Hehe, das ook een lekker ritje, maar nergens een stukje waar je het gaspedaal los kan laten gaan. Tenzij je over de a5 bent gegaan:Pquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:19 schreef CvHof het volgende:
Ook weer thuis. ruim 8 uur dus weer tevreden. Vandaag eens vanuit hartje Amsterdam ritje moeten doen, is weer eens wat anders. Was om 11 uur al in Almere terug van tweede rit, maar kon gelukkig nog een spoedje erachter aan doen van Haarlem naar Hoofddorp in een A4 2.0 TFSI ().
Nog een mooie overstap gemaakt in Amsterdam. In iets meer dan een minuut van spoor 15 naar spoor 2 om nog net de overstap te halen (volgens spoorboekje aankomsttijd 1e trein en vertrektijd 2e trein hetzelfde, maar deze keer kon het gelukkig net)
Ben over de A5 gegaan (A) Maar heb niet gek gedaan, werd ook nog geflitst en heb geen zin in boete + 25 eu. Sowiezo was die rit te kort om er goed van te kunnen genieten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:52 schreef ajaxcruijff het volgende:
[..]
Hehe, das ook een lekker ritje, maar nergens een stukje waar je het gaspedaal los kan laten gaan. Tenzij je over de a5 bent gegaan:P
Och hier kijk dan.. Ik heb zelfs mn telefoon nog meegenomen de sportschool in maar nee..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:55 schreef CvHof het volgende:
Ben net onder het eten toch nog gebeld. Roermond - Barneveld in een Mazda 3. Lekker OV'en dus en hoef hem pas om 1 uur op te halen.
Edit: zie trouwens dat het een 2006 Mazda 3 sport 2.0 Executive is met 150 pk. Volgens mij een prima wagen.
Ach waarom niet dan? Best nice toch. Weer eens wat anders.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Iemand het mailtje gehad voor parkeerbegeleiding in Vlaardingen? Ik zit zwaar te overwegen om het te gaan doen, het is een paar honderd meter naast mijn huis
Welke FB bericht?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:54 schreef Mallet het volgende:
Zie trouwens ook die reactie op FB. Ben benieuwd wat ze gaan reageren.
Het is wel van 6.00 tot 20.00quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:21 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ach waarom niet dan? Best nice toch. Weer eens wat anders.
Ik kreeg gisteren wel twee mailtjes over het salaris. Is trouwens gisteren ook gestort. Maar wel 40 euro meer dan ik zelf had berekend, even afwachten wat het loonstrookje zegt.
Op zondag een training volgen, wat is dat nou weer? Krijg je daar wel gewoon voor betaald?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het is wel van 6.00 tot 20.00En je moet komende zondag een training volgen en ik weet nog niet of ik zondag wel kan, waarschijnlijk niet namelijk
Hm maar als die training ook een paar honderd meter van je huis is en je hebt de tijd, zou ik gewoon gaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja, dat wel. En het is waarschijnlijk maar 2 tot 3 uur.
Geen extra toeslagen inderdaad, ook niet op zondag.quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:48 schreef Irritatie100 het volgende:
En ik heb het dacht ik ook wel eens aan Maharbal gevraagd aangezien hij wel eens ritjes op zaterdag deed en hij kreeg nooit iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |