Ik zit nog steeds te wachten op de keer dat een berijder dus vraagt waarom ik geen schade hoef te controleren en of hij daarmee ook gelijk vrij is gesteld van eventuele kosten achteraf. Lijkt mij namelijk niet echt kunnen dat je nadat je de auto hebt afgegeven aan de chauffeur je achteraf nog een rekening krijgt, ook al weet je ergens wel dat het jouw schade was. Maar hoe die grote maatschappijen dat toch doen vraag ik me af.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:49 schreef CvHof het volgende:
Owja dat zei je gisteren inderdaad. Dan is 40 minuten wel langGoed gedaan met de kleding in ieder geval
Ja, die reacties over schade zijn altijd wisselend.
Ik moest gisteren een Mazda 3 ophalen, meneer had verwacht dat ik heel moeilijk ging doen mbt schades maar het was voor de maatschappij waarbij er geen schade gecontroleerd hoeft te worden dus dat viel hem weer mee. Hij nam wel even een foto van de auto voor ik wegreed. Kan ik dan ook wel weer begrijpen.
Dat vroeg die man van woensdag dus ook. Volgens mij is het inderdaad wat Chapelle zegt. De enige reden waarom je ook schade moet controleren is om jezelf in te dekken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:25 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op de keer dat een berijder dus vraagt waarom ik geen schade hoef te controleren en of hij daarmee ook gelijk vrij is gesteld van eventuele kosten achteraf. Lijkt mij namelijk niet echt kunnen dat je nadat je de auto hebt afgegeven aan de chauffeur je achteraf nog een rekening krijgt, ook al weet je ergens wel dat het jouw schade was. Maar hoe die grote maatschappijen dat toch doen vraag ik me af.
Ik reed trouwens begin deze week voor een maatschappij die van tevoren al iemand had gestuurd om de auto op schade te controleren. Er lag dus een uitgebreid innamerapport in de auto en ik hoefde alleen maar even wat gegevens te controleren en verder geen schade te controleren, prima![]()
Vond ik ook, zolang ze er niet over zeuren is alles prima.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:49 schreef CvHof het volgende:
Owja dat zei je gisteren inderdaad. Dan is 40 minuten wel langGoed gedaan met de kleding in ieder geval
Ja, die reacties over schade zijn altijd wisselend.
Ik moest gisteren een Mazda 3 ophalen, meneer had verwacht dat ik heel moeilijk ging doen mbt schades maar het was voor de maatschappij waarbij er geen schade gecontroleerd hoeft te worden dus dat viel hem weer mee. Hij nam wel even een foto van de auto voor ik wegreed. Kan ik dan ook wel weer begrijpen.
Nou, zulke temperamentvolle mannetjes hoeven ze bij Easyway niet te hebben. Als je zo achter het stuur zit begrijp ik ze heel goed.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Echt godverdomme belachelijk dat je een HBO/WO studie moet volgen om een baan te krijgen. Ben 7 weken beschikbaar vanaf Juli en wil graag dit doen, verdere werk heb ik niet echt zin in.
Is toch helemaal niet belachelijk? Ze willen gewoon studenten met een week-ov. En tja, als je die niet hebt lijkt het me inderdaad niet interessant om je aan te nemen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Echt godverdomme belachelijk dat je een HBO/WO studie moet volgen om een baan te krijgen. Ben 7 weken beschikbaar vanaf Juli en wil graag dit doen, verdere werk heb ik niet echt zin in.
Wel een keer gebeld voor, je moet gok in het net?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:28 schreef CvHof het volgende:
Nee niet bij Isolatorweg. Moet in Zuidoost zijn bij de blauw/gele.
Dan was je zeker na mij, aangezien ik 1 of 2 minuten daarvoor precies hetzelfde te horen kreeg.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:01 schreef Jorian29 het volgende:
[..]Vanmorgen, 5 voor 10. Telefoon gaat, ik kijken, Onbekend Nummer. YESSH! Spoedjes!
Met ..., ik zie dat je maandag kan werken?... Neeeeeeeee, ik wil vandaag werken! xD
Yep. Suited up.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:09 schreef ajaxcruijff het volgende:
[..]
Wel een keer gebeld voor, je moet gok in het net?
Heb toen beleefd geweigerd. Ben benieuwd wat je moet doen.
[..]
Ik ben maandag ook werkzaam in Amsterdam...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:22 schreef CvHof het volgende:
[..]
Yep. Suited up.
Werkzaamheden omvatten ongeveer hetzelfde als in Nieuwegein. Met aantal collega's auto's halen/brengen in de regio, soms aftanken/door de wasstraat en een check op olie/vloeistoffen.
Ik zei nog dat ik er in N'gein niet erg enthousiast over was (ondermeer ook omdat ik maar half uur reiskosten vergoed kreeg; nu krijg ik die wel volledig betaald) en ze zei dat er meer hikers waren die dat zeiden. Maargoed, heb nu niet geweigerd, nieuwe vestiging dus nieuwe kansen.
Idd ja, dat was nog eens leukquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:59 schreef guru033 het volgende:
[..]
Ik ben maandag ook werkzaam in Amsterdam...
2e keer dat ik je dus tegen ga komen... (Vorige keer was bij dat leegstaande pand met die 4 Peugeot'tjes 107, waarvan de mijne niet wilde starten.)
Ik zie je daar wel
Shit Mallet, al over EW dromen. Dit gaat wel erg ver.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 07:52 schreef Mallet het volgende:
Ik zit nu in de trein onderweg naar mijn eerste adres. Korte nacht gehad dus ik ben lekker brak. Ik heb trouwens gedroomd dat ik voor EW aan het werk was en eindigde in Meerkerk en vervolgens naar huis ging, om er vervolgens thuis om 1600 achter te komen dat ik nog een transport had staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |