Wordt ze boos en dan is het haar huis, als ik het er niet mee eens ben moet ik maar op mijzelf wonen en dan is het einde discussie.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:14 schreef EINZ het volgende:
Waarom zeg je haar dat niet gewoon eens recht in het gezicht?
Dan is het gewoon wachten tot je uit huis gaat. Dan kan ineens heel veel.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:17 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wordt ze boos en dan is het haar huis, als ik het er niet mee eens ben moet ik maar op mijzelf wonen en dan is het einde discussie.
Ik het het geprobeerd, maar zij kan geen discussie voeren.
Of ik moet het huis uit
Ja, als jij niet zegt dat je klachten hebt kan ze het natuurlijk ook niet weten he?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:39 schreef summer2bird het volgende:
Wt ik dus niet snap is dat ze mij niet dingen laat doen als naar het station lopen, daarin is ze echt overbeschermerig, maar als ik lichamelijke klachten heb zoals de pijn op de bost en hoofdpijn die ik al een maand of 2 heb, dan is het aanstellerij, en mag ik niet eens naar de huisarts.
(ik zeg ook niks meer van die klachten, misschien dat dat het ook wel is)
Maar toch,![]()
Hoe voelt dat?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:06 schreef summer2bird het volgende:
Nou, ik heb toch mijn zin doorgezet en ben naar het station toegelopen.
En er is niks gebeurt, niet ontvoerd of verkracht of wat dan ook
Hoe voelt dat?quote:Ik reageer staks even op alle bovenstaande berichten, zit nu mobiel en dat typt niet zo heel geweldig
22.22quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:33 schreef -Engel- het volgende:
Vraagje... hebben jullie ook wel eens dat bepaalde woorden, symbolen en getallen steeds weer terug komen?
ja die komt elke dag weer een keertje terug... maar dat bedoelde ik eigenlijk nietquote:
Ja. 16.16.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:33 schreef -Engel- het volgende:
Vraagje... hebben jullie ook wel eens dat bepaalde woorden, symbolen en getallen steeds weer terug komen?
das niet wat Engel bedoelde,quote:
Oh, wat bedoelde ze dan? Oh ik lees wel even terug.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
das niet wat Engel bedoelde,
ik ga dr even over nadenken... momenteel zit mn hoofd vol van mn nieuwe telefoon
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, wat bedoelde ze dan? Oh ik lees wel even terug.
16,16 is trouwens wel heel speciaal voor mij hoor
Lekker oefenen met je nieuwe telefoon
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
En het volgende nummer... is 24! Heeft er al iemand bingo?
Nee, dat deel ik niet, is heel persoonlijk.quote:
Vind dat altijd zo'n mooi nummerquote:
Ja nr 4 Maar is gewoon mn geluksgetal, geen idee wrom. 11.11 of 22.22 om één of andere reden kijk ik vaak precies op dàt moment op de klokquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:33 schreef -Engel- het volgende:
De 11 ja .. was ik maar de 44 :pquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:32 schreef Sjapatel het volgende:
[..]
Ja nr 4 Maar is gewoon mn geluksgetal, geen idee wrom. 11.11 of 22.22 om één of andere reden kijk ik vaak precies op dàt moment op de klok
En....vlinders (hè blaadje 11)
Jij bent toch pas 22?quote:
Ik heb geen grijze haren gezien.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:36 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Jij hebt al die grijze haren en rimpels niet gezien?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb geen grijze haren gezien.
Of je refereert naar plekken waar ik tijdens de meet geen kennis van heb kunnen nemen.
Heeft dat niet meer te maken met de goedheid vanuit het hart op welke wijze dan ook denk je?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:33 schreef naatje_1 het volgende:
Dit is één van de verhalen waarom ik nog steeds praktiserend Christen ben en durf te zijn.
Tuurlijk, maar dan moet je bedenken waardoor die goedheid vanuit het hart veroorzaakt wordt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heeft dat niet meer te maken met de goedheid vanuit het hart op welke wijze dan ook denk je?
Een goed en rein geloof waarbij je kan leven met liefde vanuit je hart.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan moet je bedenken waardoor die goedheid vanuit het hart veroorzaakt wordt.
Ik kijk inderdaad liever naar je ogen dan je oksels.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:18 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
![]()
Of je was teveel afgeleid door mn mooie ogen.
En ik had ze nog wel geschoren!quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik kijk inderdaad liever naar je ogen dan je oksels.
Wat niet eens zo vreemd is... maar ongeschoren voetenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:02 schreef Blaadje11 het volgende:
Die zag vast plots ongeschoren oksels voor zich
Moet je die scheren dan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat niet eens zo vreemd is... maar ongeschoren voeten
Ik heb ook wel eens wat anders te doen he.quote:
Ik doel op Naatje.. jij bent nooit stil te krijgen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens wat anders te doen he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |