abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96996280
Trouwens wel een mooi gemiddelde gereden vandaag. 175 kilometer in 1u30m :P
  woensdag 18 mei 2011 @ 17:52:20 #252
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_96996591
Dat is zeker niet slecht. Welk stuk was dat?
pi_96997076
Roermond - Barneveld. A73 - A50 - A12 - A30 en A1. Bijna alles Vmax 120 en rustig dus dat wil wel.
  donderdag 19 mei 2011 @ 11:09:16 #254
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_97023980
Ook weer thuis na een monsterlijk lange rit. Daar op het kantoor vertelden ze mij dat het de rit van mijn leven zou worden. Werd het inderdaad, 1 stuk file:(
pi_97024948
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:09 schreef ajaxcruijff het volgende:
Ook weer thuis na een monsterlijk lange rit. Daar op het kantoor vertelden ze mij dat het de rit van mijn leven zou worden. Werd het inderdaad, 1 stuk file:(
Hoeveel uur heb je nu in totaal gemaakt? :P
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:08:16 #256
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_97026267
Wel 40 minuten over gedaan, 2,5 uur gemaakt.
pi_97032705
Morgen 3 ritten. 1 van gouda naar almere in een kangoo uit 2005 met 57 pk:p en een rit van koog a/d zaan naar diemen, en vanaf dat adres in diemen door naar bleiswijk. In een polo en een civic.
pi_97033109
Ook gebeld, twee ritten, een daarvan wel mijn langste tot nu toe, 2 uur rijtijd :) In een Corolla Verso _O_
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:21:13 #259
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_97033204
Korte ritjes maak je dan normaliter. Mijn langste rit is 3,5 uur (Emmen - Middelburg) maar verder heb ik gemiddeld ritten van 2 uur.
#26 || Luciano da Silva
pi_97033313
Ik heb morgen 150km in een Ford Mondeo en 170km in een Mini Cooper.
pi_97033414
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:21 schreef joppie_saus het volgende:
Korte ritjes maak je dan normaliter. Mijn langste rit is 3,5 uur (Emmen - Middelburg) maar verder heb ik gemiddeld ritten van 2 uur.
Gemiddeld onder het uur, krijg je in het midden van het land.
pi_97037404
Ik ben ook weer thuis. Moest eigenlijk alleen Rotterdam - Amsterdam doen, in een Polo automaat ( :') ). Ik was om 11 uur al in Amsterdam, dus gebeld of er nog iets was dat ik erachter aan kon doen. Er werd gezegd dat er niks was en dat ik wel naar huis kon gaan. Ik was echter amper op Sloterdijk (ja, ik was bij die ene vestiging van die verhuurmaatschappij :P ) of ik werd gebeld dat ik toch nog een Amsterdam - Haarlem kon doen.
Moest hem ophalen in een straat vlak naast die bepaalde verhuurmaatschappij, dus ik kon meteen weer terug. Bij het ophaaladres moest ik nog ruim een uur wachten omdat de CP lunchpauze had en bij de Burger King zat _O- Heb me maar vermaakt met de metro en een flinke hoeveelheid thee. Uiteindelijk bleek het een Ford Focus Wagon (ook automaat) te zijn, dus wel prima. Alleen het ritje was maar 14 kilometer, ben niet eens op de snelweg geweest _O-
Moest ergens in Spaarnwoude zijn, waar de bussen niet op kwamen dagen en ik dus een half uur stond te wachten, waardoor ik nu net pas thuis ben... Ach ja, ik word betaald!
pi_97037451
Ja dat zijn de "leukere" dagen he? :P
pi_97037531
Mja, zo erg vond ik het niet hoor. Was allang blij dat ik niet al om 11 uur naar huis hoefde, want dan had ik me maar zitten vervelen hier :P
pi_97037902
Belt u maarrr...!! Zie hier mensen uit mijn regio die ritten hebben dus ik wil ook! :P
pi_97037999
Ik zie net dat mijn rijbewijs vandaag exact 3 jaar oud is :D
pi_97038095
Gefeliciteerd :P Mijn ritjes zijn trouwens ook meestal een uur, een enkele keer heb ik wat langer. Maarja ook het midden van het land.

@ajaxcruijff waer moest je heen dan?
pi_97038261
Ziet er naar uit dat ik niet meer gebeld wordt voor morgen...op naar volgende week dan maar. Miss wel beter voor de studie :P.
pi_97038370
Ik denk, probeer zelf wel ff te bellen, krijg ik de voicemail :{
pi_97038426
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 17:32 schreef CvHof het volgende:
Ik denk, probeer zelf wel ff te bellen, krijg ik de voicemail :{
Is ook geen pijl op te trekken hoelaat ze daar dicht zijn...ene keer stipt om half 6 en de andere keer wordt je om half 8 nog gebeld voor een ritje.
pi_97038530
Inderdaad. Meestal lukt half 6 nog wel maar blijkbaar erg rustig.
Wel jammer. Had deze week maandag 1 hertentamen, verder vrij. Volgende week 2 tentamens en 1 dag PC-sollicitatie. Heb dus best veel dagen dat ik kan werken maar zo schiet het niet echt op met de uren.. morgen maar een dagje studeren dan en volgende week dagje extra inplannen.
pi_97039097
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 17:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Mja, zo erg vond ik het niet hoor. Was allang blij dat ik niet al om 11 uur naar huis hoefde, want dan had ik me maar zitten vervelen hier :P
Wel fijn dat je uren kan maken idd, maar zo'n hele dag in het ov is altijd zo klote... Je bent toch aangenomen om te rijden, niet als professioneel ov'er :P

quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:24 schreef Mallet het volgende:
Nice! Leuk dagje.
pi_97039182
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 17:50 schreef Chapelle het volgende:

[..]

Wel fijn dat je uren kan maken idd, maar zo'n hele dag in het ov is altijd zo klote... Je bent toch aangenomen om te rijden, niet als professioneel ov'er :P

Haha! Dat kun je altijd nog op je cv zetten. Naast hiker ook professioneel Reiziger in het Openbaar Vervoer :)
pi_97039750
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:24 schreef Mallet het volgende:
Mini cooper vind ik echt een fijne auto, had er maandag eentje met 120pk, rijdt best leuk en vind het mooie dingetjes.
  donderdag 19 mei 2011 @ 19:00:11 #275
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_97041604
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 17:23 schreef CvHof het volgende:
Gefeliciteerd :P Mijn ritjes zijn trouwens ook meestal een uur, een enkele keer heb ik wat langer. Maarja ook het midden van het land.

@ajaxcruijff waer moest je heen dan?
Mijdrecht, afleveren bij ein directeur. Kreeg die slechts een Laguna automaat ;(
Normaal trek ik altijd een nette spijkerbroek aan, maar had al zo'n vaag voorvermoeden, dus maar pantalon aangedaan.
Mooiste reactie is nog, nadat ik vroeg of hij nog een rondje wilde lopen: zit er schade op.
Laat ik hem de kleine schades zien, zegt de droeftoeter: die schade zit er inderdaad op ja _O-

Maargoed, maandag next dag om te werken :)
pi_97058135
Owja dat zei je gisteren inderdaad. Dan is 40 minuten wel lang :{ Goed gedaan met de kleding in ieder geval ;)
Ja, die reacties over schade zijn altijd wisselend.

Ik moest gisteren een Mazda 3 ophalen, meneer had verwacht dat ik heel moeilijk ging doen mbt schades maar het was voor de maatschappij waarbij er geen schade gecontroleerd hoeft te worden dus dat viel hem weer mee. Hij nam wel even een foto van de auto voor ik wegreed. Kan ik dan ook wel weer begrijpen.
pi_97059612
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 23:49 schreef CvHof het volgende:
Owja dat zei je gisteren inderdaad. Dan is 40 minuten wel lang :{ Goed gedaan met de kleding in ieder geval ;)

Ik moest gisteren een Mazda 3 ophalen, meneer had verwacht dat ik heel moeilijk ging doen mbt schades maar het was voor de maatschappij waarbij er geen schade gecontroleerd hoeft te worden dus dat viel hem weer mee. Hij nam wel even een foto van de auto voor ik wegreed. Kan ik dan ook wel weer begrijpen.
Ik zit nog steeds te wachten op de keer dat een berijder dus vraagt waarom ik geen schade hoef te controleren en of hij daarmee ook gelijk vrij is gesteld van eventuele kosten achteraf. Lijkt mij namelijk niet echt kunnen dat je nadat je de auto hebt afgegeven aan de chauffeur je achteraf nog een rekening krijgt, ook al weet je ergens wel dat het jouw schade was. Maar hoe die grote maatschappijen dat toch doen vraag ik me af.

Ik reed trouwens begin deze week voor een maatschappij die van tevoren al iemand had gestuurd om de auto op schade te controleren. Er lag dus een uitgebreid innamerapport in de auto en ik hoefde alleen maar even wat gegevens te controleren en verder geen schade te controleren, prima ^O^
pi_97059715
Volgens mij was het zo dat die maatschappijen liever de schade voor lief namen dan de tijd en het papierwerk wat het kost.
pi_97059737
Echt godverdomme belachelijk dat je een HBO/WO studie moet volgen om een baan te krijgen. Ben 7 weken beschikbaar vanaf Juli en wil graag dit doen, verdere werk heb ik niet echt zin in.
If not now, then when.
pi_97061910
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:25 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik zit nog steeds te wachten op de keer dat een berijder dus vraagt waarom ik geen schade hoef te controleren en of hij daarmee ook gelijk vrij is gesteld van eventuele kosten achteraf. Lijkt mij namelijk niet echt kunnen dat je nadat je de auto hebt afgegeven aan de chauffeur je achteraf nog een rekening krijgt, ook al weet je ergens wel dat het jouw schade was. Maar hoe die grote maatschappijen dat toch doen vraag ik me af.

Ik reed trouwens begin deze week voor een maatschappij die van tevoren al iemand had gestuurd om de auto op schade te controleren. Er lag dus een uitgebreid innamerapport in de auto en ik hoefde alleen maar even wat gegevens te controleren en verder geen schade te controleren, prima ^O^
Dat vroeg die man van woensdag dus ook. Volgens mij is het inderdaad wat Chapelle zegt. De enige reden waarom je ook schade moet controleren is om jezelf in te dekken.
Ik zal EW is vragen hoe het best te reageren op een vraag als die want zou er zelf ook geen goed antwoord op weten en vroeg het me pas ook af.. wat als ik er nou een hele dikke grote deuk in rij?

Dat ze iemand gestuurd is wel lekker trouwens _o_ Schade checken vind ik nooit erg, die 5 minuten meer of minder, maar het is wel altijd lekker als het niet hoeft of al gedaan is.
pi_97062606
Ik zit nu in de trein onderweg naar mijn eerste adres. Korte nacht gehad dus ik ben lekker brak. Ik heb trouwens gedroomd dat ik voor EW aan het werk was en eindigde in Meerkerk en vervolgens naar huis ging, om er vervolgens thuis om 1600 achter te komen dat ik nog een transport had staan :').
  vrijdag 20 mei 2011 @ 08:26:50 #282
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_97062987
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 23:49 schreef CvHof het volgende:

Vond ik ook, zolang ze er niet over zeuren is alles prima.

Maar als er erge schades zijn, neem ik zelf ook altijd een mooi fotootje van de schade, dan heb ik in ieder geval bewijs dat ik het niet was.
pi_97063513
Ik heb ooit voor 1 van de maatschappijen waar je geen schade hoeft te controleren een ritje gedaan, waarna ik de volgende dag door EW gebeld werd dat er een kras was ontdekt op die auto die niet bekend was bij de dealer waar ik hem ophaalde en bij de berijder van de auto. Ik zei dat ik nergens tegenaan had gereden en nooit meer wat van gehoord :)
pi_97063529
Disclaimer: ik had ook daadwerkelijk nergens tegenaan gezeten
pi_97066758
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Echt godverdomme belachelijk dat je een HBO/WO studie moet volgen om een baan te krijgen. Ben 7 weken beschikbaar vanaf Juli en wil graag dit doen, verdere werk heb ik niet echt zin in.
Nou, zulke temperamentvolle mannetjes hoeven ze bij Easyway niet te hebben. Als je zo achter het stuur zit begrijp ik ze heel goed.
Bovendien kun je 4 weken niet of weinig werken, gezien er in de vakantie geen gratis OV voor studenten geldt, en het altijd rustiger is in het bedrijfsleven.

Vanmorgen, 5 voor 10. Telefoon gaat, ik kijken, Onbekend Nummer. YESSH! Spoedjes!
Met ..., ik zie dat je maandag kan werken?... Neeeeeeeee, ik wil vandaag werken! xD
pi_97072106
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is toch helemaal niet belachelijk? Ze willen gewoon studenten met een week-ov. En tja, als je die niet hebt lijkt het me inderdaad niet interessant om je aan te nemen. :)
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:46:31 #287
335357 HenkvonAnnie
Barplakkert
pi_97072910
Vandaag ritje van 40 minuten Almelo-Deventer. Achjaa, toch weer een paar pilsjes binnengehengeld. Op naar volgende week :)
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_97072988
Volgens EW is het voor volgende week weer drukker. Heb zelf alle beschikbare momenten beschikbaarheid ingepland dus hoop dat ik een beetje uren kan draaien.
pi_97073179
Zag het ook op FB...dat ze me maar bellen voor maandag, geld is wel nodig atm.
pi_97075484
Vandaag smsje dat ik m'n beschikbaarheid nog moest invullen, gelijk gedaan en net al gebeld voor 2 ritten maandag! :)

Rotterdam - Amersfoort in een Mini Cooper ( =D ) en van Barneveld - Benthuizen in een Seat Leon.

Prima dus! :)
pi_97076440
Maandag hele dag op de vestiging in Amsterdam. Iemand ervaringen of nog mensen die het werk maandag ook doen?
pi_97078644
Als het bij die ene bij metrostation Isolatorweg is heb ik er geen ervaring mee (sowieso niet in Amsterdam :P ), maar dat lijkt me daar wel prima. Zeer geschikte mensen!
pi_97078852
Dat zijn idd relaxte lui daar. Laatste keer dat ik daar was liep er een wat oudere man die jonge gasten op te naaien omdat ze hem niet bij konden houden toen ze wat auto's moesten ophalen :P.
pi_97079805
Nee niet bij Isolatorweg. Moet in Zuidoost zijn bij de blauw/gele.
pi_97080665
Daar ben ik nog nooit geweest...
  vrijdag 20 mei 2011 @ 17:09:36 #296
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_97081702
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 16:28 schreef CvHof het volgende:
Nee niet bij Isolatorweg. Moet in Zuidoost zijn bij de blauw/gele.
Wel een keer gebeld voor, je moet gok in het net?
Heb toen beleefd geweigerd. Ben benieuwd wat je moet doen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 11:01 schreef Jorian29 het volgende:

[..]Vanmorgen, 5 voor 10. Telefoon gaat, ik kijken, Onbekend Nummer. YESSH! Spoedjes!
Met ..., ik zie dat je maandag kan werken?... Neeeeeeeee, ik wil vandaag werken! xD
Dan was je zeker na mij, aangezien ik 1 of 2 minuten daarvoor precies hetzelfde te horen kreeg.
Zelf 2 ritjes maandag: hoofddorp naar almere en lelystad naar lisserbroek. Ibiza 2 liter en een A4 2 liter.
pi_97082253
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 17:09 schreef ajaxcruijff het volgende:

[..]

Wel een keer gebeld voor, je moet gok in het net?
Heb toen beleefd geweigerd. Ben benieuwd wat je moet doen.

[..]

Yep. Suited up.
Werkzaamheden omvatten ongeveer hetzelfde als in Nieuwegein. Met aantal collega's auto's halen/brengen in de regio, soms aftanken/door de wasstraat en een check op olie/vloeistoffen.

Ik zei nog dat ik er in N'gein niet erg enthousiast over was (ondermeer ook omdat ik maar half uur reiskosten vergoed kreeg; nu krijg ik die wel volledig betaald) en ze zei dat er meer hikers waren die dat zeiden. Maargoed, heb nu niet geweigerd, nieuwe vestiging dus nieuwe kansen.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 18:59:19 #298
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_97086038
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 17:22 schreef CvHof het volgende:

[..]

Yep. Suited up.
Werkzaamheden omvatten ongeveer hetzelfde als in Nieuwegein. Met aantal collega's auto's halen/brengen in de regio, soms aftanken/door de wasstraat en een check op olie/vloeistoffen.

Ik zei nog dat ik er in N'gein niet erg enthousiast over was (ondermeer ook omdat ik maar half uur reiskosten vergoed kreeg; nu krijg ik die wel volledig betaald) en ze zei dat er meer hikers waren die dat zeiden. Maargoed, heb nu niet geweigerd, nieuwe vestiging dus nieuwe kansen.
Ik ben maandag ook werkzaam in Amsterdam...
2e keer dat ik je dus tegen ga komen... (Vorige keer was bij dat leegstaande pand met die 4 Peugeot'tjes 107, waarvan de mijne niet wilde starten.)

Ik zie je daar wel ;)
pi_97086147
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 18:59 schreef guru033 het volgende:

[..]

Ik ben maandag ook werkzaam in Amsterdam...
2e keer dat ik je dus tegen ga komen... (Vorige keer was bij dat leegstaande pand met die 4 Peugeot'tjes 107, waarvan de mijne niet wilde starten.)

Ik zie je daar wel ;)
Idd ja, dat was nog eens leuk ;) Dan zien we elkaar daar!
pi_97093916
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 07:52 schreef Mallet het volgende:
Ik zit nu in de trein onderweg naar mijn eerste adres. Korte nacht gehad dus ik ben lekker brak. Ik heb trouwens gedroomd dat ik voor EW aan het werk was en eindigde in Meerkerk en vervolgens naar huis ging, om er vervolgens thuis om 1600 achter te komen dat ik nog een transport had staan :').
Shit Mallet, al over EW dromen. Dit gaat wel erg ver. :P

Maandag en dinsdag over een week tentamens, dus komende week de boeken in ipv werken. :( Overigens heb ik ook geen mogelijkheid om vanuit een vast adres te werken de komende twee weken. Na 1 juni heb ik weer een kamer dus kan ik weer aan de slag.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')