Ja bij mijn eerste van 1 rit eind maart kreeg ik ook te weinig binnen. Dat had te maken met omdat ze mijn loonheffingsformulier nog niet binnen hadden, maar dat het volgende maand goed moest zijn. Ik heb nu dus de loonheffingskorting aan staan. Als het goed is krijg je dan toch je gehele bruto loon? Hoe zit het bij jouw dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:10 schreef Mallet het volgende:
[..]
Volgens mij is het bij mij loonheffing.
Als het nu weer niet blijkt te kloppen stap ik weer over op de papieren ritbonnen.
Als je boven een bepaald bedrag komt wordt er altijd loonheffing ingehouden. Ik heb gewoon loonheffingskorting aan staan (altijd al gehad). Volgens mij als ik boven de 600 euro kom (om en nabij) wordt er loonheffing ingehouden.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:57 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Ja bij mijn eerste van 1 rit eind maart kreeg ik ook te weinig binnen. Dat had te maken met omdat ze mijn loonheffingsformulier nog niet binnen hadden, maar dat het volgende maand goed moest zijn. Ik heb nu dus de loonheffingskorting aan staan. Als het goed is krijg je dan toch je gehele bruto loon? Hoe zit het bij jouw dan?
Waarschijnlijk hebben ze een beeld van jou dat als ze jou iets geven wat niet helemaal 100% klopt, dat je gaat schreeuwen om je speen en je zestien nachten slecht slaaptquote:Op maandag 16 mei 2011 22:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Bij mij heeft het loon tot nu toe altijd geklopt, bij mij stonden altijd de auto's klaar op de juiste adressen.... Ben ik een uitzondering ofzo?
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:13 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze een beeld van jou dat als ze jou iets geven wat niet helemaal 100% klopt, dat je gaat schreeuwen om je speen en je zestien nachten slecht slaapt
+1quote:Op maandag 16 mei 2011 22:25 schreef joppie_saus het volgende:
Hoeft ook niet. Ik neem haar wel serieus
Hehe zo in de zin van.. Is er dan niemand anders beschikbaar? Pff oke dan..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:38 schreef CvHof het volgende:
Ik wordt meestal pas laat gebeld dus heb nog wel hoop..
Hou me op de hoogtequote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:01 schreef CvHof het volgende:
Precies. Anders bel ik gewoon zelf weer. Gisteren ook gedaan en vandaag gewoon kunnen rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |