Nee Assen, ken daar al die palen nog niet. Was er nog even niet met mijn hoofd bij de de navi waarschuwde ook niet...quote:Op maandag 16 mei 2011 15:56 schreef Viezze het volgende:
Waar werd je geflitst dan? Nog in Groningen?
Reidenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:40 schreef Fireblast het volgende:
Ik moet morgen ergens om 08:00 een auto ophalen en naar Enschede reiden; volgens google maps duurt dat 2 uur en 1 minuut. Laat ik hem nou net voor 10:00 moeten afleverenen dan moet ik nog schade checken ook
beter zijn er geen files morgen
omgquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:15 schreef Jorian29 het volgende:
Hier ook loon binnen, maar het klopt van geen kant. 100 euro is best een groot verschil als je het mij vraagt. Dus als m'n loonstrook binnen is maar eens even gaan bellen met de beste dames.
Reed je in de buurt van de Pottenbakkerstraat of de AHG Fokkerstraat?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:34 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Nee Assen, ken daar al die palen nog niet. Was er nog even niet met mijn hoofd bij de de navi waarschuwde ook niet...
Ja was die paal op de Fokkerstraat. Ben er wel vaker langs gereden maar dit maal helemaal vergeten...quote:Op maandag 16 mei 2011 19:29 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Reed je in de buurt van de Pottenbakkerstraat of de AHG Fokkerstraat?
Weinig gemerkt van de feestsfeerquote:
Ja, door die flits merkte ik hem pas op.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:40 schreef joppie_saus het volgende:
Hmm, ik dacht dat die dingen niet werkten. Zo verkracht als die dingen eruit zien. Zag je de flits ook dan?
Volgens mij is het bij mij loonheffing.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:57 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Weinig gemerkt van de feestsfeer
Trouwens mijn loon ook al binnen, het klopt alleen nietAltijd kut als je er zelf achter aan moet:P Ik loop zo'n 25 euro mis na aftrek van de boete.
Ja bij mijn eerste van 1 rit eind maart kreeg ik ook te weinig binnen. Dat had te maken met omdat ze mijn loonheffingsformulier nog niet binnen hadden, maar dat het volgende maand goed moest zijn. Ik heb nu dus de loonheffingskorting aan staan. Als het goed is krijg je dan toch je gehele bruto loon? Hoe zit het bij jouw dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:10 schreef Mallet het volgende:
[..]
Volgens mij is het bij mij loonheffing.
Als het nu weer niet blijkt te kloppen stap ik weer over op de papieren ritbonnen.
Als je boven een bepaald bedrag komt wordt er altijd loonheffing ingehouden. Ik heb gewoon loonheffingskorting aan staan (altijd al gehad). Volgens mij als ik boven de 600 euro kom (om en nabij) wordt er loonheffing ingehouden.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:57 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Ja bij mijn eerste van 1 rit eind maart kreeg ik ook te weinig binnen. Dat had te maken met omdat ze mijn loonheffingsformulier nog niet binnen hadden, maar dat het volgende maand goed moest zijn. Ik heb nu dus de loonheffingskorting aan staan. Als het goed is krijg je dan toch je gehele bruto loon? Hoe zit het bij jouw dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |