Je hoeft het ook niet te snappen waarom het niet mag. Het staat gewoon in je contract dat je geen uitlatingen dient te doen over de gegevens van klanten/opdrachtgevers. Daarnaast is er een dikke discussie geweest in de voorgaande topics omdat sommigen veel te ver gingen met het plaatsen van informatie.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:51 schreef Sobajo het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik doe, in elk geval de eerste keer dat ik er op aangesproken word. Snap het probleem niet helemaal maar zal het in het vervolg achterwege laten makker.
It is what it is. Volgens mij is er niet echt een reden voor. Je kan er eigenlijk geen pijl op trekken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:17 schreef guru033 het volgende:
Gebeld voor een mini-rit morgen!
Nieuwegein - Barneveld, en hopelijk nog een spoedje erachteraan.
Iemand enig idee waarom het zo rustig is?
De enige pijl die je kan trekken is dat je in december maar beter wat anders kan gaan doenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:53 schreef Mallet het volgende:
[..]
It is what it is. Volgens mij is er niet echt een reden voor. Je kan er eigenlijk geen pijl op trekken.
Ja dat kan je wel zeggen inderdaad.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
De enige pijl die je kan trekken is dat je in december maar beter wat anders kan gaan doen
Zeker! Geen last gehad van de stakingen, maar ik was ook pas in de middag in Rotterdam. Morgen misschien een spoedje, toch tot de middag vrij.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:42 schreef Jorian29 het volgende:
12 uur, tikt lekker an! Ik ben ook niet gebeld voor morgen, en heb me ook gelijk maar op niet beschikbaar gezet, wil niet wakker gebeld worden en diegene te woord staan met m'n slaapstem. Zat te doen voor school, dus ik ga er morgen maar even een productief dagje van maken.
Hebben er trouwens nog mensen last gehad van de stakingen?
Have funquote:
Ja. Veel keuze heb je natuurlijk ook niet in zo'n piepklein dorp.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:51 schreef BAC92 het volgende:
Net gebeld voor werk morgen. Heb een ritje van Moordrecht naar Meerkerk en een ritje van Zwijndrecht naar Den Haag. Een Grand Scenic en een Octavia, niet veel bijzonders dus. Ik was al een keertje eerder naar Meerkerk geweest, maar dat was een andere locatie, ik mag nu volgens mij ook naar de feestlocatie. Bedoelen jullie met de feestlocatie de locatie waar je 20 minuten naar de dichtsbijzijnde bushalte moet lopen volgens 9292ov?
Met de Qliner (volgens mij is dat een stuk minder lopen trouwens dan 20 minuten)? Nee, dat is de andere locatie. Hoewel de feestlocatie inderdaad ook wel meevalt, ben er nu ook een aantal keer geweest. Alleen de eerste keer dat ze gingen vragen of ik pauze had genomen onderweg (ja) en daaropvolgend commentaar daarop vond ik nogal vreemdquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:51 schreef BAC92 het volgende:
Net gebeld voor werk morgen. Heb een ritje van Moordrecht naar Meerkerk en een ritje van Zwijndrecht naar Den Haag. Een Grand Scenic en een Octavia, niet veel bijzonders dus. Ik was al een keertje eerder naar Meerkerk geweest, maar dat was een andere locatie, ik mag nu volgens mij ook naar de feestlocatie. Bedoelen jullie met de feestlocatie de locatie waar je 20 minuten naar de dichtsbijzijnde bushalte moet lopen volgens 9292ov?
Nee joh, niet midden in een verhuurbedrijf te midden van 4 andere hikers en de medewerkers van desbetreffend verhuurbedrijf. Dat gaat dan weer een ietsje te verquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |