je heen, als je er maar normaal mee omgaat natuurlijk. Wel voorzichtig zijn met een bipolaire stoornis denk ik. Maar goed dat je er een vrienden bij hebt die ook op je zullen letten :)

Ik zelf geloof trouwens niet meer zo zeer in dualisme, maar meer in holisme. En (ver)oordelen ben ik ook steeds minder mee bezig :)
Bij mij was het altijd grenzen verkennen. Extremen niet eens bewust opzoeken maar extremen verkennen omdat ik richting de extremen geworpen werd altijd. Ik ben en paar keer over het randje gegaan maar nooit zo erg dat ik crimineel bezig ben geweest.

1 keer hier dat Danny de politie heeft ingeschakeld maar dat was een misverstand. Ik wilde toen niet mijn opa en oma aanvallen maar ik was bezig met een puzzel in gedachten dat ouders en grootouders invloed hebben. Echt een misverstand te noemen was dat. Ik ben niet agressief zelfs al was het een grote chaos.

Altijd heb ik mijn grenzen gekend en ook dat is een prestatie met bipolaire stoornis. Het is een kunst om mee om te gaan. Genoeg mensen ook die de medicatie niet innemen. Ik zie medicatie als wonderpillen van de matrix.

Neem ik medicatie in dan zeg ik altijd tegen mezelf. " Die zijn de rode pillen die Neo krijgt". En zo is medicatie minder zwaar zeker wanneer medicatie voor helderheid zorgt.
pi_97277452
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 00:07 schreef bl0emetjE het volgende:
Nu nog even verder met mijn scriptie!

En dan zie/spreek ik je vast nog wel hier op het forum!
Succes ermee :) Zal je vast en zeker lukken want je komt intelligent genoeg over als ik met je schrijf hier. HET LUKT JE _O_
pi_97277705
Het ging me toen over opvoeding en dat opvoeding van kind op ouder gaat en vanaf het begin van het 'systeem' aanwezig is ook. Ouders worden opgevoed op een bepaalde manier en geven alles weer over op hun kinderen onbewust. Niet eens alleen de genen maar alles in het systeem ook.

Dat bedoelde ik toen met. " Mijn grootouders zijn haantjes".

Ging ook toen over de allereerste mens die alles heeft overgedragen qua genetisch materiaal en de rest :)
pi_97278075
Ik heb me ook lange tijd geschaamd voor vele dingen op FOK! geschreven. Achteraf gezien was het helemaal niet zo vreemd. Aids, kanker astma en zelfs ongesteldheid bij vrouwen die invloed hebben op mij in het collectieve als ik man ben. Ik was bezig dat vrouwen niet ongesteld mogen worden omdat ik er gek van word omdat het invloed heeft op het grote systeem.

Ik mag dan wel helemaal "gek"zijn geweest toen. Nog steeds heb ik gelijk nu. Vrouwen die gestoord raken van hun ongesteldheid massaal met miljoenen die hebben invloed op het massale dus ook op mannen. Niet alleen ik als man zijnde maar op alle mannen hoe erg sommige mannen het liever niet willen weten dat de ongesteldheid van hun eigen vrouw hun eigen welzijn doet aantasten. Het gaat om het grote systeem dus wedeorm.

Net zoals aids patienten en kanker patienten die zich door lichamelijke ziekte niet lekker voelen.
pi_97278258
Uiteindelijk zal geen enkele vrouw meer ongesteld raken en zal ook aids en kanker en astma en suikerziekte verdwijnen. Zo is het bedoeld en ik schaam me niet meer erom om positief ingesteld te zijn op die manier.

Komen er trollen hier die mij uitschelden dan is dat zo. Ik weet dat het grote systeem ooit perfect gaat functioneren. Zo is het systeem bedoeld om te draaien.
pi_97278341
Ik wil niet het hele topic opeisen dus ik zeg nog 1 ding en dan ga ik verder zoeken op FOK!.

" LANG LEVE DE WETENSCHAP"

_O_
pi_97278776
Ik schreef ook een keer hier dat Maria moet doodbloeden als maagd. NEE!!!! Ze moet stoppen met bloeden :P

Geen enkel vrouw meer die doet bloeden. Toch niet normaal dat vrouwen doen bloeden? Welke gek heeft dat bedacht?

Je kunt me gestoord vinden of een wetenschapper dat ik het niet normaal vind.

Uiteindelijk zal het systeem zichzelf corrigeren en verbeteren omdat 7 miljard mensen directe impact en invloed uitoefenen.

Als miljarden vrouwen wereldwijd niet ongesteld willen zijn dan zal dat gebeuren als wens. Dat geldt ook voor de kanker patieten, aids patienten en de rest van de ziekten.

Ik ga niet zeggen..."Your wish is my command". Maar ik zou het bijna wel willen zeggen.

" Your personal wishmaster"

Greetz,

Danny

Met personal wishmaster bedoel ik dat ik 220 kilo ga tillen en dan al het negatieve ga wegwerken. Net zoals dat andere mensen negatieve dingen wegwerken. In 1 team verband werken is het ook. Ik doe het niet alleen natuurlijk want alleen sta je nergens.

Het is altijd een team verband geweest :) En dat maakt het voor ieder mens lichter.

[ Bericht 20% gewijzigd door Topspin op 25-05-2011 00:54:08 ]
  woensdag 25 mei 2011 @ 07:49:42 #277
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97282139
The truth was in here.
  woensdag 25 mei 2011 @ 17:09:38 #278
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_97300802
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 00:30 schreef Topspin het volgende:
Uiteindelijk zal geen enkele vrouw meer ongesteld raken en zal ook aids en kanker en astma en suikerziekte verdwijnen. Zo is het bedoeld en ik schaam me niet meer erom om positief ingesteld te zijn op die manier.

Komen er trollen hier die mij uitschelden dan is dat zo. Ik weet dat het grote systeem ooit perfect gaat functioneren. Zo is het systeem bedoeld om te draaien.
Op welke manier zal de ongesteldheid bij vrouwen verdwijnen? Door evolutie, of door ingrijpen van bovenaf?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  woensdag 25 mei 2011 @ 23:44:56 #279
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_97321011
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  woensdag 25 mei 2011 @ 23:46:41 #280
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_97321096
quote:
Oh.. :D *O* *;
  woensdag 25 mei 2011 @ 23:59:29 #281
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_97321631
Je weet
Op een dag
Plaatjes los

Die ene dag
Zo snel?
Nee

Toch ineens
Het past
Gevoel
  donderdag 26 mei 2011 @ 11:07:31 #282
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97330079
The truth was in here.
pi_97338645
:O
Ik ben moej.

Ik krijg nu echt een spuughekel aan die dingen in mijn huis :(
Laat me met rust als ik wil slapen :')

[ Bericht 20% gewijzigd door summer2bird op 26-05-2011 14:52:56 ]
Twiddel
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:59:03 #284
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97339522
quote:
99s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:38 schreef summer2bird het volgende:
:O
Ik ben moej.

Ik krijg nu echt een spuughekel aan die dingen in mijn huis :(
Laat me met rust als ik wil slapen :')
Heb je ook kinderen?
The truth was in here.
pi_97339569
quote:
6s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:59 schreef Bastard het volgende:

[..]

Heb je ook kinderen?
Nee,
Hoezo?
Twiddel
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:10:45 #286
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97339952
quote:
99s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:00 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Nee,
Hoezo?
Ik had net zo goed je opmerking kunnen maken.

Vanmorgen om 5 uur stonden er 2 wezens naast mijn bed naar me te kijken.. 2 kleine meisjes die ik terug naar hun bed stuurde. :')
The truth was in here.
pi_97340046
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:10 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik had net zo goed je opmerking kunnen maken.

Vanmorgen om 5 uur stonden er 2 wezens naast mijn bed naar me te kijken.. 2 kleine meisjes die ik terug naar hun bed stuurde. :')
Ik zou willen dat het ook echt kinderen waren die ik terug kon sturen.
Die van mij maken een hoop lawaai en laten mijn bed schudden (terwijl ik stil lig te denken van WTF?) en als je zegt dat je met rust gelaten wilt worden wordt je ineens kotsberoerd, misselijk ect. :N

Die van jou kan je teminste wegsturen :D
Twiddel
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:39:08 #288
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_97343469
quote:
99s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:13 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ik zou willen dat het ook echt kinderen waren die ik terug kon sturen.
Die van mij maken een hoop lawaai en laten mijn bed schudden (terwijl ik stil lig te denken van WTF?) en als je zegt dat je met rust gelaten wilt worden wordt je ineens kotsberoerd, misselijk ect. :N

Die van jou kan je teminste wegsturen :D
Mijn zusje en ik hadden vroeger ook last van bed schudden maar weet eigenlijk nog steeds niet waardoor dat nou kwam .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_97343831
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:39 schreef Summers het volgende:

[..]

Mijn zusje en ik hadden vroeger ook last van bed schudden maar weet eigenlijk nog steeds niet waardoor dat nou kwam .
Ik ook niet :N Heb de vraag hier gesteld maar ik krijg geen antwoord ;(

Ik ben immers zo nieuwsgierig geworden en ik erger mij er erg aan, mindere nachtrust ect. dat ik er misschien een topic voor open :P

[ Bericht 0% gewijzigd door summer2bird op 26-05-2011 16:58:46 ]
Twiddel
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:47:41 #290
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_97346560
quote:
99s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:46 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ik ook niet :N Heb de vraag hier gesteld maar ik krijg geen antwoord ;(

Ik ben immers zo nieuwsgierig geworden en ik erger mij er erg aan, mindere nachtrust ect. dat ik er misschien een topic voor open :P
Heb je al geprobeerd om aan te geven dat ze weg moeten gaan? Desnoods in de naam van Jezus (al bieden in het verleden behaalde resultaten natuurlijk geen garanties voor de toekomst).
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_97347264
quote:
7s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:47 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Heb je al geprobeerd om aan te geven dat ze weg moeten gaan? Desnoods in de naam van Jezus (al bieden in het verleden behaalde resultaten natuurlijk geen garanties voor de toekomst).
Ik probeer het elke avond. Dan zeg ik dat het mijn kamer is, en dat ik het niet fijn vind als ze komen en dat ik met rust gelaten wil worden.
Maar vaak komen ze dan toch :N
(In naam van Jezus heb ik nog niet geprobeerd :) )
Twiddel
pi_97348543
wrom zijn julie boos op mij????;(
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:38:17 #293
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97348614
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:36 schreef markxx1985 het volgende:
wrom zijn julie boos op mij????;(
Omdat je een zeer vervelende aanwezigheid bent.
The truth was in here.
pi_97348693
nee julie motte boos zijn op de pessonen die die fotoos na iedderreen sturen!!nie op mij!!!!kstuur de fotoos nie op na andere:(
pi_97348747
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:40 schreef markxx1985 het volgende:
nee julie motte boos zijn op de pessonen die die fotoos na iedderreen sturen!!nie op mij!!!!kstuur de fotoos nie op na andere:(
:')
Waarom was je niet op de meet komen opdagen dan?
Twiddel
pi_97348864
haddik al geseg summer
me halfzussie wilden moededag viere met me mij en me ma
en k kon inene nie op het fok postte!!!!!
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:03:39 #297
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_97349610
quote:
99s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:04 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ik probeer het elke avond. Dan zeg ik dat het mijn kamer is, en dat ik het niet fijn vind als ze komen en dat ik met rust gelaten wil worden.
Maar vaak komen ze dan toch :N
(In naam van Jezus heb ik nog niet geprobeerd :) )
Toch maar eens proberen dan, aangezien Jezus in de meeste religies/geloofsovertuigingen toch wel wordt gezien als een belangrijke man die stond boven het aardse, dus wellicht dat het toch een autoriteit is. (in mijn overtuiging is hij ook een belangrijke man, ben er nog niet achter hoe precies, maar dat is meer voor F&L)
pi_97349879
naatje lekke ding benjje me hier an t stalke?;)
pi_97349977
jesus ruuuuuuuuuullllllllllllleeeeeeezzzz trouwes
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:12:52 #300
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_97350017
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:10 schreef markxx1985 het volgende:
naatje lekke ding benjje me hier an t stalke?;)
stalken? Ik stalk niemand, behalve mijn vriendin, maar die stalkt mij ook en dat willen we ook, elkaar stalken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')