Op welke manier zal de ongesteldheid bij vrouwen verdwijnen? Door evolutie, of door ingrijpen van bovenaf?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:30 schreef Topspin het volgende:
Uiteindelijk zal geen enkele vrouw meer ongesteld raken en zal ook aids en kanker en astma en suikerziekte verdwijnen. Zo is het bedoeld en ik schaam me niet meer erom om positief ingesteld te zijn op die manier.
Komen er trollen hier die mij uitschelden dan is dat zo. Ik weet dat het grote systeem ooit perfect gaat functioneren. Zo is het systeem bedoeld om te draaien.
Heb je ook kinderen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:38 schreef summer2bird het volgende:
![]()
Ik ben moej.
Ik krijg nu echt een spuughekel aan die dingen in mijn huis
Laat me met rust als ik wil slapen
Ik had net zo goed je opmerking kunnen maken.quote:
Ik zou willen dat het ook echt kinderen waren die ik terug kon sturen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik had net zo goed je opmerking kunnen maken.
Vanmorgen om 5 uur stonden er 2 wezens naast mijn bed naar me te kijken.. 2 kleine meisjes die ik terug naar hun bed stuurde.
Mijn zusje en ik hadden vroeger ook last van bed schudden maar weet eigenlijk nog steeds niet waardoor dat nou kwam .quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik zou willen dat het ook echt kinderen waren die ik terug kon sturen.
Die van mij maken een hoop lawaai en laten mijn bed schudden (terwijl ik stil lig te denken van WTF?) en als je zegt dat je met rust gelaten wilt worden wordt je ineens kotsberoerd, misselijk ect.
Die van jou kan je teminste wegsturen
Ik ook nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:39 schreef Summers het volgende:
[..]
Mijn zusje en ik hadden vroeger ook last van bed schudden maar weet eigenlijk nog steeds niet waardoor dat nou kwam .
Heb je al geprobeerd om aan te geven dat ze weg moeten gaan? Desnoods in de naam van Jezus (al bieden in het verleden behaalde resultaten natuurlijk geen garanties voor de toekomst).quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ook nietHeb de vraag hier gesteld maar ik krijg geen antwoord
Ik ben immers zo nieuwsgierig geworden en ik erger mij er erg aan, mindere nachtrust ect. dat ik er misschien een topic voor open
Ik probeer het elke avond. Dan zeg ik dat het mijn kamer is, en dat ik het niet fijn vind als ze komen en dat ik met rust gelaten wil worden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om aan te geven dat ze weg moeten gaan? Desnoods in de naam van Jezus (al bieden in het verleden behaalde resultaten natuurlijk geen garanties voor de toekomst).
quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:40 schreef markxx1985 het volgende:
nee julie motte boos zijn op de pessonen die die fotoos na iedderreen sturen!!nie op mij!!!!kstuur de fotoos nie op na andere:(
Toch maar eens proberen dan, aangezien Jezus in de meeste religies/geloofsovertuigingen toch wel wordt gezien als een belangrijke man die stond boven het aardse, dus wellicht dat het toch een autoriteit is. (in mijn overtuiging is hij ook een belangrijke man, ben er nog niet achter hoe precies, maar dat is meer voor F&L)quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik probeer het elke avond. Dan zeg ik dat het mijn kamer is, en dat ik het niet fijn vind als ze komen en dat ik met rust gelaten wil worden.
Maar vaak komen ze dan toch
(In naam van Jezus heb ik nog niet geprobeerd)
stalken? Ik stalk niemand, behalve mijn vriendin, maar die stalkt mij ook en dat willen we ook, elkaar stalken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:10 schreef markxx1985 het volgende:
naatje lekke ding benjje me hier an t stalke?;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |