quote:
Reboot zeker?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:06 schreef R0N1N het volgende:
[..]
en hij loopt nog/weer door ook zonder elke zoveel seconden te blijven hangen
Nee, geen idee wat het is/was maar zowel op m'n werk als thuis al weken last met filmpjes op JoeTroep kijken. Na x seconden stopte ie met laden. Kilkte je dan net iets verder in de 'timeline' dan werden de volgende x seconden geladen. Erg iritant.quote:
Ik scoor ook nooit hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:38 schreef summer2bird het volgende:
Wat een imbeciele idioten zitten er op Fok!
Jullie niet hoor
Nee ik bedoel met imbeciele idiote topics makenquote:
Nee, niet tegen jou bedoeldquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee ik bedoel met imbeciele idiote topics maken
En ik zeg, jouw tijd komt ook nog welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee ik bedoel met imbeciele idiote topics maken
Dan mag ze wel eens in bad.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:01 schreef summer2bird het volgende:
Jemig, zat net met familie te eten beneden, ik kon de olijven van mijn moeder op 1 meter afstand ruiken
Die dingen kan ik vanaf 2 meter al ruiken, blerhg
quote:
Jullie snappen allebei niet dat ik leef om idiote topics te makenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:01 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
En ik zeg, jouw tijd komt ook nog wel
Euhm.. ben naar de bakker geweest?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:17 schreef summer2bird het volgende:
Net terug van werk,
8 uur nonstop gewerkt en dan nóg geen honger![]()
Iemand nog iets leuks gedaan vandaag?
Nee, nog nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:17 schreef summer2bird het volgende:
Net terug van werk,
8 uur nonstop gewerkt en dan nóg geen honger![]()
Iemand nog iets leuks gedaan vandaag?
Ja, eerst maar eens bijslapen. Als je 48uur wakker blijft raak je volkomen ontregeld. Denk dat slapen je zal helpen om de dingen weer wat duidelijker te zien.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:01 schreef Topspin het volgende:
Moe, moe moe en nog eens moe. Straks slapen.
Dankequote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, eerst maar eens bijslapen. Als je 48uur wakker blijft raak je volkomen ontregeld. Denk dat slapen je zal helpen om de dingen weer wat duidelijker te zien.
Dus lekker slapen en tot gauw hier
Fijn!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:26 schreef Topspin het volgende:
[..]
Danke
Ben in 1 keer in slaap gevallen zo moe. In een ruk doorgeslapen ook. Zonder dromen gelukkig.
Wat rustiger weer en geen hyper snelheid in het hoofd
Yepquote:
Ja hoor, "I'm alive"en hoequote:Op maandag 16 mei 2011 08:26 schreef Bastard het volgende:
Zo, allemaal het weekend overleeft?
Waar is het beste paard van stal eigenlijk de laatste tijd?
Oh, zie nu je vraag pas, sorry.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:32 schreef Topspin het volgende:
[..]
YepOp de schaal van ontspanning sta ik op een 8 nu
Wel even abonnement afsluiten weer hier. Zeker omdat ik van plan ben om vaker langs te komen.
Hoe is het met jou op deze zondag overigens?
Duh!quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 09:12 schreef Bastard het volgende:
Jij hebt vast een motortoch gemaakt gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |