Ben helemaal uitgeput. Compleet kapot. Zal zometeen even schrijven waarom precies. Vrijheid zoeken en nastreven. Ben erachter gekomen dat het collectieve bewustzijn niet altijd voor goed hoeft te staan. Het collectieve bewustzijn dat een virus kan zijn.
Ben al 48 uur wakker ook. Bezig met schrijven en observeren over hoe ultieme vrijheid te krijgen zodat ik kan wegvliegen.
Op twitter zelfs dat ik het maximale aantal berichten geschreven heb per dag. Moet daar nu een paar uur wachten voordat ik daar verder kan gaan

Misschien een stuk of 700 tweets geschreven in een korte tijd. Belachelijk veel maar ik wil zo snel mogelijk klaar zijn met het gevecht en eindelijk eens rusten.
Over het collectieve bewustzijn. Mensen zitten daar te erg verbonden met elkaar. Mensen hebben gebrek aan ruimte en eigen domein. Mensen kleven aan elkaar vast in het collectieve en mensen hebben gebrek aan privacy wanneer verschillende bewustzijns elkaar overlappen.
De wereld is beter af zonder collectief bewustzijn. Daar waar ieder mens een domein heeft groter dan de kosmos en waar de mensen alsnog samen kunnen komen vanuit hun eigen domein en daar relaties aangaan zonder het kleffe plakkerige.
Verder is mijn wereld vandaag meer in 3D. Ik zie meer diepte en ruimte, hoogte lengte en breedte. Nog meer ontwikkelingen hier. Er komt nog wel een tijd dat ik ultiem vrij zal zijn. Wanneer is de vraag. Het is nog steeds vechten voor vrijheid in mijn bestaan. Maar het is de moeite waard al die inspanning want uiteindelijk zal ik voor eens en voor altijd zorgeloos vrij zijn
[ Bericht 14% gewijzigd door Topspin op 14-05-2011 20:51:57 ]