Soms zijn er nog dingen waar ik tegenaan loop in het leven. Constant vooruit moeten gaan richting de toekomst. Moeite om eens rust te nemen in het heden. Lukt me wel vaker maar niet zoals ik wil. Zou graag de wedstrijd van Ajax Twente kijken maar ik kan geen 90 minuten voor de TV zitten op dit moment.
Het is logisch dat je als mens naar voren leeft en niet richting het verleden maar in het heden eens plaats nemen zonder richting de toekomst te gaan is ook wel eens zo prettig.
Misschien moet ik straks gewoon een poging wagen en voor de tv plaats nemen. Niet geprobeerd is altijd mis. En heb ik echt geen geduld dan kan ik nog altijd wat anders gaan doen

De laatste keer van film of tv kijken is alweer van 3 maanden geleden toen ik nog een beetje rust en geduld had

Ook altijd wakker zijn. Heb dan wel lekker geslapen en even een time out gehad maar 's morgens weer die alertheid. Wat mij betreft mag het minder heftig allemaal. Maar dat komt nog wel goed een keer. Dan zeg ik dat ik me ontspannen voel en dan is het zo weer spanning door alertheid. Leven in het grote ' systeem'. Een leerproces. Vanaf geboorte.
Even tot bedaren komen dus ik ga laptop dichtklappen en gedachten laten zinken naar beneden

Door actief te blijven online zal de spanning ook aanwezig blijven. 15-30 minuten time out even

15-30 minuten time out kan verhelderend werken.
[ Bericht 16% gewijzigd door Topspin op 15-05-2011 12:53:59 ]